Octavia 2 furt běží ventilátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Octavia 2 furt běží ventilátor

Příspěvek od autoelektrika »

Nevíte někdo co může být za závadu,když po vytažení klíčku ze zapalování se rozjede vpředu sahara,běží asi tři minuty,pak na minutu vypne a zase běží?Je to do vybití baterie...... .Vše bez závad.klima,motor,can gateway,centr. elektronika atd..Děkuji
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

neboli

Příspěvek od dream7000 »

menene vetraky? ze su rovnake som si myslel aj ja a ten samy problem som mal, kym som ich nevymenil za take ako boli, ale zavada moze byt aj na snimaci teploty na chladiči vody....
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Mam ten isty problem na touranu (2,0 tdi azv). Toci sa stale maly vetrak - ked motor bezi, aj ked je vypnuty.
Vag neukazal nic. Nepomohla ani vymena velkeho vetraku, v ktorom je riadiaca jednotka.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

skus

Příspěvek od dream7000 »

odpojit ten snimac na chladici je niekde nalavo dolu
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

No jenomže on se zapíná až po vypnutí klíčku.Myslím,že kdyby bylo čidlo,tak to dělá i při zaplém klíčku.Zapíná se pouze ten velkej.Nezapne se hned naplno,ale pomalu se rozebíhá a po 3min. zase pomalu dobíhá a takto to je až do vybití baterky.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

tak

Příspěvek od dream7000 »

bude v prdeli ten velky vetrak, ma v sebe riadiacu elektroniku......ale najlepsie je to vyskusat
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Měl jsem tu samou závadu.Bylo vadné čidlo na chladiči.Vag neukazoval nic,VAS na čidlu -50
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, je to tím čidlem, na Touranu běžely, když bylo odpojený
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko čidlo nebo pojistka tam kde nemá být v osazení pojistkovnice v motorovém prostoru stačí aby bylo odpojený čidlo venkovní teploty nebo motoru a vrtule se vrtí!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

jj,když ho odpojíš,běží.Musí se vyměnit.Když jsem na to najeli Vasem v měřených hodnotách čidlo nebylo,až v řízených funkcích.Pakoši ho do měřených hodnot nedali.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Takže čidlo na chladiči?Nebo venkovní,díky.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

nejdriv koukni jeste na svorkovnice na ventilatory docela casto do nich zatejkalo a jk se zmenil odpor tak se sepli
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard Šurek »

Na O1 jsem měl stejný problém . I za mrazu se u studeného motoru rozjely ventilátory po vypnutí klíčku a běžely přesně dvě minuty . Bylo vadné čidlo teploty chladící kapaliny pro ŘJ ( pozor , je tam ještě jedno pro teploměr na palubce , to bylo ok).V zimě bys to bezpečně poznal podle toho , že žhavení prakticky nežhaví , jenom problikne jako v létě , i když je venku pod nulou . To čidlo totiž hlásí zahřátý ( přehřátý motor) a proto nač žhavit . Teď v létě to ovšem asi nepoznáš .
JirkaJ
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 22 kvě 2006, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od JirkaJ »

Nedostala se ti voda do jednotky s pojistkama v motorovém prostoru?Skus ji vytáhnout a vysušit.Já jsem tento problém už řešil.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

OK,zítra ráno to jdu dělat.Díky všem za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“