čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

klíšták
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2009, 22:56

čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď

Příspěvek od klíšták »

čau všichni potřeboval bych poradit z čipem do audi a6 2.5 tdi 103kw rv. 97 kod motoru ael už jsem trochu zakročil vyřízl jsem kat a navařil misto něj rouru zaslepil jsem rekuperaci pliškem snad na správným místě a vyměnil vložku vzduchového filtru za sportovni green teď bych rád pokračoval čipem ale všichni co znám mě chtěj přidat kolem 30 koní sice za 2000-3000 kč ale todle navíšení nechci rád bych se pohyboval min. 200-220 koní co mam dál dělat kam mam přijet kdo mě pomůže dik
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Zdar, mám ten samej motor ve Volvu. Teď jsem na cca 170 koních a rád bych víc. Sportovní filtr tam mám už delší dobu a kat mám taky čerstvě pryč. Dával jsem podobnej dotaz... a nikdo nic konkrétního. Přitom o nějakým finančním limitu nepadlo ani slovo a nejsem z těch co by rádi 60 koní navíc za 5000,- Kdyby bylo třeba rozmělnit náklady na vývoj něčeho, tak bych do toho šel, pokud to nebude nějaká prasečina. Věřím, že by se tu našlo víc lidí. Hlavně něčím nahradit to zoufale malý turbo....
Kouby
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2009, 11:43
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Příspěvek od Kouby »

Kontaktujte reeshu ten urcite bude vědět ;)
Passat 2,0Tdi, BMP, DPF, DSG
šamalda
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2009, 19:17
Bydliště: Strážný

Příspěvek od šamalda »

Co trysky a doladit čip?
A6 103kw-čip-egr off/Golf II iTD/Audi 90 r.v 85 2.2 V5 Quattro-
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

ja tam trysky mam.s jednotkou a turbem bude trosku vic prace.aby mi richard udelal neco se sofem bude se turbo muset ovladat jako na mechanice,alespon toto mi naznacoval.
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ty R5 maji nejakej strop 170. Jde i vic, ale za nehorazny penize...
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

tohle uz si nekde psal.v cem je ten strop?vzdyt u R4 dostanes ne moc slozitou cestou ze 66kW placnu 190HP

proc by neslo jit na tuhle hodnotu i tady?vnt turbo vstriky a soft?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Už se to tady párkrát řešilo. Problém je určitě s turbem. Odhaduju že řj neumí ovládat vnt (asi jako první 1Z řj v 1.9). další problém bude hlava čerpadla. Zatim nikdo nezjistil z čeho použít větší hlavu. Největší problém ale bude to turbo protože někde v sekci grafy z brzdy je T4/T5 (ten už má v sérii vnt) udělanej od Reeshy na 220 ps...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

co tak pouzit jednotku z T4 111kw? Alebo ovladat tlak turba neakym boostcontrolerom a zo softu vyhodit MAP ? To je ale len cista teoria, upozornujem ze skusenosti stym nemam. :)
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

neco v tom smyslu mi bylo receno.kdyz jiny turbo tak bude ovladany samo zvlast pretlakem a nepujde to prez RJ.ta hlava na cerpadle je pruser,presne jak rikas,ze nikod nevi z ceho vetsi,ale na tech 200 koni by ji nemelo byt treba a zmakly by to i 764 vstriky.andre mi kdysi rekl,ze kdyz uz se start s jinym turbem,takrovnou neco zajimavejsiho,nez z T4 :D
ze s tim by se vubec nezabyval,kdyz uz tak uz.
treba se sem podiva a rekne k tomu svy.
a v jednotce se snad da prohodit pamet za prepisovatelnou...pak uz by se dalo neco delat.

budu muset zjistit co se nam tam vubec vejde mezi motor a nosnik kastle za turbo.kamos ma ted doma z BMW 3.0D.docela macek :D
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

Držím palce, jsem zvědavej kolik z toho vymáčknete ;)
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Nějaký nový poznatky - nápady ? mám to samý a taky bych to zkusil poladit
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

novyho zatim to,ze mam GT22 turbo,predelany pretlak,auto najednou jede krasne od spoda,tlacil jsem zezacatku 0.9B pac sem byl rad ze to jezdi,ted jsme zvedl tlak a v 1.2 nastava fuelcut.vse zatim na seriovou mapu.mam u Risi jednotku,tak uvidime co se s ni da popachat.Jeste bych chtel stihnout FMIC.
Ale uz i tak,kdyz je to vicemene rozhaseny a ve vyvoji to auto jede uplne jinak.,
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

To turbo jsi předělal na přetlak, že reguluje samo sebe nebo jsi před to dal nějakej mechanickej štelovatelněj boost controller? (třeba tohle http://www.3barracing.com/product_7.htm )
Nebo to ovládá N75? To to fakt stíhá nebo jedeš jak na gumě? (houpavý)

Dej fotky jak jsi ho tam dostal. Mně asi čeká výměna turba, pokud tam všechno nemusíš rozřezat, tak bych už KKK16 nesháněl.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“