AGR 66kw + sprint 520(502)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Bydliště: Praha

AGR 66kw + sprint 520(502)

Příspěvek od filipos »

Zdravim, chtěl bych koupit na moje AGR nové trysky spritnt 520. Výkon mi stačí zvýšit pouze mírně a hlavně nechci aby mi to kouřilo. Ještě bych mohl mít trysky od kamaráda z 81kw za cca 1500,- komplet všechny vstřiky. Než bych je tam dal, tak bych je dal nejdříve zkotrolovat jak přáší, ale vzhledem k ceně se spíš přikláním ke koupi nových trysek.Pokud bych někdy v budoucnu dal na auto turbo z PD 130 na kolik se to dá načipovat? Vím, že většina mi napíš ať koupím radši rovnou Spritn 764, ale to nechci kvůli kouřivosti a to větší turbo plánuju až tohle klekne. Ještě jsem uvažoval o Sprint 502, ale jak říkam jde mi hlavně o to, aby to hulilo minimálně(se stávajícím turbem)

Pročetl jsem půlku fora, ale výkon tuba PD130+sprint 520(502)+chip jsem nenašel. Díky za info a neukamenujte mě (crazy)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Těma 520 nic nezkazíš, nárůst je cca 10-15hp k sériovému výkonu tvého vozu.
A kdyby ty vstřikovače 81kw od kamaráda byly ok, klidně bych je tam dal, když pak do budoucna chceš koupit P764 nebo radšii PP764 a k nim turbo 130PD nebo 150PD.

Já mám motor jako ty a P520+ čip, ostatně viz podpis.
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Na kolik KW se dá dostat s AGR + DSLA150P 520(502)+chip?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

502ky na AGR nekouří a ani s těma 764kama to není žádná hrůza, navíc pokud chceš vyměnit to turbo a očipovat budou ty větší lepší ;)764 + čip asi 130k, ale měl by se k tomu spíš vyjádřit někdo kdo dělá čipy a má to třeba změřený na brzdě
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

s tím tvým turbem co tam teď máš, moc slávy neuděláš.
Podle mě dát 764ky a jezdit s origo softem, no a až něco našetříš, tak turbo + soft. Pokud chceš investoval co nejméně, tak tam dej jen ty 520ky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Ještě mam jednu takovou otázečku (LOL) . Pokud dam S764 s původnim turbem a bez úpravy softu - jde snížit kouřivost i za cenu mírného snížení výkonu např. ubráním nafty apod.? Myslím tím, že bych naplno nevyužil potenciál těch trysek.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

No určitě by to šlo, ale platil bys jako za načipování. Bejt tebou tak napřed zkusim jestli to s těma tryskama bude tak hrozný... Napadlo mě že ubrat nafta bez čipování by se možná dala powerboxem. Bylo by to provizorní řešení za pár korun. (noteeth) Takovej antipowerbox...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

filipos píše:Ještě mam jednu takovou otázečku (LOL) . Pokud dam S764 s původnim turbem a bez úpravy softu - jde snížit kouřivost i za cenu mírného snížení výkonu např. ubráním nafty apod.? Myslím tím, že bych naplno nevyužil potenciál těch trysek.
nebo mžeš skusit tam dát víc vzduchu jinak než turbem, třeba dát větší sání od filtru do turba, větší IC a sací parohy z 130k tdi-pd
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

turbo kamna power píše:
filipos píše:Ještě mam jednu takovou otázečku (LOL) . Pokud dam S764 s původnim turbem a bez úpravy softu - jde snížit kouřivost i za cenu mírného snížení výkonu např. ubráním nafty apod.? Myslím tím, že bych naplno nevyužil potenciál těch trysek.
nebo mžeš skusit tam dát víc vzduchu jinak než turbem, třeba dát větší sání od filtru do turba, větší IC a sací parohy z 130k tdi-pd
Ten IC by snad pomoh - snad. Zbytek si myslim, že by byl asi zbytečnej. Netlačí tolik... ten motor toho tolik nesežere a průchodnost těch parohů co tam má je pro tohle dostačující.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Bych tam možná dal PP764 jako základ na budoucí úpravu.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

S764 nebudeš litovat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
babajara
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2007, 21:03
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od babajara »

764 a máš pocit že jsi vyměnil auto. Ten kouř žádná tragedie, jen jsem trochu navejš na spotřebě. ca 0,75l, jezdím ale krátký trasy a kde to jde, tak rád přiložím. A že to jde mimo kolonu snad na každým rozjezdu :D (LOL)
GIII 1998 1.9TDI 66KW ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF.
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

zacinam byt trochu zmateny... sam si chci ted davat na AHU 764, kour mi nevadi, s tim u naftaka pocitam a ted mi tam snad i chybi:-D ale nekdo rika, ze rozdil nebude, nekdo ze to je zas znat.. tak ja nevim..:( vim, ze agr je sice jiny motor, ale efekt by to mohlo mit podobny, neberu tu kourivost, tam by melo mit agr navrh...
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

rozdíl bude rozhodně, jdi do toho ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak AHU a AGR oboje maj turbo obtok.

Počítej cca 120ps po výměně za trysky 764.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“