new Passat, rozdily v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

new Passat, rozdily v motoru

Příspěvek od jack91 »

Zdravim

protoze se mi v new Passatu (B7) zda 77Kw TDi slaba, premyslim o 2L Tdi ale asi ten 8V, protoze 16V se moc nepovedli.

Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi.
Jake jsou tam rozdily? Drzi stejne jako 1,9 PD?

Passat B7 jaky na nej mate nazor? + a -
Jedine co me vadi kdyz v tom jedu je ta el. rucni brzda:)

dekuji za vase postrehy, infa
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

o B7 nevím, ale pokud by se jednalo o B6, tak si kup CR, jinak možná bych si radši koupil 16V než s DPF a k tý brzdě, řešení je Superb, tam je pořád páka ;)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jasen B6, bude to ojetina, ale jaky motor zvolit
Golf TDi PD 74kW, 03.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

tuner píše:B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
tak já nevim jak to je s těmama B6 a B7, když to dám do netu tak B7 je novej passat 2005 výš, jsem z toho zmatený :D
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Power156 píše:
tuner píše:B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
tak já nevim jak to je s těmama B6 a B7, když to dám do netu tak B7 je novej passat 2005 výš, jsem z toho zmatený :D
nechte toho skatulkovani , stejne nemate pravdu ani jeden
Obrázek
Drag Power
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

odpovi nekdo na otazku:
"Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi. "

dik
Golf TDi PD 74kW, 03.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no dá se říct že ano.. má to jednu vačku a stejný systém hlavy a blok jako 1.9. je tam akorát zvětšený objem.. a co chceš za rok?? u těch novějších už s 16v nebyli takové problémy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda

asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

up
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

jack91 píše:spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda

asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
tie vyvazováky boli vyriesene od r.2007,konce kluky zosilnili a je pokoj. Rok 2006 nekupuj
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Chtel bych asi ten 2.0 TDI 8V, jestli je zaklad stejny jako 1,9, jen jiny vlozky, tak to musi fungovat dobre, ne

Jede to stejne dobre jako 1,9 96kW? Spotraba podobna?
dekuji
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

ASZ (1.9) jede lip to rozhodne a pocitej ze i na spotrebu bude lepsi. Limitem BMM (2.0 8v) je hlavne filtr pevnych castic DPF.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

fabiátor píše:ASZ (1.9) jede lip to rozhodne a pocitej ze i na spotrebu bude lepsi. Limitem BMM (2.0 8v) je hlavne filtr pevnych castic DPF.
kdyz oni 1,9 do B6 davaji jen 77KW a ne 96kW
a ten 2L TDi stoji za hov..
tak si pockam az budou CR motory za 350tis v Passatu, nebo se naseru a pujdu do BMW 3.0 D :) u VW me uklidnuje levny domaci servis a dily vsude kolem me, coz u BMW nemam
Golf TDi PD 74kW, 03.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

sel bych do bmw nez do novýho passatu zajed jsi z E90 330D
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“