renault 1.5 dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault 1.5 dci
Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh
Re: renault 1.5 dci
Repas vychazel vetsinou draž než origo renault, navic nektery se musí dokodovat do jednotky. U tuteh motoru vstrik životnost- max. 100000km vetsinou klekaj kolem 80000km, tocí teple dyl, houpe volnobeh a jeto. Das 40000kc za sadicku a mas chvilku klid no.stefi píše:Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh
Je to tou naftou unas, BMW v rajchu 300000km a kleknou vstriky, u nas tak 120000km plus 30000km a konec, Je jich treba na 3litru sest, to mas 6krat 20000kc kus to mas 120000kc , bomba 1km s BMW te vide 1000kcPeete píše:Delphi neni mizerny, jen je citlivy na kvalitu nafty


Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Sou podle barev no,lisí se prumerem trysky a uhlem rozstriku, taky se nekerý musí kodovat do jednotky motoru. Na novýh 1,5 udelal renault upgrade za piezo vstriky,slibovaly delsí životnost a onohovno -klekly rychlejc než ty starý.gargamelc píše:a to sa este tie delphi rozdelovali podla farbyna vstrekoch ale nikto nam neprezradil aky je rozdiel, az na to ze modrych mam v zbierke najviac
Ani u 2.2dci nevydrzia naveky, okolo 150t km zacinaju odchadzat a jeden 2.2dci (myslim ze G9T 710) mal vadnu seriu vstrekovacov.Zdeněk M píše:Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000