Občasný výpadek výkonu 81KW AFN Passat LOG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Občasný výpadek výkonu 81KW AFN Passat LOG
čau, občas se stane, že přestane uplně táhnout, jakoby bez turba ale do nouzaku to nepadne protože to za chvílil zase jede jak má.
Má otázka zní, může toto dělat váha vzduchu?
A ještě padne motor do nouzáku i když turbo tlačí méně než má?
Zatím jsem neměnil pal. filtr ale když ho třeba na 3 vytočím na max tak táhne jak má.
Občas padne do nouzáku - většinou když jedu na spotřebu a pak za něj vemu, to mám podezření na regulaci turba, je to tak?
Děkuji
Má otázka zní, může toto dělat váha vzduchu?
A ještě padne motor do nouzáku i když turbo tlačí méně než má?
Zatím jsem neměnil pal. filtr ale když ho třeba na 3 vytočím na max tak táhne jak má.
Občas padne do nouzáku - většinou když jedu na spotřebu a pak za něj vemu, to mám podezření na regulaci turba, je to tak?
Děkuji
Naposledy upravil(a) Bajzík dne 15 čer 2009, 09:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
pred logovanim si precitaj toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
tady je LOG http://uloz.to/1944880/log-01-001-003-011.csv
podle mě je docela v pořádku ale čím je tedy zpusobeno to prázdné místo v zátahu a občasné padnutí do nouze?
chyby z jednotky:
17978-jednou za čas to udělá, špadně přečte klíč..
00575-tlak v sacím potrubí
vše sporadicky
podle mě je docela v pořádku ale čím je tedy zpusobeno to prázdné místo v zátahu a občasné padnutí do nouze?
chyby z jednotky:
17978-jednou za čas to udělá, špadně přečte klíč..
00575-tlak v sacím potrubí
vše sporadicky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
to víš, že to může dělat i N75(00575), ale nejdřív zkontroluj nikoliv hadičku, ale všechny hadičky, případně vyměnit - jsou tam 3 průměry - taky jsem to řešil a rozebíralo se to třeba tady -Bajzík píše:zkusil jsem tu regulaci pusou a řekl bych, že chodí dobře. Zkusím vyměnit hadičku.
Ten N75 to dělat nemůže?
EGR je zaslepený
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=103489
hadičky nebo ventil vypadaj nejpravděpodobněji

a pro líné čtenáře:-) : N75 by měl mít cca 14-20 Ohm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
tak to by mohl snad bejt ještě OK (to se dá ověřit v poslední - 4. - pozici 11-týho kanálu - tolerance je myslim 45-90 a v zátěži by se to mělo blížit k horní hranici, i když mě to 70tku překročí jen občas a to jsem naměřil 17Ohm) a nebo v testu akčních členů jak cvaká ... každopádně bych se zaměřil na výměnu těch hadiček a kontrolu těsnosti podtlakový nádobky ... na ty logy jsem nekoukal, ale jestli je tam někde díra a ventil je ok, pak to asi někde netěsní ...
hadičky jsem kontroloval a když jsem jednu za motorem odpojil tak bylo slyšet, že tam podtlak byl a to to stálo docela dlouho. Baňka nad turbem taky drží normálně.
jak jsi psal ty hodnoty 45-90 to je v tom LOGU políčko Duty cycle? to opravdu nabíhá docela pomalu nahoru, můžeš tedy kouknout na ten LOG?
Díky
jak jsi psal ty hodnoty 45-90 to je v tom LOGU políčko Duty cycle? to opravdu nabíhá docela pomalu nahoru, můžeš tedy kouknout na ten LOG?
Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
to jsem se zas do něčeho pustil
...
... tak jsem to okem laika kontroloval a opravdu je ta reakce ventilu pomalá a turba díky tomu taková rozevlátá, ale jinak vypadá, že je docela v kondici a že ti to i docela tlačí
(ve vyšších ot. ho moožná nestíhá čerpadlo, ale to možná kecam, protože neznam ty vztahy a může to bejt daný tim průběhem váhy(to by zas zkušenější vyčetli ze skupiny 8 ), která na to jak vyskočila, tak pak skočila zas docela nízko, i když pořád dost nad požadovanou hodnotou) ... no k tématu ... nějaká netěsnost tam asi bude, náběh je pomalej jak psal conti (možná bych zkoukl i jestli jsou všude takový průměry hadiček, jaký maj bejt) a v první části je za 2541ot. pokles (nevim, jak na tom byl třeba plynovej pedál - 4.pole v 10.skupině, ale když se nezměnil požadovanej tlak...
) - možná si to "ufouklo", tj. buď ty hadičky nebo baňka ... na ventil to podle mě (zatim
) nevypadá ... já musim zaklepat, že od výměny všech hadiček se mi tam tahle chyba už neobjevila ... byla to docela pakárna a ještě jsem tam kousek starý nechal, protože hadička toho snad nejpotřebnějšího průměru(teď nevim, jestli 3 nebo 4mm) mi nevystačila 





