A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku
i po vymene vahy pada od 4tis v zatahu do nouzaku, studeny nechce startovat resp. trva mu to dlouho (zhavicky i vstriky jsou v poradku) nevite co by to mohlo jeste byt dalsiho ? Logy z jizdy jsem sem daval uz davno... bohuzel bez odezvy
predem dik za nejake nasmerovani
predem dik za nejake nasmerovani
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 553
- Registrován: 13 led 2009, 15:09
- Bydliště: usti nad labem
Odpovědi: 0
Po nastartovani ti musi vijet regulacni tycka az nahoru, kdyz vyjede tak zkus rukou zda-li se nekde nesekano-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7Xno-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
hledej co ?
cippis píše:hledej jasne... ale hledej CO ?no-fosil píše:
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
jo a jeste mi to nechce studene startovat
je pravda ze studene se mu moc nechce startovat, nevim jestli to s tim souvisi...cippis píše:padání do nouzáku, AFN.......
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
predvstrek ked za niekym skocis co ma vag nastavis rychlo, staci potocit trocha cerpadlom. pretoze je mimo ti to zrejme aj tazsie startuje. padanie do nudzaku = treba pozerat kolko to turbo tlaci a ako dlho, zrejme 1,5 a nezreguluje to dole a bude to asi seknute. ale to chce na vaga a podla toho.no-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
GIV var asz 4mot upraveny