Octavia II 1.9 TDI (BKD) Netopí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Octavia II 1.9 TDI (BKD) Netopí

Příspěvek od Power156 »

Ahoj, řeším problém na octávce II motor BKD MR2006 najeto 60tis, netopí, na vagu jsem závady nenašel. Hadice do radiatoru horky že na tom ruku neudržim ale když jsem povytáhl radiator tak je studenej, jinak když zvednu otáčky motoru tak se lehce ohřeje chvíli topí než se ochladí ventilátorem, co by tomu mohlo být ??? Auto se nepřehříva
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli je vodní pumpa ok, tak radiátor
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

Huml píše:jestli je vodní pumpa ok, tak radiátor
taky mám podezření na pumpu. Díky
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

To by asi vařilo,ne?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nedávno jsem řešil jednu pumpu a vrtulka jen prokluzovala a asi se občas i chytla, stačí to prohnat chvilku ve vyšších točkách s VAGem a uvidíš hned jak leze nebo neleze teplota
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Huml píše:nedávno jsem řešil jednu pumpu a vrtulka jen prokluzovala a asi se občas i chytla, stačí to prohnat chvilku ve vyšších točkách s VAGem a uvidíš hned jak leze nebo neleze teplota
Přesně tak,taky sem to nedávno řešil a vrtulka se ve vyších točkách protáčela na hřídelce.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

na volnoběh to ukazovalo 90,9 stupenů a když jsem tomu šlápl a podržel tak teplota lezla nahoru někam k 95 st. a pak se rozbehli i vetráky.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Pokud se teplota začla zvedat,a větráky se rozběhly v teplotě kolem 98st. tak vodní pumpa musí fungovat,ne?Kdyby kolabovala,tak horkou vodu nedotlačí ani do chladiče.Vidím to spíš na těsnění pod hlavou,že se zavzdušnuje,nebo přicpaný radiátor.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud se to bude při jízdě chovat podobně s tou teplotou nebo líp díky náporu vzduchu, vypadá to na ten radiátor, těsnění poznáš pokud by to tlakovalo ;)
kačer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 05 lis 2006, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od kačer »

Teď jsem to řešil u passata pumpa , OK nakonec zanesenej radiátor ve VW to nějakou chemií vyčístili a je klid. Auto topí jako blázen!!! Meli by to znát i u škodovky. ;)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Nejjednodušeji to vyzkoušej,tak že odpojíš obě hadice od radiátoru a vodou to proplachuj oběma směry.
slza
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 30 led 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od slza »

Asi jak říká Huml radiátor+kontrola klapek míchání vzduchu.Zůstane trochu pootevřená ,větrák to nežene přez rad. jen málo a výsledek je vlahý výstup.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“