Snímač zdvihu jehly

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Snímač zdvihu jehly

Příspěvek od pocky »

Čau lidi nevíte k čemu je v motoru ten el.vstřik někdo říká že řídí jenom startování a pak je k ničemu a někdo že řídí celej chod motoru- tvrdost, dávku, výkon atd. Mám A80 19tdi a 14. dní vynechávala a škubala, teď se to hodí rovnou do nouzáku a jede to jako chcíplotina. Já nemužu přijít čim to je a nechci kupovat ten vstřik zbytečně. VAG nemůžu jelikoš je odpojen. Nevíte kde by se dalo stáhnout Jak na to A80-B4
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Snímač zdvihu jehly řídí okamžik počátku vstřiku do válců, což si myslím je dost zásadní údaj pro chod motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od pocky »

Může způsobovat škubání a vynechávání motoru.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Marek77 píše:Snímač zdvihu jehly řídí okamžik počátku vstřiku do válců, což si myslím je dost zásadní údaj pro chod motoru.
Možná jsi to jen špatně napsal, ale snímač zdvihu jehly neřídí nic. Jen snímá zdvih jehly. V žádném případě sám o sobě nemůže řídit počátek vstřiku. To má na starost řj motoru.

Vadný snímač může způsobovat škubání motoru a vag nemusí při tomto problému v paměti závad zobrazovat chybu s tímto problémem spojenou.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

odpoj ho a uvidíš
g3 tdi ahu,octa asz
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Vadny snimac bez diagnostiky ani nezistis. Auto funguje normalne.
Na mojom aute je OK. Na dvoch autach mojich znamych su KO a auta funguju normalne.
Len na diagnostike zistis chybu ulozenu v RJ motora.
Aj mna by zaujimalo naco ma vplyv funkcia tohto snimaca ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Už to tu bylo řečeno - údaj ze snímače zdvihu jehly má vliv na počátek vstřiku. Cívka snímače je trvale napájena ŘJ motoru. Pokud je snímač vadný (přerušený nebo zkratovaný), motor okamžitě padá do nouzového režimu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

No tak potom ma znamy najazdene v nudzovom rezime 280.000km.
Mozno sa prepne nejaka ina mapa kde RJ nepouziva udaj z tohto snimaca.
Ale vypadok tohto snimaca v motore 2,5TDI V6 ani nezaregistrujete.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je nesmysl, aby motor bez tohoto senzoru dobře pracoval. V nouzovém režimu pracuje s velmi omezeným výkonem - prakticky se jedná jen o to, aby ses s vozem doplazil do nejbližšího servisu. Auto prostě nejede - bez ohledu na typ motoru a počet válců (systémově pracuje pořád na stejném principu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není to pravda, na V6 to odchází celkem dost a na výkonu nic nepoznáš
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Tak si mozes byt kludne isty ze u 2,5 TDI nezistis ziadny rozdiel u auta s vadnym a funkcnym snimacom.
Znamy ma ten isty rok, ten isty motor ako ja a ma ho v haji.
Auto kupoval nove a snimac ma KO od cca 50.000km. teraz ma 330.000km. Tak tych 280.000km jazdi v nudzovom rezime. :?
Ja mam najzdene 240.000km snimac mam OK.
Ziadny rozdiel nie je citit.
Naposledy upravil(a) RC51 dne 07 čer 2009, 19:50, celkem upraveno 1 x.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Byl jsem si to před barák zkusit. Po odpojení mi motor okamžitě ztratil výkon a jede jako když vypadne turbo. Hláška ve VAGu je samozřejmá. Po připojení a opětovném startu motor jede jak má.

Tak kde je pravda?

Myslím, že pravda je ta, že u motorů 1,9 nastane nouzový režim, zatímco u motorů 2,5 díky vlastní elektronice čerpadla (má vlastní ŘJ) pravděpodobně dochází k nějaké náhradě toho údaje z jiného senzoru a fakticky se to na výkonu projevit nemusí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

No tak asi auta na SLOVENSKU sa chovaju inac ?
Tie snimace maju vadne obaja znami.
Obaja auta normalne pouzivaju.
Prva vec, ze to zistis na diagnostike, ale vies to aj odmerat.
Ten snimac ma mat myslim 2kohmy.
Dalej to nebudem rozoberat, ale zajtra to skusim aj na svojom aute.
Nebudem sa tu s nikym hadat ale to ze maju obaja tie snimace KO a auta jazdia normalne je fakt.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

možný to je, u tý V6 jich jezdí mraky se špatným a ani to neví ;)
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Nemam rad ked niekto keca.

Koncim s touto debatou. Nikde to nevedie.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“