Stránka 1 z 1

log turba

Napsal: 05 kvě 2009, 18:01
od Halo
Zdravím,
turbo V vyměněno za VA,přijde mi že zabírá celkem pozdě.Turbo je nové orig od Andreho ,tyčka od regulace byla zalitá barvou.Zkouknete mi prosím log,jestli je vše jak má být,je potřeba to sladit čipem,nebo se rozladila regulace?díky za rady.

tady je odkaz na log soubor
http://uloz.to/1726508/LOG-01-003-010-0 ... ssat_2.jpg[/img]

Napsal: 07 kvě 2009, 18:24
od m5668443578
udělej nový log, kanály 1, 3, 11, třetí rychlostní stupeň 1000 ot/min, sešlápnou plynový pedál nadoraz, vytočit do 3500 ot/min

Napsal: 08 kvě 2009, 09:57
od Halo
Tak,při testu akčních členů motoru mi N75 necvakne,po pojistkách jsem se díval,ale podle papirku v aute mám myt elektroniku motoru na pojistce 29 a tu ja vubec nemam zapojenou v pojistkovce,ale pojistky co tam jsou a se kteryma to drive jelo jsou vporadku.Teoreticky:ventil N75 omezuje tlak tim,ze kdyz se turbo dostane na hranici tlaku ktery ma davat tak by se ventil mel zapnout a pustit podtlak do regulace turba a tim hybnout s lopatkama aby upustily vyfukove plyny ktere roztaci turbinu ne?Takze je seklej N 75 v takove poloze ze porad otevira lopatky a turbo netlaci co by melo,nebo je rozbita regulace turba(zvlastni,protoze je fungl nove)...


Tady je log kanalu 11

http://uloz.to/1740845/LOG-01-011-xxx-x ... urbo_2.jpg[/img]

log

Napsal: 08 kvě 2009, 10:02
od Halo

Napsal: 08 kvě 2009, 10:03
od Halo
Při startu vilítne tyčka regulace nahoru a už se nevráti dolu.Tak je to správně?

Napsal: 08 kvě 2009, 11:13
od jini
Při startu vilítne tyčka regulace nahoru a už se nevráti dolu.Tak je to správně?
zasune se a zůstane? To je správně. Podle logu co jsi naposled dal je turbo OK. Tlačí podle požadavku řj., ta ale moc nechce. Pokud jsou trysky orig tak ten požadavek tlaku na ně stačí a to VAčko není moc využitý. Váha je ale už trochu slabší.

Napsal: 08 kvě 2009, 15:54
od Halo
Ano,tycka vyjede nahoru a zustane tam,turbo je fungl nove od Andreho,ale v tom predposlednim logu je videt,ze turbo ma nabeh az od cca 2tis a v 2400 tlaci plnej,ale dle mapy by mel myt nabeh v 1500 a tlacit plnej v 1800,takze myslite ze se rozstelovala ta tycka s regulaci,nebo ze je v haji N75 a vaha vzduchu?

Napsal: 08 kvě 2009, 15:58
od Halo
Je to serie 74KW AVB akorad turbo je tam VA,zatim to neni ciple,prvni tyden to s VAckem jelo pekne odspodu svizne a ted tohle,neco se muselo rozbýt.....

Napsal: 08 kvě 2009, 16:01
od Halo
ten posledni log je merenej z kopce dolu,tak mozna proto to turbo dosahlo tak rychle toho co ma,ten predposledni je delany par minut pred nim a je do kopce...

Napsal: 08 kvě 2009, 20:06
od jini
V tom předposledním logu není vidět nafta. Turbo ale tlačí krásně podle požadavku - jak se tu ale často říká "válí si šunky". Chce to jen poladit. Pokud se ti zdá že to míň jede, tak to není turbem. Co EGR, není stále pootevřenej?

Napsal: 09 kvě 2009, 05:48
od Halo
To neni pravda,v tom predposlednim logu je krasne videt jak oproti skutecne hodnote co by melo tlacit tlaci az o 400 ot pozdeji,takze musi byt problem v regulaci,auto jelo po vimene jako fik a po tydnu strasne zlenivelo a taha az od dvou tisic,presne jak to je na tom logu,jen chci zjistit proc,zdali je v haji vaha vzduchu,ventil N75,nebo je regulace turba rozlazena.Podle me se ten ventil ani nehne a turbu utiká tlak a az ve dvou tisicich otackach se chyta,protoze v tech otackach uz ma takovej tlak normalni a zacinaji se otevirat lopatky,aby netlacilo moc(ktere jsou dle me porad otevrene,protoze jinak by ten tlak melo uz davno driv)...tot muj nazor...EGR by nato mel takoveh vliv,kdyby se zasekl?

Napsal: 09 kvě 2009, 10:01
od jini
Tlak dorovná později, to je pravda, ale pokud se po nastartování tyčka zatáhne do baňky a tato poloha zůstává, tak turbo nemá dost spalin aby natlačilo (pokud teda není KO). Naloguj 1-3-11 a uvidíme.

Napsal: 09 kvě 2009, 16:02
od Halo
prave proto si myslim jestli neni rozlazena ta regulace,turbo nemuze byt KO,bylo fungl nove,je tam 2 tydny a z toho tyden jelo jak vino