Stránka 1 z 1

Doblo

Napsal: 11 črc 2009, 10:41
od Okura
Zdarec
nevíte jakej má být tlak v railu aby ecu pustila start?
250bar ??

řeším Doblo 1.3JTD CR 2005,
ze snímače tlkau mi leze max 0,7V při točení, což by mělo asi bejt cca 150bar.

auto jen točí a nic, ecu nepustí vstřiky
borec s autem přijel normálně a už neodjel
na 126 tis km se mi zdá brzo na čerpadlo.

mužu zkusit odpojit regulátor tlaku v railu a znovu naměřit?
odpojil sem jenom přepady od vstřiků, ucpal sem hadičky a zkoušel sem přepad, při točení nebylo nic a při další pokusu vyteklo malinko. skoro stejné množství ze všech vstřiků

Napsal: 11 črc 2009, 14:01
od zdenek11
min.startovací tlak 110 bar

Napsal: 11 črc 2009, 15:36
od Okura
takže tlak je ok?
to by mě pak zajímalo proč to nejede
nemáte nějakej nápad?

čekám na origo diag jestli to nedrží immo, zámek na palubce nesvití vše ok

Napsal: 11 črc 2009, 20:26
od TDI tech
Mrkni regulator tlaku na VT cerpadle.

Napsal: 11 črc 2009, 21:09
od Okura
když ho ale odpojím kabel, to by mělo startnout ne?

Napsal: 11 črc 2009, 21:18
od TDI tech
Nie.

Napsal: 12 črc 2009, 15:29
od Okura
dá se nějak změřit zda je ok?
nebo jen zkusit vytáhnout?

Napsal: 12 črc 2009, 19:39
od pajda
Připojit na diagnostiku a startovat.Tlak musí přesahnout min.150 barů.

Napsal: 13 črc 2009, 18:53
od Okura
110barů je málo to nejde.
150b je minimum ale nějak to nechytalo při 150b
při 170 už se chytne,

jinak vyřešeno ;)

Napsal: 15 črc 2009, 21:25
od pajda
A příčina?
Jinak většinou to chytne i při těch 110, ale musí to točit zpravidla víc jak 30 vteřin.A pak se to roztáčí jak stabilák bufff buf buf buf bufff buf buf buf (noteeth)

Napsal: 16 črc 2009, 16:55
od Okura
aha
no prdelej o kroužek u regulátoru tlaku v railu