Tak som uplne nahodou sehnal fungl nove cerpadlo z a6ky, jelikoz 100 ma jine cidlo davky v cerpadle (potak vs HDK) menim aj jednotku. sehnal jsem z AEL tj 103kw, smazal jsem puvodni eprom a nahral tam soft z 85kw verze, vse maka ale mam par nejasnosti pred montazou:
1; 100 ma jine turbo dle etky jak a6 c4 (oba AAT) jak to vyresit? lze natlacit do nove jednotky mapu zo stare nebo to je jedno?
2; chtel bych 2 softy, jeden takovej vostrejsi a druhy na spotrebu... umi nekto 8 bit poladit?
3; vypnuti egr nech to nehadze chybu pripadne deaktivace rizeni pridavneho topeni to taky pise chybu pretoze to neni zapojene na altik.
oooo 5tivalec AAT - uprava softu v ecu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
oooo 5tivalec AAT - uprava softu v ecu
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
vcera jsem se hral v ols, tech map tam moc neni, kdyz sem hodim ols soubor mrkne na to nekto?
jsou to 2 procesory, jeden ridi cerpadlo davku a predvstrik a nejspis i egr a ten druhy turbo a takove ty hovadiny jako zhaveni a diag.
jsou to 2 procesory, jeden ridi cerpadlo davku a predvstrik a nejspis i egr a ten druhy turbo a takove ty hovadiny jako zhaveni a diag.
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
tak zde jsou ty ols projekty...
http://jaja.kn.vutbr.cz/~hevessy/ols/
jsou tam 3 RJ
1000 a 1001 je motor 1T, tj bez vahy a egr, 88kW
1002 a 1003 je AEL 103kw
1005 a 1006 je AAT prvni generace
1011 a 1012 je AAT treti generace - jine tubro, RJ a cerpadlo proti prvni gen.
kdyby se nekto nudil muze tam doplnit ktera mapa je na co, nektere tam uz jsou identifikovany...
http://jaja.kn.vutbr.cz/~hevessy/ols/
jsou tam 3 RJ
1000 a 1001 je motor 1T, tj bez vahy a egr, 88kW
1002 a 1003 je AEL 103kw
1005 a 1006 je AAT prvni generace
1011 a 1012 je AAT treti generace - jine tubro, RJ a cerpadlo proti prvni gen.
kdyby se nekto nudil muze tam doplnit ktera mapa je na co, nektere tam uz jsou identifikovany...

audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
subory updated
ten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti
ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.
je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?
zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nema
zeby je iba off ?


je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?
zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nema

audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ci je tam limiter lahko zistis, upravis mapu tlaku turba a spravis log, ak realny tlak dosiahne tvoju hodnotu a auto nepadne do nudzaku tak tam limiter nie jeHardcoreman píše:subory updatedten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti
ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.
je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?
zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nemazeby je iba off ?

ale podla mna by tam mal byt....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
no ja tiez myslim ze tam je, u EDC15 viem ze je ale tuna som to neskusal este.netopier píše:ci je tam limiter lahko zistis, upravis mapu tlaku turba a spravis log, ak realny tlak dosiahne tvoju hodnotu a auto nepadne do nudzaku tak tam limiter nie jeHardcoreman píše:subory updatedten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti
ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.
je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?
zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nemazeby je iba off ?
ale podla mna by tam mal byt....
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14