
Diagnostika citroën + SW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Smajda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 07 říj 2007, 19:42
- Bydliště: Pohora, horní štěpánov
Odpovědi: 0
Diagnostika citroën + SW
Zdravíčko lidi, měl bych takovej "stupidní dotaz" chtěl bych se zeptat jestli s káblem KKL(origo mám tam 16pinů(černej)) tak jestli se s ním dá zdiagnostikovat i něco jiného (samozřejmě pokud to půjde nacpat do zásuvky) než vw škoda audi a seat, někde jsem se dočetl, že by mělo teoreticky jít zdiagnostikovat i nějaký renaulty a citroëny, díky moc za odpověď 

-
- Nesolidní prodejce
- Příspěvky: 522
- Registrován: 30 zář 2006, 13:03
- Bydliště: Příbram
Odpovědi: 0
Jestli jsi student ,tak právě nějaká starší KTS je pro tebe asi to nejlepší ,všechno máš pěkně popsané v ESI troniku nehledě nato že si můžeš zkoušet na velkém množství modelů a značek a poznat tak různou problematiku.Smajda píše:já se jen ptal, protože studuju obor Autotronik(přímo diagnostika automobilů atp.) jenže většinou diagnostiku dělaj mistři, takže studuju sám doma.
A co bys tak doporučil na diagnostiku těch citroenů (něco rozumnyho ne KTSku s ESItronikem
) myslím sw i kabel.
OE diagnostika je sice pěkná věc ,ale zároveň nástroj tak mocný ,že bez nějakých velkých znalostí a technické dokumentace která by tě někam vedla,její potenciál stejně nevyužiješ a spíš můžeš nadělat víc škody než užitku ,navíc je to omezeno pouze danou značkou na ostatním si neškrtneš.
Uživatel JOE tu v bazaru nabízí KTS502 ( karta do notebooku i s SW) tuším kolem 15 táců ,za míň stejně nic jiného nepořídíš a jestli nechceš podobnou částku investovat těžko z něčím sám doma začneš.
KTS je asi nejlepší poměr cena kvalita. Ale pomatuj si, že diagnostika umí jen to co umí to co s ní dělá. To že si koupíš diagnostiku a vyčítáš pamět závad tak to neni žádná diagnostika. Začni tím, že si sežen knížky od bosche o systemech v autech a studuj tady začni. Bosch to má velice dobře vysvětlené. Jo obrovské plus KTS je to, že BOSCH dělá školení a ty jsou výborné.
- Smajda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 07 říj 2007, 19:42
- Bydliště: Pohora, horní štěpánov
Odpovědi: 0
o KTS velice přemýšlím, jenže hold ta cena...je mi jasný že je to hodné drahý... ale myslím, že začít se dá právě s KKLkem a VAGem... tím už jsem se nějak prokousal akorát mi vadí že nepodporuje HEX CAN.. takže jak na to koukám zůstanu zatím u tohodle, naučím se pořádně kontrolovat logy apod. zatím díky za odpovědi...
Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude. Ale to je jedno, čas vše ukáže a díky za toto fórum, hodně se dá odsud naučit
Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude. Ale to je jedno, čas vše ukáže a díky za toto fórum, hodně se dá odsud naučit

- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
mily zlaty ale co si cakal?kumne ked chodia na diagnostiku tak vetsinou ak to potom opravujem tak je diag v cene...uctujem si len vtedy ked pride nejaky trupik ze chce len zmazat zavady a ze to bude ok...a potom sa vrati do cca 3 az 5 dni ze to svieti zase..
inak logy sa moc ucit nemusis..skor sa uc a zhanaj materialy co a ake hodnoty ma davat to ktore cidlo...nauc sa perfektne vstrekovacie systemy..ako pracuju,ake su ich slabiny a co sa tam najviac kazi..
lebo take logy ako mas na VAG tak nemas na PSA a ani na Ople a dalsie auta..ale vetsinou su vzdy nejake merane hodnoty a tie sa nauc rozoznat...
mozno ma tu niektory ukrizuju ale to je moj nazor...
inak logy sa moc ucit nemusis..skor sa uc a zhanaj materialy co a ake hodnoty ma davat to ktore cidlo...nauc sa perfektne vstrekovacie systemy..ako pracuju,ake su ich slabiny a co sa tam najviac kazi..
lebo take logy ako mas na VAG tak nemas na PSA a ani na Ople a dalsie auta..ale vetsinou su vzdy nejake merane hodnoty a tie sa nauc rozoznat...
mozno ma tu niektory ukrizuju ale to je moj nazor...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mají všichni pravdu, předsedo!
Jelikož Tvůj obor bude studovat Origosch Junior, tak jsem si opatřil tohle:
Absolvent dovede řešit problémové situace spojené s provozem, diagnostikováním a prováděním oprav motorových vozidel. Zná význam, funkci a způsoby použití montážních přípravků, měřidel a automatizačních obvodů, bloků, regulačních zařízení, diagnostických přístrojů a ovládá jejich obsluhu při využívání v autoopravárenství. Samostatně vyhledává vadné komponenty řídícich systémů silničních vozidel, provádí kontrolu a seřizování za účelem odstranění závad......
KKL mu na to určitě stačit nebude.
Jelikož Tvůj obor bude studovat Origosch Junior, tak jsem si opatřil tohle:
Absolvent dovede řešit problémové situace spojené s provozem, diagnostikováním a prováděním oprav motorových vozidel. Zná význam, funkci a způsoby použití montážních přípravků, měřidel a automatizačních obvodů, bloků, regulačních zařízení, diagnostických přístrojů a ovládá jejich obsluhu při využívání v autoopravárenství. Samostatně vyhledává vadné komponenty řídícich systémů silničních vozidel, provádí kontrolu a seřizování za účelem odstranění závad......
KKL mu na to určitě stačit nebude.
Nemáš pravdu kladivo stojí např 100Kč a umí s ním každej, diag stojí např. 30 000Kč a opravdu dobře s ní umí jen málokdo. Proto si můžeš za diag účtovat víc než za bouchnutí kladivem. A taky to tak každý dělá, ty ne???joe píše:synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
nie.subaru1 píše:Nemáš pravdu kladivo stojí např 100Kč a umí s ním každej, diag stojí např. 30 000Kč a opravdu dobře s ní umí jen málokdo. Proto si můžeš za diag účtovat víc než za bouchnutí kladivem. A taky to tak každý dělá, ty ne???joe píše:synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
vzdy riesim konkretny problem a tam je to v cene prace. diagnostiku pre diagnostiku robim iba vynimocne.
ak je to normalny clovek a povie, vsetko je OK ale idem na dlhu cestu, chcem mat istotu, ma to zadarmo, viem, ze sa vrati, ked bude mat naozajstny problem.
ak je to nejaky vychcanec, co chce usetrit a vsetko si urobit (=dobabrat) sam, ale nakoniec zisti, ze nemoze, lebo nema diag poruke, takych posielam do znackoveho servisu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 17 dub 2006, 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no taky sem zatím student, sice nestuduji diagnostiku, ale baví mě to
KTS je dobrá volba pro začátek ale spíše je vhodná na diag motoru. Za použítí kts a osciloskupu. se určitě nestratíš.
Chce to jen hodně studovat typy vstřikování a pricipy aby si měl přehled. Je toho celkem dost od dvojiskrových zapalování až po comonraily druhé generace s piezo vstřiky.
Taky se mám ještě co učit (měření na oscilu atd..)
Hodně štestí
KTS je dobrá volba pro začátek ale spíše je vhodná na diag motoru. Za použítí kts a osciloskupu. se určitě nestratíš.
Chce to jen hodně studovat typy vstřikování a pricipy aby si měl přehled. Je toho celkem dost od dvojiskrových zapalování až po comonraily druhé generace s piezo vstřiky.

Taky se mám ještě co učit (měření na oscilu atd..)
Hodně štestí
