Diagnostika citroën + SW

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Diagnostika citroën + SW

Příspěvek od Smajda »

Zdravíčko lidi, měl bych takovej "stupidní dotaz" chtěl bych se zeptat jestli s káblem KKL(origo mám tam 16pinů(černej)) tak jestli se s ním dá zdiagnostikovat i něco jiného (samozřejmě pokud to půjde nacpat do zásuvky) než vw škoda audi a seat, někde jsem se dočetl, že by mělo teoreticky jít zdiagnostikovat i nějaký renaulty a citroëny, díky moc za odpověď :)
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

s kablom kkl nema vyznam frantikov vobec riesit skoda zabijat cas clovek si uzije akurat hromadu nervov ;)
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Příspěvek od Smajda »

:) já se jen ptal, protože studuju obor Autotronik(přímo diagnostika automobilů atp.) jenže většinou diagnostiku dělaj mistři, takže studuju sám doma. (LOL) A co bys tak doporučil na diagnostiku těch citroenů (něco rozumnyho ne KTSku s ESItronikem :D ) myslím sw i kabel.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Planet lexia-Diagnostika origo PSA
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

(něco rozumnyho ne KTSku s ESItronikem Velmi šťastný ) myslím sw i kabel.
Co máš proti KTS?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

Smajda píše::) já se jen ptal, protože studuju obor Autotronik(přímo diagnostika automobilů atp.) jenže většinou diagnostiku dělaj mistři, takže studuju sám doma. (LOL) A co bys tak doporučil na diagnostiku těch citroenů (něco rozumnyho ne KTSku s ESItronikem :D ) myslím sw i kabel.
Jestli jsi student ,tak právě nějaká starší KTS je pro tebe asi to nejlepší ,všechno máš pěkně popsané v ESI troniku nehledě nato že si můžeš zkoušet na velkém množství modelů a značek a poznat tak různou problematiku.
OE diagnostika je sice pěkná věc ,ale zároveň nástroj tak mocný ,že bez nějakých velkých znalostí a technické dokumentace která by tě někam vedla,její potenciál stejně nevyužiješ a spíš můžeš nadělat víc škody než užitku ,navíc je to omezeno pouze danou značkou na ostatním si neškrtneš.
Uživatel JOE tu v bazaru nabízí KTS502 ( karta do notebooku i s SW) tuším kolem 15 táců ,za míň stejně nic jiného nepořídíš a jestli nechceš podobnou částku investovat těžko z něčím sám doma začneš.
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

KTS je asi nejlepší poměr cena kvalita. Ale pomatuj si, že diagnostika umí jen to co umí to co s ní dělá. To že si koupíš diagnostiku a vyčítáš pamět závad tak to neni žádná diagnostika. Začni tím, že si sežen knížky od bosche o systemech v autech a studuj tady začni. Bosch to má velice dobře vysvětlené. Jo obrovské plus KTS je to, že BOSCH dělá školení a ty jsou výborné.
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Příspěvek od Smajda »

o KTS velice přemýšlím, jenže hold ta cena...je mi jasný že je to hodné drahý... ale myslím, že začít se dá právě s KKLkem a VAGem... tím už jsem se nějak prokousal akorát mi vadí že nepodporuje HEX CAN.. takže jak na to koukám zůstanu zatím u tohodle, naučím se pořádně kontrolovat logy apod. zatím díky za odpovědi...
Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude. Ale to je jedno, čas vše ukáže a díky za toto fórum, hodně se dá odsud naučit 8)
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

mily zlaty ale co si cakal?kumne ked chodia na diagnostiku tak vetsinou ak to potom opravujem tak je diag v cene...uctujem si len vtedy ked pride nejaky trupik ze chce len zmazat zavady a ze to bude ok...a potom sa vrati do cca 3 az 5 dni ze to svieti zase..
inak logy sa moc ucit nemusis..skor sa uc a zhanaj materialy co a ake hodnoty ma davat to ktore cidlo...nauc sa perfektne vstrekovacie systemy..ako pracuju,ake su ich slabiny a co sa tam najviac kazi..
lebo take logy ako mas na VAG tak nemas na PSA a ani na Ople a dalsie auta..ale vetsinou su vzdy nejake merane hodnoty a tie sa nauc rozoznat...
mozno ma tu niektory ukrizuju ale to je moj nazor...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
joe
Aktivista
Příspěvky: 1547
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?

ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Mají všichni pravdu, předsedo!
Jelikož Tvůj obor bude studovat Origosch Junior, tak jsem si opatřil tohle:
Absolvent dovede řešit problémové situace spojené s provozem, diagnostikováním a prováděním oprav motorových vozidel. Zná význam, funkci a způsoby použití montážních přípravků, měřidel a automatizačních obvodů, bloků, regulačních zařízení, diagnostických přístrojů a ovládá jejich obsluhu při využívání v autoopravárenství. Samostatně vyhledává vadné komponenty řídícich systémů silničních vozidel, provádí kontrolu a seřizování za účelem odstranění závad......
KKL mu na to určitě stačit nebude.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
subaru1
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2009, 10:53

Příspěvek od subaru1 »

joe píše:
Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?

ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
Nemáš pravdu kladivo stojí např 100Kč a umí s ním každej, diag stojí např. 30 000Kč a opravdu dobře s ní umí jen málokdo. Proto si můžeš za diag účtovat víc než za bouchnutí kladivem. A taky to tak každý dělá, ty ne???
joe
Aktivista
Příspěvky: 1547
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

subaru1 píše:
joe píše:
Smajda píše: Jó a ještě k té KTS...to by bylo nejlepší kdyby se ta investice vrátila, jenže když někomu řekneš že chceš 3 - 5 set za to žes tam 10minut něco dělal s notesem tak to každej se hrnout nebude.
synku, toto je scestne myslenie. ludia chodia nie na diagnostiku, ale preto, aby si im opravil auto. diagnostika je nastroj ako gola kluc alebo kladivo. uctujes si za buchnutie kladivom 10 korun alebo 15?

ty to teraz ber tak, ze to potrebujes, aby si sa v tej skole nieco naucil. baletka potrebuje cvicky, maliar farby a stetce, autotronik diagnostiku, studijne materialy a chut ziskavat skusenosti. drzim ti palce.
Nemáš pravdu kladivo stojí např 100Kč a umí s ním každej, diag stojí např. 30 000Kč a opravdu dobře s ní umí jen málokdo. Proto si můžeš za diag účtovat víc než za bouchnutí kladivem. A taky to tak každý dělá, ty ne???
nie.
vzdy riesim konkretny problem a tam je to v cene prace. diagnostiku pre diagnostiku robim iba vynimocne.
ak je to normalny clovek a povie, vsetko je OK ale idem na dlhu cestu, chcem mat istotu, ma to zadarmo, viem, ze sa vrati, ked bude mat naozajstny problem.
ak je to nejaky vychcanec, co chce usetrit a vsetko si urobit (=dobabrat) sam, ale nakoniec zisti, ze nemoze, lebo nema diag poruke, takych posielam do znackoveho servisu :), s takymi len pokoj.
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

to Subaru1
Nemáš pravdu. S kladivem neumí každý. Už jsem viděl pár lidí, který s kladivem neuměj pořádně uhodit. Na tom hodně záleží !!! (LOL)
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

no taky sem zatím student, sice nestuduji diagnostiku, ale baví mě to
KTS je dobrá volba pro začátek ale spíše je vhodná na diag motoru. Za použítí kts a osciloskupu. se určitě nestratíš.
Chce to jen hodně studovat typy vstřikování a pricipy aby si měl přehled. Je toho celkem dost od dvojiskrových zapalování až po comonraily druhé generace s piezo vstřiky. ;)
Taky se mám ještě co učit (měření na oscilu atd..)

Hodně štestí :)
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“