čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď
čau všichni potřeboval bych poradit z čipem do audi a6 2.5 tdi 103kw rv. 97 kod motoru ael už jsem trochu zakročil vyřízl jsem kat a navařil misto něj rouru zaslepil jsem rekuperaci pliškem snad na správným místě a vyměnil vložku vzduchového filtru za sportovni green teď bych rád pokračoval čipem ale všichni co znám mě chtěj přidat kolem 30 koní sice za 2000-3000 kč ale todle navíšení nechci rád bych se pohyboval min. 200-220 koní co mam dál dělat kam mam přijet kdo mě pomůže dik
Zdar, mám ten samej motor ve Volvu. Teď jsem na cca 170 koních a rád bych víc. Sportovní filtr tam mám už delší dobu a kat mám taky čerstvě pryč. Dával jsem podobnej dotaz... a nikdo nic konkrétního. Přitom o nějakým finančním limitu nepadlo ani slovo a nejsem z těch co by rádi 60 koní navíc za 5000,- Kdyby bylo třeba rozmělnit náklady na vývoj něčeho, tak bych do toho šel, pokud to nebude nějaká prasečina. Věřím, že by se tu našlo víc lidí. Hlavně něčím nahradit to zoufale malý turbo....
Už se to tady párkrát řešilo. Problém je určitě s turbem. Odhaduju že řj neumí ovládat vnt (asi jako první 1Z řj v 1.9). další problém bude hlava čerpadla. Zatim nikdo nezjistil z čeho použít větší hlavu. Největší problém ale bude to turbo protože někde v sekci grafy z brzdy je T4/T5 (ten už má v sérii vnt) udělanej od Reeshy na 220 ps...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
neco v tom smyslu mi bylo receno.kdyz jiny turbo tak bude ovladany samo zvlast pretlakem a nepujde to prez RJ.ta hlava na cerpadle je pruser,presne jak rikas,ze nikod nevi z ceho vetsi,ale na tech 200 koni by ji nemelo byt treba a zmakly by to i 764 vstriky.andre mi kdysi rekl,ze kdyz uz se start s jinym turbem,takrovnou neco zajimavejsiho,nez z T4
ze s tim by se vubec nezabyval,kdyz uz tak uz.
treba se sem podiva a rekne k tomu svy.
a v jednotce se snad da prohodit pamet za prepisovatelnou...pak uz by se dalo neco delat.
budu muset zjistit co se nam tam vubec vejde mezi motor a nosnik kastle za turbo.kamos ma ted doma z BMW 3.0D.docela macek

ze s tim by se vubec nezabyval,kdyz uz tak uz.
treba se sem podiva a rekne k tomu svy.
a v jednotce se snad da prohodit pamet za prepisovatelnou...pak uz by se dalo neco delat.
budu muset zjistit co se nam tam vubec vejde mezi motor a nosnik kastle za turbo.kamos ma ted doma z BMW 3.0D.docela macek

EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 srp 2008, 22:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 srp 2008, 22:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
koukni na tohle
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost2516742
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost2516742
novyho zatim to,ze mam GT22 turbo,predelany pretlak,auto najednou jede krasne od spoda,tlacil jsem zezacatku 0.9B pac sem byl rad ze to jezdi,ted jsme zvedl tlak a v 1.2 nastava fuelcut.vse zatim na seriovou mapu.mam u Risi jednotku,tak uvidime co se s ni da popachat.Jeste bych chtel stihnout FMIC.
Ale uz i tak,kdyz je to vicemene rozhaseny a ve vyvoji to auto jede uplne jinak.,
Ale uz i tak,kdyz je to vicemene rozhaseny a ve vyvoji to auto jede uplne jinak.,
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
To turbo jsi předělal na přetlak, že reguluje samo sebe nebo jsi před to dal nějakej mechanickej štelovatelněj boost controller? (třeba tohle http://www.3barracing.com/product_7.htm )
Nebo to ovládá N75? To to fakt stíhá nebo jedeš jak na gumě? (houpavý)
Dej fotky jak jsi ho tam dostal. Mně asi čeká výměna turba, pokud tam všechno nemusíš rozřezat, tak bych už KKK16 nesháněl.
Nebo to ovládá N75? To to fakt stíhá nebo jedeš jak na gumě? (houpavý)
Dej fotky jak jsi ho tam dostal. Mně asi čeká výměna turba, pokud tam všechno nemusíš rozřezat, tak bych už KKK16 nesháněl.