Stránka 1 z 2

81 kW AFN chvilkový pokles výkonu

Napsal: 16 dub 2009, 23:36
od Northsails
Zdravím všechny. Řeším problém s chvilkovým vynecháním tahu, které se děje vždy kolem 2000 ot/min. Spíše po a pouze na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň. Občas jsem to vypozoroval i po 3000ot/min. Motor zatáhne a po dosažení 2000 ot/min chvilkově vynechá a hned zase táhne. Není to nijak výrazné cuknutí. Snažil jsem se pročítat diskuzi ale nic moc jsem nenašel. Jen u podobných problémů jde většinou o vadný ventil N75. Nesetkal se s tímto někdo?
Díky všem za rady. ;)

Napsal: 17 dub 2009, 00:24
od dodi911
Diag a log

Re: 81 kW AFN chvilkový pokles výkonu

Napsal: 17 dub 2009, 09:03
od jordee_23
Northsails píše:Zdravím všechny. Řeším problém s chvilkovým vynecháním tahu, které se děje vždy kolem 2000 ot/min. Spíše po a pouze na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň. Občas jsem to vypozoroval i po 3000ot/min. Motor zatáhne a po dosažení 2000 ot/min chvilkově vynechá a hned zase táhne. Není to nijak výrazné cuknutí. Snažil jsem se pročítat diskuzi ale nic moc jsem nenašel. Jen u podobných problémů jde většinou o vadný ventil N75. Nesetkal se s tímto někdo?
Díky všem za rady. ;)
nieco podobne som riesil ... niekedy mam ten pocit aj ja ... ale pri inych otackach to bolo ... N75 aj vaha nova ale zmena ziadna nenastala

Napsal: 17 dub 2009, 09:44
od m5668443578
Udělej log, a uvidíš že v daných otáčkách ti začne regulovat turbo, zreguluje moc, dojde k poklesu nasávaného množství vzduchu, tím i omezení dávky paliva, pak zas stoupne plnící tlak a jede. S největší pravděpodobností pomůže vyčistit naklápění lopatek na turbodmychadlu.

Napsal: 17 dub 2009, 10:24
od jordee_23
m5668443578 píše:Udělej log, a uvidíš že v daných otáčkách ti začne regulovat turbo, zreguluje moc, dojde k poklesu nasávaného množství vzduchu, tím i omezení dávky paliva, pak zas stoupne plnící tlak a jede. S největší pravděpodobností pomůže vyčistit naklápění lopatek na turbodmychadlu.
prave do toho cistenia sa mi moc nechce ... sakrif

Napsal: 17 dub 2009, 18:32
od Northsails
Diag bez závady, log se pokusím udělat během příštího týdne. Dnes jsem zkontroloval všechny hadičky kolem N75 jestli nefoukají a vše ok.

Napsal: 17 dub 2009, 18:50
od horvi001
nazdar ja som mal presne to iste pred rokom ,ziadna zavada,ale chovalo sa to tak isto ale po case cca pol roku zacal padat do nudzoveho rezimu a vtedy tam uz chyba samozrejme bola a po vycisteni turba islo auto super bez straty vykonu.

Napsal: 17 dub 2009, 22:44
od jordee_23
Northsails píše:Diag bez závady, log se pokusím udělat během příštího týdne. Dnes jsem zkontroloval všechny hadičky kolem N75 jestli nefoukají a vše ok.
vsetky tieto veci okolo aj u mna ok ... ja si myslim ze to bude turbo .. ale nechce sa mi ho vyberat ... u mna to asi nie je az take ako u teba ..ale citim to tam .

Napsal: 17 dub 2009, 22:53
od Zdeněk M
horvi001 píše:nazdar ja som mal presne to iste pred rokom ,ziadna zavada,ale chovalo sa to tak isto ale po case cca pol roku zacal padat do nudzoveho rezimu a vtedy tam uz chyba samozrejme bola a po vycisteni turba islo auto super bez straty vykonu.
Děla to regulace turba, jak už to tu nekdo psal, než se zreguluje tlak plnení na požadovanou hodnotu,proste neco vazne,bud N 75 a nebo zatuhla regulace na turbu. Tu zjistís jednoduse, proste vytocis ty dve matky co drzej tu plechovku,dal povolis tumatku na tej tycce u plechovky a vespod tím koleckem na tahle ji vytocis ven a zbyde ti jen to tahlo co naklapí lopatky a když sním budes hejbat prsty tak musí chodit lehce mezi obema krajnima polohamy,se zdvihem vetsím než 1cm, bez jakehokoli naznaku zadrhnutí. Když ji vytahnes nahoru a pustis tak musí volně padnout na doraz. Pokud to nekde dre tak budes muset vyndat turbo a vycistit,pokud je to ok,tak dej novej N75,jen vzacne to dela vaha,vetsinou N75 nebo turbo. Za predpokladu že jsou vsechny hadicky ok. U nekerych aut,když pomalu slapes na plyn, tak to zrychluje krasně a bez tej prodlevy a když das podlahu hned,tak to udela presne to co pises,jede hned ale je tam ten naznak tej prodlevy. Řek bych že je to normalní,pokud necekas sekundy,než to zatahne a rozjedese,tak to nema cenu řesit. u teh VNT turb je ta prodleva minimalní,o proti turbu s baipasem a zmí skusenosti to delaj snad vsehny VW. Proste slapnes na to,zacne tahnout, tahne a behem mžiku tahne este vic a tocí co ho držis. Proste cejtís že je to to praví orechoví,že se chyt. Pokud je to to turbo už dost zasrate,tak to pada do nouzaku v tahu do kopce na 5 kolem 3000 ot/min ;a pak i 3-4 kvalt. ;)

Napsal: 17 dub 2009, 23:20
od jordee_23
Zdeněk M píše:
horvi001 píše:nazdar ja som mal presne to iste pred rokom ,ziadna zavada,ale chovalo sa to tak isto ale po case cca pol roku zacal padat do nudzoveho rezimu a vtedy tam uz chyba samozrejme bola a po vycisteni turba islo auto super bez straty vykonu.
Děla to regulace turba, jak už to tu nekdo psal, než se zreguluje tlak plnení na požadovanou hodnotu,proste neco vazne,bud N 75 a nebo zatuhla regulace na turbu. Tu zjistís jednoduse, proste vytocis ty dve matky co drzej tu plechovku,dal povolis tumatku na tej tycce u plechovky a vespod tím koleckem na tahle ji vytocis ven a zbyde ti jen to tahlo co naklapí lopatky a když sním budes hejbat prsty tak musí chodit lehce mezi obema krajnima polohamy,se zdvihem vetsím než 1cm, bez jakehokoli naznaku zadrhnutí. Když ji vytahnes nahoru a pustis tak musí volně padnout na doraz. Pokud to nekde dre tak budes muset vyndat turbo a vycistit,pokud je to ok,tak dej novej N75,jen vzacne to dela vaha,vetsinou N75 nebo turbo. Za predpokladu že jsou vsechny hadicky ok. U nekerych aut,když pomalu slapes na plyn, tak to zrychluje krasně a bez tej prodlevy a když das podlahu hned,tak to udela presne to co pises,jede hned ale je tam ten naznak tej prodlevy. Řek bych že je to normalní,pokud necekas sekundy,než to zatahne a rozjedese,tak to nema cenu řesit. u teh VNT turb je ta prodleva minimalní,o proti turbu s baipasem a zmí skusenosti to delaj snad vsehny VW. Proste slapnes na to,zacne tahnout, tahne a behem mžiku tahne este vic a tocí co ho držis. Proste cejtís že je to to praví orechoví,že se chyt. Pokud je to to turbo už dost zasrate,tak to pada do nouzaku v tahu do kopce na 5 kolem 3000 ot/min ;a pak i 3-4 kvalt. ;)
tak to si vystihol .. uplne presne ..len pri podlahe ...pri plynulom davkovani plynu je to ok ... a tak sa pozeram na to aj ja ... nechcem sa do toho vrtat kym to nezatuhne ... vsak to ma nejake tie km uz (ako asi kazde AFN :D ) a kedze ho pravidelne vypalim ... tak snad este vydrzi .. klop klop klop ...

potom uz len nove .. a vacsie :)

Napsal: 18 dub 2009, 10:32
od atreids
a kolik to vyčištění turba může stát v nějakem servise,nemyslím vw servis :P

Napsal: 18 dub 2009, 18:40
od duco192
Mna to stalo 5000 sk,a robil to kamaratou kolega v servise,bol som bez auta 2dni.

Napsal: 18 dub 2009, 19:35
od cosby
docela dost.U nás servisy 2000 a za den

Napsal: 18 dub 2009, 19:56
od TRULI 1
No ono se to pohybuje od 3000 do 5000 a ked všetko ide tak to spravíš za den ale musíš to riadne a nie škrabkat drôtenou kefou. Ten kto to robí vie očom to je. Ja to robím takže viem čo to obnáša a hlavne ked vo vnutri zalomíš šrouby (LOL) Tak to je radost hoši.

Napsal: 19 dub 2009, 08:42
od jordee_23
duco192 píše:Mna to stalo 5000 sk,a robil to kamaratou kolega v servise,bol som bez auta 2dni.
tvoj kamos je dost ... no zarobil na tebe