A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pecos
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 pro 2007, 00:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu

Příspěvek od pecos »

Čaute, nesetkali jste se někto u takového auta se zachrastěním motoru při startu?Je to zachrastění jako by se mělo něco rozletět kov na kov.Prostě chytne hned ale vydá to tak ošklivý zvuk a nevím co je toho příčinou.Určitě ten zvuk jde z místa kde je setrvák a převodovka multitronik.Jo a ještě,neudělá to při každým startu jen při 4 z 10.Startér si myslím že to není.Motor je BPW a skříň HHF.Má to najetý 170 000 Díky Pecos
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

u moji bývalé OII DSG to dělal setrvák
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu

Příspěvek od lubomt »

pecos píše:Čaute, nesetkali jste se někto u takového auta se zachrastěním motoru při startu?Je to zachrastění jako by se mělo něco rozletět kov na kov.Prostě chytne hned ale vydá to tak ošklivý zvuk a nevím co je toho příčinou.Určitě ten zvuk jde z místa kde je setrvák a převodovka multitronik.Jo a ještě,neudělá to při každým startu jen při 4 z 10.Startér si myslím že to není.Motor je BPW a skříň HHF.Má to najetý 170 000 Díky Pecos
daj si to cim skorej urobit,lebo ti zostanu coskoro vo vani len piliny. Ale moze to byt aj zotrvak. Tieto prevodovky bezne davam robit a su velmi kazove. A este-jedny z najdrahsich. Repas je drahsi uz iba na tiptronic na porsche o cca 200eur, inac repas tejto prevodovky je 1700e
Tych 170.000km si mozes blahozelať, že Ti ešte chodi,lebo odchadzaju cca 160.000km az 230.000km
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:00, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

u multitroniku to může být taky setrvák, nebo pružiny v unašeči..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

a este pre zaujimavosť-vymena oleja kazdych 60.000km, filter drahy , stoji cca 250eur,vymena na prd,prevodovka von, rozobrat a filter je vo vnutri v strede. Takze bezne sa nemeni.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:02, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no nevím ale já myslím, že multitronik filtr nemá.. ted jsem to študoval protože budu u dvou měnit olej..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

go.vojta píše:no nevím ale já myslím, že multitronik filtr nemá.. ted jsem to študoval protože budu u dvou měnit olej..
ale má :) vždy su tam piliny, na tie hrube sluzia magnety a jemne filter /je v takom plechovom obale
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pecos
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 pro 2007, 00:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od pecos »

Chlapi,mrkl jsem se do etky a žádný filtr jsem tam také nenašel k této převodovce HHF.Jsem chtěl ještě připomenout důležité zjištění a to že rachocení při startu dělá jen při provozní teplotě a to u 6ti startů z 10.Při ranním startu za studena jsem zkoušel startovat třeba 20x a vůbec se to neprojevuje.Chtěl bych vyměnit i ten olej ve skříni ale nevím jestli postup je stejný jako u tiptronicu,bo tak podobně.Když se dívám tak na dně skříně jsou na dva otvory do skříně jsou od sebe cca 10 cm jeden obyč. imbis a druhý tisícihran z výstupkem uprostřed(pojistka proti otevření obyč nářadím.,tyto šruby mám i na b6-6kvaltu manuálu) A třetí otvor je na skříni z boku(zase na obyč.imbus, vedle náhonu na poloosu.Jeví se jako by plníci/kontrolní hladiny (je i v takové výšce) jako to bývá u manuálních převodovek.Díky za příspěvky
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

lubomt mě se zdá že si to pleteš s tiptronikem, multitronik filtr nemá..

ten výpušták s imbusem je pro nápln v diferáku který má zvlášt nápln, k tomu slouží i ten kontorlní šroub také na imbus u poloosy.. ten tisícihran je na převodovku.. je tam potřeba vaga, na zjištění teploty převodovky, přesný postup ještě nemám přeložený, ale pracuju na tom.. bude to podobné jako na DSG.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak jsem se na to koukal, tak to vypadá, že to filtr má, ale ne na převodovce, ale na tlakovém vedení k chladiči oleje. u A4 cabrio na kterém to budu měnit je přímo u chladičové stěny.. takže ten a si taky vyměnit.. umístění se může podle modelu lehce lišit. cena kolem 5500,- ale v D.P. výměnu vůbec nepopisujou, takže se měnit nemá, ale jistota je jistota..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Olej je tam jako do DSG nebo jinej?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

filter je v strede prevodovky,. Nabuduce dodam fofo,OK? A olej iba origo VW, nedoporučujem ziadnu nahradu. Ja ho kupujem v 200ltr sudoch...
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:04, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no já to studoval u té A4 a tam je filtr v tom vedení k chladiči. u A6 nevím.. a to byla jaká A6, rok??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Obaly 6.st.multitronic prevodoviek su rovnake
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:05, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pecos
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 pro 2007, 00:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od pecos »

V mém případě kod převodovky HHF, tam má být olej jen do MULTITRONICU s označením
G 052 180 A2 litr kolem 480kč /L .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“