Stránka 1 z 1

Uspořádání všech věcí v mot. prostoru

Napsal: 14 zář 2006, 23:36
od Tkevlar
Ahoj. Hrozně by mě zajímalo, jak jste všechno dokázali narvat do mot. prostoru. Já mam 1.7 takze je to maly moturek (nedovedu si predstavit takovy 2.5litr), narvat nekam palivovy fitr, ventily a vymenik je hruza. Vubec netusim kam to dam. Chápu auta s podélným uloženým motorem, tam je místa, ale příčně :( Máte nějaké fotografie?
Dík

Napsal: 17 zář 2006, 14:10
od Tkevlar
vyřešeno vše se vešlo. Nebylo to ani tak hrozné

Napsal: 19 zář 2006, 22:33
od Radim205D
Kdyz uz se tady bavime o usporadavani prestavbovych veci, co rikate na tohle: pridavna nadrz 52L pouzita z tlakove toroidni nadoby LPG, s propadlou homologaci ji lze koupit ve zberne za cenu srotu nebo max. za 500,-
vklada se misto rezervniho kola
Obrázek

Napsal: 20 zář 2006, 09:52
od radluk
:D

Napsal: 20 zář 2006, 10:23
od Tkevlar
za zelezo davaji cca 3-4kč zaleží za jaký.

,

Napsal: 20 zář 2006, 12:28
od radluk
:o

Napsal: 24 zář 2006, 11:53
od Tkevlar
Jednou jsem nekomu slibil, ze mu vyfotim nadrz, jakou mam v motorovym prostoru. Tak to konecne splnim. Obrázek

Napsal: 24 zář 2006, 18:07
od waqw
Jak je velká ta nádrž? Jaké máš ventily - nějak to na té fotce není vidět... Díky

.

Napsal: 24 zář 2006, 18:29
od radluk
a co to mas za palivove hlavy filtru, s tim protejsim zavitem, tam mas cidlo teploty ? :? z ceho to je ?? :?

Napsal: 24 zář 2006, 21:47
od Tkevlar
Vyfotim lepe, Ale nadrz ma objem cca 7litru. Do budoucna planuju natahnout hadici z kufru a pri dochazeni paliva u motoru to cerpadlem dotankuji, samo ze za jizdy :) ventily jsou pred vstrikovacim cerpadlem a jsou to 2x 3 cestne ventily od Peveka

Radluk: Je to palivovy filtr na Fiat Tipo, Tempra a ten cerny kruh na tom je el. predehrivac od Bosche, nemam zatim zapojen pac vyuzivam teplo z vyfuku a pak az to jde do filtru.Cidlo teploty mam az u vstupu do ventilu.
Obrázek

Napsal: 24 zář 2006, 22:19
od bobyd
to radim205 ta nadrz je zajimavi napad ale problem je z rezervou

Napsal: 24 zář 2006, 22:23
od Radim205D
Ja mam sice dojezdovou uzouckou 110tku ale i tak prekazi. (wallbash)

Napsal: 25 zář 2006, 20:11
od paty
Vyfotim lepe, Ale nadrz ma objem cca 7litru. Do budoucna planuju natahnout hadici z kufru a pri dochazeni paliva u motoru to cerpadlem dotankuji, samo ze za jizdy :) ventily jsou pred vstrikovacim cerpadlem a jsou to 2x 3 cestne ventily od Peveka

Radluk: Je to palivovy filtr na Fiat Tipo, Tempra a ten cerny kruh na tom je el. predehrivac od Bosche, nemam zatim zapojen pac vyuzivam teplo z vyfuku a pak az to jde do filtru.Cidlo teploty mam az u vstupu do ventilu.

ty pruhledné hadice vypadají dobře ja použil ty co mi zbyly po roztavenych budícich na autogen ale nyní přicházím na to že ten olej mi to rozežral a nouzově jsem musel dojet s kanystrem nafty přivazanym na čerpadle .
proto se ptám kde si je koupil ?
nemáš strach že se z toho ohřívače bude přenašet teplood vyfuku (myšleno jako medium) na tu gumovou hadici ?
muj poznatek je takovy že žhavicí svíčka mně pomalu rozdrolila hadici proto budu nadstavovat trubku aspoň 15-30cm a teprvne potom nasadím hadici .

Napsal: 25 zář 2006, 20:13
od paty
ještě dotaz není lepší použít tenkou měděnou trubičku , nebo trubku na brzdy a tu namotat ???
jsem si vědom že měď není nejlepší ale nám jde o přenos tepla zbytek mi je ukradeny nevím jak vám

Napsal: 25 zář 2006, 23:54
od Tkevlar
K te medene trubce. mel jsem v planu take pouzit trubku, ale nakonec jsem zvolil toto, kvuli budouci demontazi a dalsi montazi.
Hadice jsem koupil v TargetPLUS, pokusím se ti zjistit přesně druh. Snasi tlak a podtlak a jsou odolne vuci olejum nafte a teplote. Idelani a levnejsi nez specialni hadice na olej