chip a vypínání turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chip a vypínání turba
Zdravim
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: chip a vypínání turba
Ano ochrana ale pokud to predtim nedelalo tak to asi bude problem v programu co tam pan nahral. Evidentne vedel co dela, kdyz mu neposloucha regulace turba. Urcite delal i diagnostiku pred upravoua po uprave a nenasel zadnej problem..Strny píše:Zdravim
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW


Díky za odpověd TDIfun
No čipnutý to mám od: http://www.cartechnic.cz
Než jsem do toho šel tak jsem si vyslechl nějaké reference od lidí co už čip maj od této firmy a všichni si to pochvalovali tak snad to bude jen ojedinělý případ a nějak se domluvíme ...
No čipnutý to mám od: http://www.cartechnic.cz
Než jsem do toho šel tak jsem si vyslechl nějaké reference od lidí co už čip maj od této firmy a všichni si to pochvalovali tak snad to bude jen ojedinělý případ a nějak se domluvíme ...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dej vedet, jak se na to tvaril - zajimala by me jeho reakce a postup pri reklamaci. A hlavne vyzaduj vymazani zaznamu o chipovani RJ:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Já bych tu firmu hned neodsuzoval. Co když regulace vázla jen lehce a před zvýšením tlaku se to prostě neprojevilo nouzákem. Sám Strny píše, že mu to padá až ve 190ti, což podle mě není nijak brutální zatuhnutí. A když před čipem nebylo v paměti závad překročení plnícího tlaku, tak mu to tam prostě nalili a hotovo. Je pravda, že je určitě lepší to nalogovat a odbrzdit před i po, ale kdo to dneska dělá?
Oct asv 2000, DieselPower
Ale jo,já to chci vyřešit v klidu ... jak jsem psal,ohlasy v mém okolí jsou na tuto firmu dobré ... ještě jsem si nechával upravit "teplý start" ... byl jsem spokojený s cenou i s jednáním tak snad se to vyřeší ...Obi píše:Ja bych na ně hned tak nevyjížděl,aby si neměl opravdu závadu v regulaci či hadici a nebyl pak za blba.

kolik to má najeto?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

