A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu
Čaute, nesetkali jste se někto u takového auta se zachrastěním motoru při startu?Je to zachrastění jako by se mělo něco rozletět kov na kov.Prostě chytne hned ale vydá to tak ošklivý zvuk a nevím co je toho příčinou.Určitě ten zvuk jde z místa kde je setrvák a převodovka multitronik.Jo a ještě,neudělá to při každým startu jen při 4 z 10.Startér si myslím že to není.Motor je BPW a skříň HHF.Má to najetý 170 000 Díky Pecos
Re: A4 MULTITRONIC 2,0TDI 103 KW-zachrastění při startu
daj si to cim skorej urobit,lebo ti zostanu coskoro vo vani len piliny. Ale moze to byt aj zotrvak. Tieto prevodovky bezne davam robit a su velmi kazove. A este-jedny z najdrahsich. Repas je drahsi uz iba na tiptronic na porsche o cca 200eur, inac repas tejto prevodovky je 1700epecos píše:Čaute, nesetkali jste se někto u takového auta se zachrastěním motoru při startu?Je to zachrastění jako by se mělo něco rozletět kov na kov.Prostě chytne hned ale vydá to tak ošklivý zvuk a nevím co je toho příčinou.Určitě ten zvuk jde z místa kde je setrvák a převodovka multitronik.Jo a ještě,neudělá to při každým startu jen při 4 z 10.Startér si myslím že to není.Motor je BPW a skříň HHF.Má to najetý 170 000 Díky Pecos
Tych 170.000km si mozes blahozelať, že Ti ešte chodi,lebo odchadzaju cca 160.000km az 230.000km
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:00, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
a este pre zaujimavosť-vymena oleja kazdych 60.000km, filter drahy , stoji cca 250eur,vymena na prd,prevodovka von, rozobrat a filter je vo vnutri v strede. Takze bezne sa nemeni.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:02, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
ale mágo.vojta píše:no nevím ale já myslím, že multitronik filtr nemá.. ted jsem to študoval protože budu u dvou měnit olej..
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Chlapi,mrkl jsem se do etky a žádný filtr jsem tam také nenašel k této převodovce HHF.Jsem chtěl ještě připomenout důležité zjištění a to že rachocení při startu dělá jen při provozní teplotě a to u 6ti startů z 10.Při ranním startu za studena jsem zkoušel startovat třeba 20x a vůbec se to neprojevuje.Chtěl bych vyměnit i ten olej ve skříni ale nevím jestli postup je stejný jako u tiptronicu,bo tak podobně.Když se dívám tak na dně skříně jsou na dva otvory do skříně jsou od sebe cca 10 cm jeden obyč. imbis a druhý tisícihran z výstupkem uprostřed(pojistka proti otevření obyč nářadím.,tyto šruby mám i na b6-6kvaltu manuálu) A třetí otvor je na skříni z boku(zase na obyč.imbus, vedle náhonu na poloosu.Jeví se jako by plníci/kontrolní hladiny (je i v takové výšce) jako to bývá u manuálních převodovek.Díky za příspěvky
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
lubomt mě se zdá že si to pleteš s tiptronikem, multitronik filtr nemá..
ten výpušták s imbusem je pro nápln v diferáku který má zvlášt nápln, k tomu slouží i ten kontorlní šroub také na imbus u poloosy.. ten tisícihran je na převodovku.. je tam potřeba vaga, na zjištění teploty převodovky, přesný postup ještě nemám přeložený, ale pracuju na tom.. bude to podobné jako na DSG.
ten výpušták s imbusem je pro nápln v diferáku který má zvlášt nápln, k tomu slouží i ten kontorlní šroub také na imbus u poloosy.. ten tisícihran je na převodovku.. je tam potřeba vaga, na zjištění teploty převodovky, přesný postup ještě nemám přeložený, ale pracuju na tom.. bude to podobné jako na DSG.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem se na to koukal, tak to vypadá, že to filtr má, ale ne na převodovce, ale na tlakovém vedení k chladiči oleje. u A4 cabrio na kterém to budu měnit je přímo u chladičové stěny.. takže ten a si taky vyměnit.. umístění se může podle modelu lehce lišit. cena kolem 5500,- ale v D.P. výměnu vůbec nepopisujou, takže se měnit nemá, ale jistota je jistota..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
filter je v strede prevodovky,. Nabuduce dodam fofo,OK? A olej iba origo VW, nedoporučujem ziadnu nahradu. Ja ho kupujem v 200ltr sudoch...
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:04, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Obaly 6.st.multitronic prevodoviek su rovnake
Naposledy upravil(a) lubomt dne 21 zář 2011, 18:05, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR