chip a vypínání turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

chip a vypínání turba

Příspěvek od Strny »

Zdravim

Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?

Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo (LOL)
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

pafka píše:ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo (LOL)
Hm ... chápu že to bude asi nesmysl ale mohl by jsi napsat trošku duchaplnější reakci ... ? :roll:
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: chip a vypínání turba

Příspěvek od TDIfun »

Strny píše:Zdravim

Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?

Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
Ano ochrana ale pokud to predtim nedelalo tak to asi bude problem v programu co tam pan nahral. Evidentne vedel co dela, kdyz mu neposloucha regulace turba. Urcite delal i diagnostiku pred upravoua po uprave a nenasel zadnej problem.. :? doporucuji reklamovat a at vrati originalni obsah zpet, vymaze zaznam o flaschovani a na chiptuning jedte jinam. Nejlip tam kde je moznost vyuzit pri uprave mereni vykonu na brzde. ;)
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

Díky za odpověd TDIfun

No čipnutý to mám od: http://www.cartechnic.cz
Než jsem do toho šel tak jsem si vyslechl nějaké reference od lidí co už čip maj od této firmy a všichni si to pochvalovali tak snad to bude jen ojedinělý případ a nějak se domluvíme ... :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dej vedet, jak se na to tvaril - zajimala by me jeho reakce a postup pri reklamaci. A hlavne vyzaduj vymazani zaznamu o chipovani RJ:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

pafka píše:ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo (LOL)
pán evidentně optimalizoval mapy na český silnice, proto to padá do nouzáku ve 190km/h :D
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

fabiátor píše:pán evidentně optimalizoval mapy na český silnice, proto to padá do nouzáku ve 190km/h :D
(LOL) (LOL) (LOL) jj, tím to přesně bude (rofl) (rofl) (rofl)
GIV Variant TDi ???kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Já bych tu firmu hned neodsuzoval. Co když regulace vázla jen lehce a před zvýšením tlaku se to prostě neprojevilo nouzákem. Sám Strny píše, že mu to padá až ve 190ti, což podle mě není nijak brutální zatuhnutí. A když před čipem nebylo v paměti závad překročení plnícího tlaku, tak mu to tam prostě nalili a hotovo. Je pravda, že je určitě lepší to nalogovat a odbrzdit před i po, ale kdo to dneska dělá?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

Forest píše:Dej vedet, jak se na to tvaril - zajimala by me jeho reakce a postup pri reklamaci. A hlavne vyzaduj vymazani zaznamu o chipovani RJ:
No sám jsem zvědavej ... nevím jestli mám požadovat vrácení peněz nebo úpravu ... Řek bych že při první možnosti se asi bude cukat ... :-/
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Ja bych na ně hned tak nevyjížděl,aby si neměl opravdu závadu v regulaci či hadici a nebyl pak za blba.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

lehce přidřená regulace může být , ale argument:Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
to není to pravé ořechové
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

Obi píše:Ja bych na ně hned tak nevyjížděl,aby si neměl opravdu závadu v regulaci či hadici a nebyl pak za blba.
Ale jo,já to chci vyřešit v klidu ... jak jsem psal,ohlasy v mém okolí jsou na tuto firmu dobré ... ještě jsem si nechával upravit "teplý start" ... byl jsem spokojený s cenou i s jednáním tak snad se to vyřeší ... :roll:
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

pafka píše:lehce přidřená regulace může být , ale argument:Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
to není to pravé ořechové
No tohle na ně moc dobrýho světla nehází,to je fakt.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kolik to má najeto?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“