Felicie 1,3MPI jde na dva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicie 1,3MPI jde na dva
Ahoj, řeším problém, MPIčko mi jde na dva válce, a to 1 a 2 jdou, ale 3 a 4 nejdou ani se nechytnou, jiskru dáva, tlak paliva 3bar vstřiky ok, prohozeny beze změny, lišta vyndaná a pri startu dávkuje . lámu si s tim hlavu a nevim co s tim
Těsnění pod hlavou, téměř stoprocentně.
Změř kompresi.
Pravděpodobně fouklo těsnění mezi třetím a čtvrtým válcem. Když pálí třetí válec, tlak ze spalovacího prostoru profoukne do čtvrtého válce a vyletí jeho otevřeným sacím ventilem. Když pálí čtvrtý válec, stane se totéž do třetího válce a tlak vyletí otevřeným výfukovým ventilem třetího válce. Ty válce spalují, ale díky díře nejsou schopny se natlakovat, čímž nekonají práci.
Změř kompresi.
Pravděpodobně fouklo těsnění mezi třetím a čtvrtým válcem. Když pálí třetí válec, tlak ze spalovacího prostoru profoukne do čtvrtého válce a vyletí jeho otevřeným sacím ventilem. Když pálí čtvrtý válec, stane se totéž do třetího válce a tlak vyletí otevřeným výfukovým ventilem třetího válce. Ty válce spalují, ale díky díře nejsou schopny se natlakovat, čímž nekonají práci.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
No tak když to shrnem, jsou 4 možnosti. Buď ve válcích není vzduch, což asi můžeme vyloučit. Dále tam musí být palivo že ?? Psal jsi, že jsi zkoušel měnit vstřikovače, takže jedeme dál. Tlaky jsi změřil, vypadají ok. Zbývá jen zapalování. Myslím, že máš KO půl zapalovací lišty. Venku to vypadá, že to pálí, ale pod tlakem ta jiskra asi nechce přeskočit. Chtělo by to připojit vysokonapěťovou sondu a podívat se co se děje na výstupu pro 3. a 4. válec na osciloskopu. Případně porovnat s 1. a 2. válcem. Nebo ji jednoduše zkus vyměnit.
lištu jsem dal novou a bezezměny.m_toy píše:No tak když to shrnem, jsou 4 možnosti. Buď ve válcích není vzduch, což asi můžeme vyloučit. Dále tam musí být palivo že ?? Psal jsi, že jsi zkoušel měnit vstřikovače, takže jedeme dál. Tlaky jsi změřil, vypadají ok. Zbývá jen zapalování. Myslím, že máš KO půl zapalovací lišty. Venku to vypadá, že to pálí, ale pod tlakem ta jiskra asi nechce přeskočit. Chtělo by to připojit vysokonapěťovou sondu a podívat se co se děje na výstupu pro 3. a 4. válec na osciloskopu. Případně porovnat s 1. a 2. válcem. Nebo ji jednoduše zkus vyměnit.

jj, presne napsano, listu mam v regale na zkouseni, na Fabiich se mi to osvedcilo a usetrilo spoustu casum_toy píše:No tak když to shrnem, jsou 4 možnosti. Buď ve válcích není vzduch, což asi můžeme vyloučit. Dále tam musí být palivo že ?? Psal jsi, že jsi zkoušel měnit vstřikovače, takže jedeme dál. Tlaky jsi změřil, vypadají ok. Zbývá jen zapalování. Myslím, že máš KO půl zapalovací lišty. Venku to vypadá, že to pálí, ale pod tlakem ta jiskra asi nechce přeskočit. Chtělo by to připojit vysokonapěťovou sondu a podívat se co se děje na výstupu pro 3. a 4. válec na osciloskopu. Případně porovnat s 1. a 2. válcem. Nebo ji jednoduše zkus vyměnit.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Vem žárovkovou zkoušečku a zkus, jestli máš na obou přívodech do zapalovací lišty impulzy z jednotky. 2 silný dráty - napájení 12V, tenký dráty impulzy pro 1. + 2. Válec a 3. + 4. Válec.
Nastartuj to a zkus to za provozu, jestli to někde nepadá. +12V proti kostře.
PS : Předpokládám, že jsi zkoušel vyměnit svíčky ....
Nastartuj to a zkus to za provozu, jestli to někde nepadá. +12V proti kostře.
PS : Předpokládám, že jsi zkoušel vyměnit svíčky ....
Impulzy jsou 1. a 4. / 2. a 3. válec, ne jak píšeš. Takže kdyby měl vadnou lištu, vynechá mu buď první současně se čtvrtým nebo druhý současně se třetím, ale určitě ne třetí se čtvrtým, ty spolu nemají nic společného.m_toy píše:Vem žárovkovou zkoušečku a zkus, jestli máš na obou přívodech do zapalovací lišty impulzy z jednotky. 2 silný dráty - napájení 12V, tenký dráty impulzy pro 1. + 2. Válec a 3. + 4. Válec.
Nastartuj to a zkus to za provozu, jestli to někde nepadá. +12V proti kostře.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 17 říj 2006, 13:10