Na co si dát pozor při koupi Ford Focusu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 bře 2009, 21:39
Na co si dát pozor při koupi Ford Focusu
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,na co si dát největší pozor při koupi Ford Focusu první generace (r. v. 1998-2004).Je to jistě skvělé auto,všude chválené,ale i tak se jistě mohou najít nějaké nedostatky nebo slabší části tohoto vozu.Chci si za měsíc pořídit ojetinu tohoto vozu,tak abych věděl,kam se podívat první a na co si dát pozor.Předem děkuji za odpověď,s pozdravem
Hanak J.
chtěl bych se zeptat,na co si dát největší pozor při koupi Ford Focusu první generace (r. v. 1998-2004).Je to jistě skvělé auto,všude chválené,ale i tak se jistě mohou najít nějaké nedostatky nebo slabší části tohoto vozu.Chci si za měsíc pořídit ojetinu tohoto vozu,tak abych věděl,kam se podívat první a na co si dát pozor.Předem děkuji za odpověď,s pozdravem
Hanak J.
To co napsal TDI tech
... spousta věcí řešených způsobem, jak se levou nohou poškrábat za pravým uchem přes díru v prde*i
+ koroze
... o skvělích jízdních vlastnostech (podvozek) jsem toho také mnoho četl, nicméně nijak unešený jsem z toho teda fakt nebyl
Ono je dobré pochopit, že v dnešní době není nic zadarmo... a tudíž proč jsou ceny Fordů tak nízko
A jakou chceš motorizaci?


... o skvělích jízdních vlastnostech (podvozek) jsem toho také mnoho četl, nicméně nijak unešený jsem z toho teda fakt nebyl

Ono je dobré pochopit, že v dnešní době není nic zadarmo... a tudíž proč jsou ceny Fordů tak nízko

A jakou chceš motorizaci?
GIV Variant TDi ???kW
no zas tak hrozný to není, problém je koroze, podvozek celkem ujde i co se týče výdrže, na hovno jsou sedačky, ale s tím asi nic nevymyslíš, praskaj pružiny na řadící páce, u benzínů dost odchází zapalovací cívky kvůli svíčkám, doporučuji snížit odtrh pod 1mm, jinak mě osobně by sraly tvrdý plasty na palubovce a otevírání kapoty klíčem 

neni to tak strasny, co je fakt vymysl, je uz zminovany zamek kapoty, podvozek je dobrej, motory radeji v benzinu a spis ,16 jak 1,8, jedou zhruba stejne a na 1,6 je nizsi spotreba. Kdyz s necim srovnavat, tak s auty stejne tridy, o co je lepúsi Opel nebo Renault?? A radsi si koupim par let staryho Focuse nez novou Dacii...kazdy auto ma svoje, tady jsou lidi, kteri uprednostnuji VW group, avers znam spoustu jinych, co na to nadavaji. Neridil bych se informacemi typu Forda nebrat, Japonec nakonec apod., spis bych posbiral konstruktivni info a rady. Podle me neni Focus nejhorsi volba
Nissan Primera SW 1,9 DCi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ford=FixOrRepairDaily ... pro Cechy: FurtOpravovatRuznyDily
Vim, to protoze jsem byl tri nucen pouzivat

Vim, to protoze jsem byl tri nucen pouzivat

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kašli na povídačky z hospody a soustřeď se na:
korozi lemů dveří ( pod ztvrdlým silikonem na vnitřku, pokud ještě neopadal)
u TDDi, jestli to vůberc jede - čerpadlo
pak se podívej na výkon v papírech a na krytu motoru měl by být 66kW, ale je sem dotaženo spousta služebáků z venku se sníženým výkonem na 55kW ( kvůli lokálním daním)
jesti to moc nehulí - EGR je součastí sacího potrubí a mění se to komplet za 8k
Jinak jak píše HUML, sedačky nic moc, bolí záda.
Opotřebení klíčů, hledej auto s centrálem
Na zamykání kapoty klíčem mám opačný názor, co by za to dali majitelé OII s xenonama , že....
korozi lemů dveří ( pod ztvrdlým silikonem na vnitřku, pokud ještě neopadal)
u TDDi, jestli to vůberc jede - čerpadlo
pak se podívej na výkon v papírech a na krytu motoru měl by být 66kW, ale je sem dotaženo spousta služebáků z venku se sníženým výkonem na 55kW ( kvůli lokálním daním)
jesti to moc nehulí - EGR je součastí sacího potrubí a mění se to komplet za 8k
Jinak jak píše HUML, sedačky nic moc, bolí záda.
Opotřebení klíčů, hledej auto s centrálem
Na zamykání kapoty klíčem mám opačný názor, co by za to dali majitelé OII s xenonama , že....

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
ahoj nevím jakou chceš motorizaci ale tdci je v poho-pokud budeš brát správnou naftu a adetivo viz vif tak vstřiky budou ok a navíc to dobře jede a za málo.já osobně mám mondeo 2004 tdci 96kw a jsem spokojen mám naj 8tis km bez problému spotřeba 5,6l pruměr a navíc to jede dobře žádný turboefekt no comon rail
a je tam rozvodový řetěz, takže snad dobře pořídíš.zdar 


Musite si uvedomit ze Ford ako celok je v nasich koncinach velmi nestandartne auto. To znamena ze vsetko je spravene jak u debilov. Co sa tyka Dieselov tak horsi motor na svete neexistuje. Pouzivaju vstrekovaci system Delphi (Lucas) ktory je velmi poruchovy a extremne citlivy na kvalitu paliva. Cerpadla a hlavne vstreky odchzadzaju jedna radost a tu musism podotknut ze Delphi/Lucas v nasich koncinach vie spravit len malokto a tam sa plati kamarat a nie malo. Boscha tu spravi kde kto v kazdej garazi za normalne peniaze ale Delphi/Lucas je iny cenovy level. TDDI pouzivaju ten nestastny vstrekovaci system BOSCH VP-44 (spolupraca Bosch a Delphi). Kto vie ocom hovorim tak mi da zapravdu. Tie zazihove Zeteci nic moc, akurat tie 16V motory 1.6/1.8/2.0 ako tak spolahlivo funguju, ale ked sa na nich posere elektronika (a ona sa posere) tak stym nikto neda rady. Dostupnost ND nic moc a ceny origo dielov takisto.
mame doma focusa 2001 1.8 tddi 66kW
jazdne vlastnosti viac nez dobre, aj akceleracia vyborna, celkom slusne odhlucnenie interieru.
narazniky nahovno, trochu tuknes tak uz praskaju a prasklina sa casom zvacssuje, hniju dvere od spodu(hlavne zadne) podvozok tiez kvitne,
takze ja osobne ti odporucam nebrat, za tie prachy to nestoji radsej doloz a kup si Golfa IV
este som zabudol tie sedacky, tak ked si do nich sadnes budes mat dojem ake su super sportove a ako ta dobre drzia v zatackach ale ked po dlhsej dobe vystupis tak ako by si dostal naraz desat kopancov
jazdne vlastnosti viac nez dobre, aj akceleracia vyborna, celkom slusne odhlucnenie interieru.
narazniky nahovno, trochu tuknes tak uz praskaju a prasklina sa casom zvacssuje, hniju dvere od spodu(hlavne zadne) podvozok tiez kvitne,
takze ja osobne ti odporucam nebrat, za tie prachy to nestoji radsej doloz a kup si Golfa IV
este som zabudol tie sedacky, tak ked si do nich sadnes budes mat dojem ake su super sportove a ako ta dobre drzia v zatackach ale ked po dlhsej dobe vystupis tak ako by si dostal naraz desat kopancov

nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil