renault 1.5 dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

renault 1.5 dci

Příspěvek od stefi »

Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: renault 1.5 dci

Příspěvek od Zdeněk M »

stefi píše:Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh
Repas vychazel vetsinou draž než origo renault, navic nektery se musí dokodovat do jednotky. U tuteh motoru vstrik životnost- max. 100000km vetsinou klekaj kolem 80000km, tocí teple dyl, houpe volnobeh a jeto. Das 40000kc za sadicku a mas chvilku klid no.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

stastne sny renault....aka (LOL) , (LOL) normalne nemam chut riesit mindraky okolo vstrekov (LOL)
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

uz som menil vstreky na aute co malo 16000km :?
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

něco na tom bude že patří diesel do traktoru (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Kolega s Quaskhaiem 1.5 Dci po 42 000 km výměna vstřikovače? Díky bohu záruka.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...stale nerozumiem prečo tam aj nadalej davaju mizerné Delphi
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Delphi neni mizerny, jen je citlivy na kvalitu nafty
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Peete píše:Delphi neni mizerny, jen je citlivy na kvalitu nafty
Je to tou naftou unas, BMW v rajchu 300000km a kleknou vstriky, u nas tak 120000km plus 30000km a konec, Je jich treba na 3litru sest, to mas 6krat 20000kc kus to mas 120000kc , bomba 1km s BMW te vide 1000kc :D Je to palivem a taky tou kvalitou vstrikovacu. Na vseh railech se ty vstriky serou, až na AUDI,ty nový raily, audi v cechah 220000km a na vstrik nikdo nesah. Zas ma motor jiny bolistky. Nejlepsí je klasickej primovstrik TDI, ty nabehaj 300000km v klidu. ;) pokud netankujes nakej hnuj nebo naftu u JZD.
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

a to sa este tie delphi rozdelovali podla farbyna vstrekoch ale nikto nam neprezradil aky je rozdiel, az na to ze modrych mam v zbierke najviac
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

gargamelc píše:a to sa este tie delphi rozdelovali podla farbyna vstrekoch ale nikto nam neprezradil aky je rozdiel, az na to ze modrych mam v zbierke najviac
Sou podle barev no,lisí se prumerem trysky a uhlem rozstriku, taky se nekerý musí kodovat do jednotky motoru. Na novýh 1,5 udelal renault upgrade za piezo vstriky,slibovaly delsí životnost a onohovno -klekly rychlejc než ty starý.
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

asi malii malu navstevnost servisov tak sa ju snazili zvysit :D :D
Laco19
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2006, 00:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 »

Zdeněk M píše:
gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.
Ani u 2.2dci nevydrzia naveky, okolo 150t km zacinaju odchadzat a jeden 2.2dci (myslim ze G9T 710) mal vadnu seriu vstrekovacov.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“