new Passat, rozdily v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
new Passat, rozdily v motoru
Zdravim
protoze se mi v new Passatu (B7) zda 77Kw TDi slaba, premyslim o 2L Tdi ale asi ten 8V, protoze 16V se moc nepovedli.
Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi.
Jake jsou tam rozdily? Drzi stejne jako 1,9 PD?
Passat B7 jaky na nej mate nazor? + a -
Jedine co me vadi kdyz v tom jedu je ta el. rucni brzda:)
dekuji za vase postrehy, infa
protoze se mi v new Passatu (B7) zda 77Kw TDi slaba, premyslim o 2L Tdi ale asi ten 8V, protoze 16V se moc nepovedli.
Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi.
Jake jsou tam rozdily? Drzi stejne jako 1,9 PD?
Passat B7 jaky na nej mate nazor? + a -
Jedine co me vadi kdyz v tom jedu je ta el. rucni brzda:)
dekuji za vase postrehy, infa
Golf TDi PD 74kW, 03.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda
asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda
asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
tie vyvazováky boli vyriesene od r.2007,konce kluky zosilnili a je pokoj. Rok 2006 nekupujjack91 píše:spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda
asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
kdyz oni 1,9 do B6 davaji jen 77KW a ne 96kWfabiátor píše:ASZ (1.9) jede lip to rozhodne a pocitej ze i na spotrebu bude lepsi. Limitem BMM (2.0 8v) je hlavne filtr pevnych castic DPF.
a ten 2L TDi stoji za hov..
tak si pockam az budou CR motory za 350tis v Passatu, nebo se naseru a pujdu do BMW 3.0 D

Golf TDi PD 74kW, 03.