Ruční brzda - seřízení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Ruční brzda - seřízení

Příspěvek od dada211 »

Ruční brzda mi už zabírá nahoře, a v knize " Jak na to ", píší že se krok seřizuje pouze při výměně brzdových lan. Jinak není potřeba seřízení. Je tomu tak ....???? Nebo to je jednou za čas potřeba seřídit ??? Značí to snad nadměrné opotřebení obložení paken bubnů ??
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
cipisek32
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 11 srp 2007, 17:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od cipisek32 »

určitě seřidit. Ja sem to na fábce měl hodně dlouho až skoro do pravýho uhlu (rofl) a to sem to dával ze začátku na garančky do ŠKODOVKY , až letos v RF Auto mi měnily kapalinu a zeptali se jestli chci zkontrolovat brzdy tak to chodí tak 3-4 zuby .
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

Mě to právě zabírá dost nahoře, a při větším sklonu kopce musím zařadit rychlost. Jinak se dá auto do pohybu, mám tam bubnové brzdy. Docela mě pomátla ta knížka, kde psali ,že to není třeba, pokud se nemění lanovody . Jinak díkas
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
tequilaman
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 črc 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: jičín - mlada bolesalv

Příspěvek od tequilaman »

nez budes delat go brzd zkus trosku pomoct samostavu...
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od dada211 »

samostavu pomoci . To je jako klasický seřízení co známe ze 120 ?? Nebo máš na mysli stáhnout buben a korekce provést na exentrech přímo u paken .
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Ja serizuju na treti zoubek a musi se tocit a soupat.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
tequilaman
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 črc 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: jičín - mlada bolesalv

Příspěvek od tequilaman »

vyndas si jeden sroub z kola zvednes auto hevirkem protacis kolo dohud neuvidis takovej kovovej klinek s dirkou do ktere je zahakla tenoucka pruzinka /musis si posvitit dobrym svetlem pokud to neznas ja uz to delma na slepo/ vezmes sroubovak prumer tak 7mm a nabrousis ho do spicky jako sidlo zasunes do dirky v tom klinku a zapacis tak aby ses zaprel o diru v bubnu a tlacil na klinek ve stejnem smeru jako za nej tahne ta tenka pruzinka parkart to klikne a kolem ti pravdepodobne nepujde otocit nic se nedej zatlac na klinek v opacnem smeru nez pruzinka a kolo se uvolni uplne casem najdes to spravne misto kde kolo jakoby lehce pribrzduje... to same na druhe strane a melo by to byt oka pokud uz klinek nejde vic ve smeru pruzinky mas opotrebene bubny nebo pakny takze trada na vymenu... jestli bude v bubnu mokry mazlavy humus nic neserizuj a rovnou vymen valecky...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“