Stránka 1 z 5

66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

Napsal: 25 kvě 2009, 10:13
od S@lli
Tak se mi podařilo sehnat komplet vstřiky z oktavie 1.9 TDI 81Kw a chtěl sem se zeptat jestli když je dám do svého Golf III 1.9 TDi 66Kw nebude auto přehnaně hulit,pojede alespoň trochu lépe??? Tuším, že bude potřeba určitě přidat naftu, to není problém a ještě sem přemýšlel a nastavení ventilu N75 abych trochu zvýšil plnící tlak...


Díky za odpovědi

Napsal: 25 kvě 2009, 10:31
od S@lli
motor bohužel 1Z (hm)

Napsal: 25 kvě 2009, 10:39
od S@lli
Ještě dodám, nejdřívě řeším trysky a úprava softu bude až potom. ještě nastavení N75 aby turbo tlačilo víc,ale to pokud se uvidí, jelikož by to udělalo čipování samo...

Napsal: 25 kvě 2009, 12:29
od TDIPOWER
Prosím tě, s N75 hlavně nic nedělej (LOL) Zajímalo by mě, co s ní chceš dělat???? :?
Vyměň trysky a pak si zajéď na chip. A zkus to napsat do jednoho příspěvku třeba příště.

Taky se bojíš aby to nehulilo a pak píšeš o přidání nafty...a že to není problém.......bože....pročti si to tu prvně trochu. Jsi úplně mimo mísu.... :roll:

Napsal: 25 kvě 2009, 16:09
od S@lli
Myslel sem, že s N75 se dá manuálně nastavit vyšší plníci tlak a při tomto manuálním zásahu je potřeba přidat i naftu.

Vstřiky mám, a řeším jen dilema jestli to dát na čip nebo nebo jen zvýšit plnící tlak manuálně a přidat naftu taky manuálně- levnější varianta než čipování, nebude to přesně naladěno,ale nejsem žádný maximalista anepotřebuju a vím, že je i nereálné pro motor mít víc než 130PS (motor 1Z).

Chci si toho co nejvíc udělat ručně a pak to prostě hodím na VAG s kámošem co dělá v BOSCH a nějak to doladíme.


Teď jen otázka jestli je vhodnější to po výměně trysek čipnout ( rychlé a vhodné) nebo se s tím týden drbat při nastavování (zdlouhavé,ale za příznivější cenu)

Napsal: 25 kvě 2009, 18:50
od Octava
hele jak chces nastavovat manualne pridani nafty na cerpadle na TDi? (LOL) videl jsi nekdy to cerpadlo? (rofl) tohle uz neni kalsicky TD kde jsou hejblatka a da se to vsechno nastavovat rucne ;)

Napsal: 25 kvě 2009, 20:33
od S@lli
Jednoduše, povolíš víko a poklapáním zbůsobíš jemný posum, který přidá palivo. už sem to dělal. Upozorňuji, že se jedná o motoru 1Z rok 1994, kde je vše jednoduché...

Napsal: 25 kvě 2009, 20:43
od Obi
S@lli píše:Jednoduše, povolíš víko a poklapáním zbůsobíš jemný posum, který přidá palivo. už sem to dělal. Upozorňuji, že se jedná o motoru 1Z rok 1994, kde je vše jednoduché...
Tohle ale funguje jenom na volnoběžnou dávku-všechno co si předtím napsal by fungovalo u mechanického tdi u klasickýho tdi všechno řídí jednotka podle zadání v mapách a nenechá si do toho moc kecat.

Napsal: 25 kvě 2009, 20:45
od Smoke
jo, tím možná trochu přidáš, ale pěkně si rozladíš volnoběžnou dávku, uvidíš sám co to udělá....
tím by chipaři přišli o kšefty kdyby to šlo takhle (rofl)
a tlak manuálně zvedneš jak? - co ti na to řekne řj? že by nouzovej režim- překročení požadovaného tlaku?
pak dej vědět ;)

obi: předběhl si mě :)

Napsal: 26 kvě 2009, 07:09
od TDIPOWER
Stejně nezvedne tlak pomocí N75. Možná nějaké odpory před čidlo.....
Ale chiptuning není jen o naftě a vzduchu.
Naftu nemusíš přidávat na čerpadle. Kup si větší trysky....

Toto ale není laďění....to je "kolotoč bastenie" (rofl)

Spíše zkus nějaké jiné fórum. Zrovna mě jedno napadá.... (rofl)

Tady se dělají úpravy na úrovni (hm)

Napsal: 26 kvě 2009, 19:06
od Slavkov
Dej tam ty trysky a nic neřeš. :)
Máš turbo s obtokem, tak až moc zázraků neuděláš. Ten soft z té 66kW Ti v proncipu dá víc nafty než v té 81kW, protože počítá s malýma tryskama :D

Napsal: 27 kvě 2009, 15:08
od S@lli
Mluvil sem o tom pořádně s jedním známým a říkal ať je tam dám a do ničeho jiného zatím nešťourám.


Ale napadá mě jen jedna otázečka (ikdyž myslím, že docela jednoduchá) Bude to lepší potom ještě čipnout nebo nechat jen trysky a hotovo???

Napsal: 27 kvě 2009, 18:18
od TDIPOWER
S@lli píše:Mluvil sem o tom pořádně s jedním známým a říkal ať je tam dám a do ničeho jiného zatím nešťourám.


Ale napadá mě jen jedna otázečka (ikdyž myslím, že docela jednoduchá) Bude to lepší potom ještě čipnout nebo nechat jen trysky a hotovo???
Ještě tomu půjde přidat chipem.

Napsal: 27 kvě 2009, 18:29
od S@lli
Super, takže když budu trochu přitlačit na pilu, tak to ještě čipnu :-) Díky.


A jinak mám menší problém s tím, že když málo přidám plyn ( jako když bys chtěl jet na 4kvalt 50km/h ) Motor není podtočený,ale auto cuká, jako bych jel 30km/h na 5kvalt. Kdo by mohl vědět čím to je, budu rád za každou radu. ( PO POSLEDNÍM PRŮZKUMU SI MYSLÍM, ŽE BUDE ŠPATNÁ VÁHA VZDUCHU)

Napsal: 27 kvě 2009, 20:29
od Smoke
špatnou váhou to přece nemůže cukat, nebo se mílím?
mě to takle blblo když jsem měl rozladěnou voln. dávku (pohlé s hlavou čerpadla).