Stránka 1 z 2
Výměna Vstrikovacích trysek u G4 66 kw
Napsal: 27 čer 2009, 20:47
od cbpepe
Prosím o radu, mám najeto 220tis. u G4 66kw 99" rád bych vyměnil vstřikovací trysky.Chlěl bych se zeptat zda je reálné je vyměnit doma bez něakého spec.vybavení.? Dělal jste to někdo nebo je nutné vždy změřit otvírací tlak na stolici..? děkuju
Napsal: 27 čer 2009, 20:49
od misoVW
tlaky su vo vacsine pripadov v poriadku. Odporucam vsak aspon prekontrolovat a v pripade potreby nastavit.
Ake budes davat trysky?
Napsal: 28 čer 2009, 07:10
od RC51
Ak ti mozem dat radu po vlastnej skusenosti tak ak nemas s autom problemy - nemen.
Ja som mal 240.000km tiez som pre istotu vymenil. Dal som BOSCH.
Po 3000km mi zacalo nieco poklepkavat na volnobeh. Vybral som vstreky von a 2 leju.
Dal som naspat povodne. Auto ide bez problemov.
Dnes uz nevies comu mozes verit

Napsal: 28 čer 2009, 07:15
od flekyc
kdyz si koupis trysky znacky FB od DieselPower, nemas problem, naopak.....
Napsal: 28 čer 2009, 10:03
od cbpepe
Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
Napsal: 28 čer 2009, 10:06
od misoVW
66kW nezvyknu dymit. Pracuju s velkym prebytkom vzduchu. Niekde bude chyba. Tiez odporucam radsej FB trysky.
Napsal: 28 čer 2009, 10:24
od cbpepe
To nejmenší co bych mohl pro klid v duši

udělat ..vyndat stávající střikovače a nechat překontrolovat na stolici.Jak se dá seřizovat tlak regulovat, tryska je utažená přece nadoraz

otvírací tak mi určuje typ použiné trysky..nebo je to jinak?
Napsal: 28 čer 2009, 10:27
od Slavkov
cbpepe píše:Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
Bacha na e-bay se prodávají i "těžké číny".
Doporučuji dát rovnou S764, což Ti přidá cca 25hp

Mrkni tady (ceny s DPH)... a pokud to dáš do účetnictví... nebo kamoš a "odmázne" Ti DPH
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Napsal: 28 čer 2009, 10:32
od Slavkov
cbpepe píše:Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
K tomu hulení, jak to hulí černě?
K té jiné vůni, nemáš kat off (vyndaný/vykuchaný katalyzátor)?
To auto máš dlouho nebo jsi to tak koupil?
Napsal: 28 čer 2009, 10:39
od cbpepe
Ty blaho

podle té tabulky co jsi posl tak Sprint 764 je na 2,5 tdi ..aby mi to nezabouchalo

A jakým způsobem se dají objednat..co znamená repase..? jako že zasílám své staré trysky na opravu..?
Napsal: 28 čer 2009, 10:43
od cbpepe
Teda neřekl bych že to kouří nějak černě ... nějaké saze apd. to ne ,ale když třeba někde stojím a motor běží na volnoběh tak se nedá čuchat..Auto jsem kupoval jako dovoz ze SRN..klasika ..mám ho 3 roky tak katík může byt kaput.
Napsal: 28 čer 2009, 10:54
od Tomas.cz
Odkud jsi?
Napsal: 28 čer 2009, 11:15
od cbpepe
jsem z Karlovarska..
Napsal: 28 čer 2009, 11:20
od Slavkov
cbpepe píše:Ty blaho

podle té tabulky co jsi posl tak Sprint 764 je na 2,5 tdi ..aby mi to nezabouchalo

A jakým způsobem se dají objednat..co znamená repase..? jako že zasílám své staré trysky na opravu..?
Ty trysky jso osvědčené a v pohodě do 1,9TDI (předpokládám, že máš motor AGR nebo ALH) místo chiptuningu, prostě řj počítá s menšíma tryskama a tak to s těmato dá víc nafty... tudíž cca +25hp. Pouze v létě, když tomu "dáš podlahu", tak to trochu zadýmí, ale snesitelně

Repase = výměna trysek a seřízení, z tvých vstřikovačů vyndají staré trysky, namontují nové , zkontrolují a seřídí.
Napsal: 28 čer 2009, 11:22
od Slavkov
cbpepe píše:jsem z Karlovarska..
Tak si zajeď přímo k Ríšovi - fy.Dieselpower

Chomutov, respektive Jirkov...