O1 66kW AGR --> 100kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 66kW AGR --> 100kW
Zdravím. ciel je získať 100kW
Motor AGR + trysky S764 a čo dalej? Pôvodne turbo to už asi nepoberie ( aj keby aj bude to dymiť ako sprosté )
Čím nahradiť obtok GT1544 aby tam ten výkon bol ? Bude stačiť trebárs GT1749V z ALH ?
Úprava RJ je samozrejmosťou.
Vďaka.
Motor AGR + trysky S764 a čo dalej? Pôvodne turbo to už asi nepoberie ( aj keby aj bude to dymiť ako sprosté )
Čím nahradiť obtok GT1544 aby tam ten výkon bol ? Bude stačiť trebárs GT1749V z ALH ?
Úprava RJ je samozrejmosťou.
Vďaka.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode
powered by rb-digital.sk_____________
http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
Tieto trysky som montoval do ALH v pohode..
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
No teoreticky by aj mohlo no ale nebude to už na to turbičko moc?? Predsa len také navýšenie výkonu vyžaduje a dostatočný pretlak...acryll píše:100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode
Naposledy upravil(a) 19olo88 dne 29 zář 2013, 15:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
tohle jsou kopieezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Sú tu názory pre aj proti... tak isto ako aj k tryskám Frids ktoré mam ja.Jarda S. píše:tohle jsou kopieezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
Ja mam na Frids už cca 20 tis km a posledná kontrola na stolici dopadla nad mieru dobre. Autíčko si veselo pradie dalej..
Posledne som montoval tieto Bosch Brazil do Leona ALH 66kW a po 2000 km išli na kontrolu na stolicu a len sa nastavil tlak na jednom vstreku (z 250 na 230bar) a v pohodičke to šľape.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Moje AGR + VAcko + FIRDS S764 + velky IC + Soft
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater
to druhe je SEAT LEON 2,0 TDI FR DSG... takze vykon v mojej ibize pocitam tak 170 koni...
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater
to druhe je SEAT LEON 2,0 TDI FR DSG... takze vykon v mojej ibize pocitam tak 170 koni...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion