oooo 5tivalec AAT - uprava softu v ecu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

oooo 5tivalec AAT - uprava softu v ecu

Příspěvek od Hardcoreman »

Tak som uplne nahodou sehnal fungl nove cerpadlo z a6ky, jelikoz 100 ma jine cidlo davky v cerpadle (potak vs HDK) menim aj jednotku. sehnal jsem z AEL tj 103kw, smazal jsem puvodni eprom a nahral tam soft z 85kw verze, vse maka ale mam par nejasnosti pred montazou:

1; 100 ma jine turbo dle etky jak a6 c4 (oba AAT) jak to vyresit? lze natlacit do nove jednotky mapu zo stare nebo to je jedno?

2; chtel bych 2 softy, jeden takovej vostrejsi a druhy na spotrebu... umi nekto 8 bit poladit?

3; vypnuti egr nech to nehadze chybu pripadne deaktivace rizeni pridavneho topeni to taky pise chybu pretoze to neni zapojene na altik.
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

vcera jsem se hral v ols, tech map tam moc neni, kdyz sem hodim ols soubor mrkne na to nekto?

jsou to 2 procesory, jeden ridi cerpadlo davku a predvstrik a nejspis i egr a ten druhy turbo a takove ty hovadiny jako zhaveni a diag.
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

tak zde jsou ty ols projekty...

http://jaja.kn.vutbr.cz/~hevessy/ols/

jsou tam 3 RJ

1000 a 1001 je motor 1T, tj bez vahy a egr, 88kW
1002 a 1003 je AEL 103kw
1005 a 1006 je AAT prvni generace
1011 a 1012 je AAT treti generace - jine tubro, RJ a cerpadlo proti prvni gen.

kdyby se nekto nudil muze tam doplnit ktera mapa je na co, nektere tam uz jsou identifikovany... :D
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

subory updated ;-) ten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti (LOL) ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.


je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?


zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nema ;-) zeby je iba off ?
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Hardcoreman píše:subory updated ;-) ten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti (LOL) ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.


je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?


zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nema ;-) zeby je iba off ?
ci je tam limiter lahko zistis, upravis mapu tlaku turba a spravis log, ak realny tlak dosiahne tvoju hodnotu a auto nepadne do nudzaku tak tam limiter nie je :P
ale podla mna by tam mal byt....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

netopier píše:
Hardcoreman píše:subory updated ;-) ten prvy pokus nic moc, spis nalezeni map nez pochopeni cinnosti (LOL) ale nieco som nastudoval o 8bitoch tak uz je to snad lepsie.


je u msa 12 taky limiter turba jako jedno cislo ?


zaujimavost 2, v subore z motoru 1T je mapa ktera je stejna s AAT a to linearizacia vahy. ale 1T vahu nema ;-) zeby je iba off ?
ci je tam limiter lahko zistis, upravis mapu tlaku turba a spravis log, ak realny tlak dosiahne tvoju hodnotu a auto nepadne do nudzaku tak tam limiter nie je :P
ale podla mna by tam mal byt....
no ja tiez myslim ze tam je, u EDC15 viem ze je ale tuna som to neskusal este.
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“