Stránka 1 z 9
správná spojka pro TDI
Napsal: 05 zář 2006, 23:58
od reesha
jen pár fotek:
Ta "kulatá" lamela je na pouhých 450Nm. (je na jednohmotnostní spojku)
Ta "hvězdicoidní" už je trošku lepší, a snese 510 Nm

.. to by mělo na chvilku stačit (na dvouhmotnostní 240mm - 6ti kvalt)
Napsal: 06 zář 2006, 06:43
od Bóďa
Škoda, že "jen pár fotek".
Obrázků už jsem se nabažil dost.
Já bych raději jednu cenovku s adresou.

Napsal: 06 zář 2006, 06:45
od grim
a přidáš i nějaké bližší info? třeba jestli má přítlačák větší přítlačnou sílu oproti "serii" nebo je jiný materiál obložení, jestli se dá koupit jen celý set nebo i díly, .... cenovky..

Napsal: 06 zář 2006, 10:38
od Jim
...jde ta "kulata" lamela na 1Z setrvák???
pokud jo, tak je to super...

Napsal: 06 zář 2006, 11:14
od grim
Jim píše:...jde ta "kulata" lamela na 1Z setrvák???
pokud jo, tak je to super...

řekl bych, že reesha "jednohmotnostní" spojkou myslel právě 228mm, takže by to na 1Z jít mělo.
Napsal: 06 zář 2006, 13:51
od Jim
grim píše:Jim píše:...jde ta "kulata" lamela na 1Z setrvák???
pokud jo, tak je to super...

řekl bych, že reesha "jednohmotnostní" spojkou myslel právě 228mm, takže by to na 1Z jít mělo.
vím, že psal o jednohmotnostní, ale nejsem si jist, zda myslel právě 1Z....
Napsal: 06 zář 2006, 15:01
od reesha
jojo, ta kulatá je 228mm pro 1Z/VR6 spojku
Garantované Nm to má v kombinaci s tímto přítlačákem.
Je to docela drahá sranda, ale zase, než to měnit každých 5tis km
----------------
pro 6ti kvalt:
240mm 4-cípá lamela sintrovaná (do 510Nm): 6.328,-
240mm přítlačák: 8.893,-
----------------
pro 5ti kvalt 1Z/VR6 setrvák:
228mm kulatá lamela odpružená (do 450Nm): 9.178,-
228mm 4-cípá lamela sintrovaná odpružená (do 500Nm): 7.952,-
228mm přítlačák: 7.753,-
----------------
ceny jsou bez DPH
Napsal: 06 zář 2006, 15:37
od Germi
To máš teda pěknou zásobu

deset kousků

Napsal: 06 zář 2006, 16:43
od chucky
to reesha: na seriovem TDI by tato spojka měla vydržet věky, ne?
Napsal: 06 zář 2006, 17:48
od go.vojta
A není ta hvězdicová lamela keramika??
Napsal: 06 zář 2006, 18:17
od Venca
Neni to keramika, jsou to slinute karbidy. Ta kulata lamela je organicka.
Napsal: 06 zář 2006, 20:16
od Lusťa
neco mi rika,ze uz jsem ji nekde videl a doufam,ze ji budu i citit......

Napsal: 06 zář 2006, 21:25
od titan0306
A co nad 510Nm?

Napsal: 06 zář 2006, 21:28
od Jim
titan0306 píše:A co nad 510Nm?

to jde z 1.9TDI dostat i víc než 510N.m.?
ale nedivil bych se zas tolik...

Napsal: 07 zář 2006, 00:58
od lt.kubosh
Dotazy.
K te "ctyrcipe" je potreba nejaky specielni pritlacak?
Jak je to s komfortem rozjizdeni?
Do myho auta patri:
počet zubu 23
průměr [mm] 240
kód motoru AEL
Z toho to tak vypada, ze 6°manual, 2.5R5 TDI ma stejnou jako 6° 1.9.
Co vy na to?