Rozdělovací vstřikovací hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Rozdělovací vstřikovací hlava

Příspěvek od Tom89 »

Chtěl bych se zeptat.Pujde do G2 GTD 51 KW JR vstřikovací rozdělovací hlava z TDI přímo na čerpadlo a z jakého motoru by to bylo nejlepší.´1Z nebo i ty další typy s rotačkou.A prosím kdo by mě napsal číslo dílu té hlavy.Děkuji
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

nepůjde
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

a co bych tam měl dát jineho abych měl lepší tlak paliva nebo co to dělá
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

A jak teda davaji 10mm do cerpadla z 1.9 Td ,kdyz delaji MTDI vzdyt cerpadla jsou stejny né?
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

nejsou stejné, ono to není jen o hlavě.. zkus se zeptat třeba přímo tomáše jak je to s těma čerpadlama.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

no to by mě taky zajímalo.1.9 td má taky 9 mm jak 1.6
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já to už taky někde viděl, 10mm na 1.6td a myslím si že vyměnit to jde, myslím...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

měla by jit rozměry čerpadel jsou stejny,ale co na to pak řekne hlava to nevím bude se to přehřívat,když tomu pak budeš davat sodu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

tuner píše:měla by jit rozměry čerpadel jsou stejny,ale co na to pak řekne hlava to nevím bude se to přehřívat,když tomu pak budeš davat sodu
Tak hlavu už mám prasklou na všech válcích (wallbash) ,no já mu dávám tak max.5 min,když se naháním s nějakym Passatem nebo Octávou nebo při rozjezdu jináč sem klidas. :D :D
Hanzek1
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 26 říj 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzek1 »

Tom89 : taky mam Audi 1.6 TD a hlavu motoru mam taky prasklou na vsech valcich. Je to takova konstrukcni chyba, jestli je to jenom mezi ventilama, neni to do vody, coz vecinou neni. Vubec bych si s tim nelamal hlavu.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Hanzek1 píše:Tom89 : taky mam Audi 1.6 TD a hlavu motoru mam taky prasklou na vsech valcich. Je to takova konstrukcni chyba, jestli je to jenom mezi ventilama, neni to do vody, coz vecinou neni. Vubec bych si s tim nelamal hlavu.
Tak je pravda,že mě ubivala voda,ale abych měl expansku od oleje tak ne.Ale za 12 000 km co jsem odjel tak sem tam nalil skoro 4 litry :( :( oleje.Mám jet pro druhý motor,ale bojím se at nekoupím zajíce v pytli
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak pokud nesundaš na motoru hlavu nic moc nepoznaš.když praskne hlava tak malokdy do oleje většinou do vody.Pokud to žere olej tak bud přez kroužky,těsnítka ventilu nebo přez turbo. 1l oleje na 1000km je v normě podle DP
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tuner píše:Tak pokud nesundaš na motoru hlavu nic moc nepoznaš.když praskne hlava tak malokdy do oleje většinou do vody.Pokud to žere olej tak bud přez kroužky,těsnítka ventilu nebo přez turbo. 1l oleje na 1000km je v normě podle DP
jeden litr na 1000km :o spíš 1l na 10.000 km
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdepak 1 na 1000
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

tak to mam potom dobry motor 1.6 TD na golfe 2, ked dolejem 0,5l od vymeny po vymenu tak to je vela.

1L na 1000km sa mi zda dost vela
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“