Nejde přizpůsobit klíč Audi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Nejde přizpůsobit klíč Audi

Příspěvek od nogis »

Chci se zeptat, koupil jsem starší spínačku s jedním klíčem do Audi A6, 2.4i, r.v.98. Nedaří se mi ho ale přizpůsobit, VAG píše stále chybu 01179 a při každém zapnutí zapalování ještě vyskočí 01176. Cívku jsem zkoušel jinou z auta, které až bouračky jezdilo (ale bylo to 2.5tdi), transpondéry z jiných klíčů, ale beze změny. Jde vůbec přizpůsobit už použitý transpondér? Kabely nevím jak na tom jsou, protože nevím kam od cívky vedou. Auto jsem koupil jako nepojízdnou bouračku bez klíčů, nikdy jsem ho běžet neviděl. Napadá vás něco? Díky
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nikdo neví? Je to celkem akutní. Díky
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

a verze imo ti sedi co by tam mela byt kdyz se nalogujes do pristrojovky tak chytne a jede normalne dokud nevypnes motor???
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
mireksta
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 lis 2008, 08:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mireksta »

Zkus přehodit již přizpůsobený čip ze starého líče do nového. To by ti mělo pomoct, ale opatrně ať ten čip nepoškodíš. Můžeš mít také starší čip, I nebo II generaci čipu. Koukni se, jestli není na staré klíči vyraženo W3. Pokud je toto označení na novém ana srarém ne, nikdy to nepřizpůsobíš, jedná se o jiné, neslučitelné komponenty. Ahoj
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

V tomhle se moc nevyznám, ale problém je, že auto jsem koupil havarované bez klíčů. Tak jsem koupil na inzerát spínačku s klíčem, ale o nějakých verzích jsem netušil. Jde teda nějak zjistit jestli jde tenhle konkrétní klíč přizpůsobit? Nebo mám koupit nový ten čip do klíče? Díky
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Dozbec píše:a verze imo ti sedi co by tam mela byt kdyz se nalogujes do pristrojovky tak chytne a jede normalne dokud nevypnes motor???
Zítra zkusím, startovat jsme ještě nezkoušeli.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

nalogovat se do ridici jednotky a melo by jit nastartovat bez ohledu na immo napis rok auta a rok spinacky at jsme chtrejsi
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Spínačka je začátek 97, auto 98. Klíč je ještě pevný, nevystřelovací a nemá na sobě nic vyraženo. Co vypne immo? Zapalování nebo benzín? Jiskru to hází, čerpadlo v nádrži běží, ale nechytlo to. Z výfuků se kouří, takže to snad půjde. Zítra pokračujem. Díky.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Už mě nic nenapadá. Motor nenaskočil ani po loginu. Po stříknutí oleje do sání běží okamžitě, takže fakt immo. Stále píše slabý signál od klíče. Nepomohl ani úplně nový klíč. Čtecí cívka nová, kabely od budíků OK. Nemáte někdo schéma zapojení těch dvou kabelů v budíkách? Elektrika v autě je prý z něčeho jiného. Už mě napadá jestli nemůže mít jiná motorizace ty dva kabely jinde, když stále píše, že nevidí klíč. Díky
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
mireksta
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 lis 2008, 08:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mireksta »

Ahoj, napiš mi prosím tě kód motoru a rok, lepší by bylo VINko. Schéma není problém, ale potřebuju tyhle údaje abych to našel. Napiš mi email na který to chceš poslat.
Kdyby byla vadná čtecí cívka nebo kabely, tak by to jednotka napsala jako "Čtecí cívka - špatný signál, přerušení", něco v tomhle smyslu, takže si myslím že je to spíš v čipu v klíčku. Musíš mít správnou generaci, jinak to nespáruješ ikdyby jsi se zbláznil.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

VIN je WAUZZZ4BZWN113971. Tu cívku jsem zkusil odpojit a psalo to jak píšeš. Kdybych věděl, že to chce správný klíč, tak dojdu do Audi a objednám ho, ale zaráží mě, že pořád píše "klíč malý signál, příčina čtecí cívka vadná, oprava: kontrola cívky nebo výměna. Tu jsem měnil a byla stopro dobrá, to auto do poslední chvíle jezdilo. Obě mají odpor cca 23ohm, takže soudím, že bodou v pohodě.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
mireksta
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 lis 2008, 08:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mireksta »

Koukni se na tohle, je to rozklíčování dle VIN, porovnej to s výbavou auta a dej mi vedet jestli to souhlasí.

VIN / číslo rámu: WAUZZZ4BZWN113971


Model a vybavení dle VIN
A4 OD ÚNORA ´98
C9 STŘEŠNÍ NOSIČ
E2 RÁDIO CONCERT
E3 BOSE SOUNDSYSTEM
E4 CD-MĚNIČ
F2 KLIMATIZACE AUTOM
F4 TÓNOVANÁ SKLA
G5 VNĚJ ZRCÁTKO L ASF
H1 VNI-ZRC AUTOM-ZACLON
H4 DÁLK-OVL CENTR-ZAMYK
I1 XENONOVÉ SVĚTLOMETY
I6 OSTŘIK-SVĚTLOMETŮ
I7 REG SKLONU SVĚT AUTO
J1 VÝBAVA CHESS
J7 SEDADLA PŘ VYHŘÍVANÁ
J9 Z-OPĚRADLO DĚLENÉ
K6 KOŽENÝ VOLANT
K8 ALARM
L5 MINI-CHECK-PACKET
M2 SEDADLA PŘ EL VÝŠK-N
M5 STŘ LOKET-OPĚRKA PŘ
M6 ÚPR PRO DLOUHÉ PŘEDM
M8 ALTERNÁTOR 120 A
N9 2393CCM 121KW V6 ALF
P6 REGUL PROKLUZU
P9 TIPTRONIC 5-ST
Q1 SERVOŘÍZENÍ
Q6 AIRBAG L/P
Q7 ABS
Q9 TEMPOMAT
R4 PNEU 205/55 R 16..W
S9 DISKY 7 J X 16 ALU
U6 OBLOŽ DŘEVEM OŘECH
V5 BOČ-AIRBAG PŘ
X2 VÝBAVA AMBITION
Z1 BRZDY PŘ 288X25
Z5 Cashmeregrau Perleffekt

Posílám ti jak poznáš jaký je tam imobilizér.

Imobilizér 1. generace
Řídicí jednotka motoru neobsahuje kód podvozku ani jiné údaje o vozidle
V jednotce je pouze identifikační číslo jednotky

Imobilizér 2. generace
Řídicí jednotka imobilizéru s pevným tajným číslem (nikdy se nemění) a neobsahuje kód podvozku (TMB…), pouze číslo imobilizéru (SKZ…)

Po načtení je vidět identifikační číslo jednotky a číslo imobilizéru - 14-ti místný kód začínající AUZ nebo WAU

Klíč s transpondérem s pevným kódem,
Používány do roku výroby 2000.

3. generace - v identifikaci je jak VIN kód tak číslo imobilizéru.

Nechám to VINko ještě prohnat systémem v servisu AUDI, ale nevím kdy se mi povede se tam dostat.Zkusím zavolat kámošovi a uvidím. Čau
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Díky moc, ta výbava asi sedí. Načtu ŘJ a mrknu na to. Zatím děkuju.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“