Octavia nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Octavia nestartuje

Příspěvek od teabe »

Ahoj,začal jsem mít menší problém s autem. Mám oktávku 98,66kW,chip 85kw, AGR motor. Před 2 týdny z ničeho nic auto přestalo chytat na 1. pokus. Chytalo na 2.-3. pokus. Poslední týden se to rozjelo tak,že jsem musel klíčkem otáčet a vypínat ho,aby se mi rozsvítilo žhavení. Jakmile se rozsvítí žhavení,slyším z motorové části,jak se v črpadlu nastavuje šoupátko na startovací dávku. Nestartuje jak za tepla,tak ráno za studena. Vyměnil jsem relé žhavičů a relé žhavení 109. Svíčky OK,čerpadlo měněno na jaře se spínací skříňkou,předvstřik OK,startovací dávka je nastavena na 33 xxx a nějaký drobný. Dneska jsem vyměnil čidlo teploty, palivový filtr a zase nic. Řídící jednotka neukazuje nic a hodnoty jsou v pořádku. Pojistky jsou OK,pojistky na baterce OK, kostru jsem projížděl,taky OK. Tak a babo raď?? (wallbash) Ještě poslední pokus, co mi bylo porazeno je,že by mohl být KO startér,což je podlě mě kravina. Jestli někdo ví,PROSÍM o radu, jinak jde z baráku! :x
Ještě jedna věc. Pokud na relátku 109 sepnu manuálně kontakt,jak na novým,tak na starým,auto nastartuje.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nemáš tam nějakej tajnej spínač nebo něco?
Zaměřil bych se na vedení od spínačky do relé 109 ;)

Tím manuálním sepnutím máš na mysli že relátko bez krytu šroubováku prostě sepneš?
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Tajný spínač nemám. Přesně tak,bez krytu když spojím kontakty,tak nastartuju. Ale přijde mi divný, že se ta kontrolka žhavení musí rozsvítit. Vždyť žhavení je až od 5°C dolů.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já mám období tajných spínačů, dráty pěkně zamotané do svazků, vypínače za popelníkem a tak no děs
dal bych průhlednou hadici od filtru k čerpadlu a pozoroval bubliny vyločil bych palivodou soustavu miloš
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Průhlednou hadici tam mám a bez bublinek.Právě po výměně filtru ty bublinky přestaly lítat.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

A 109 jsi dal nový, nebo jiný? Proletuj v něm kontakty a proměř, jestli do něj jde napětí po zapnutí klíče ;)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Po zapnutí tam jde 12 voltů..JE tam uplně nová 109,jinak když to relátko rozeberu,tak normálně drží sepnutý.Takže funguje,ale něco nepustí dál proud,aby se nastavilo čerpadlo na startování. Musím s kontaktem v relátku třeba 2 pohnout od tý cívky a najednou to jde.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tak že by odpojovač paliva na čerpadle?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Tak na ten jsem koukal jen z venku,to mě nenapadlo. :? Ale že ten by dělal to,že se nerozsvítí kontrolka žhavení? Zítra to zkusím.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

teabe píše:Tak na ten jsem koukal jen z venku,to mě nenapadlo. :? Ale že ten by dělal to,že se nerozsvítí kontrolka žhavení? Zítra to zkusím.
No to dělává právě 109, ale pak už tam máš jen řj motoru ;)
Tak koukni na napájení odpojovače a řj motoru...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Takže odpojovač funguje tak jak má. Spíná i bez toho žhavení. Měl jsem rozebranou hlavu čerpadla a tam je to čistý. Mě jde o to,že ani nepotřebuju žhavit,ale aby se nastavovalo to šoupátko na čerpadle. Do pojistek čerpadla a žhavení po otočení klíčku jde 12V. A takyjsem zjistil,že když se mi nezobrazí žhavení,nenapíchnu se do řj motoru. (hm) Tohle už opravdu nechápu.
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Ahoj,takže aby jsme dokončili tohle téma. Elektrika se projela celá a když už jsme si nevěděli opravdu rady, rozebrali jsme ř.j a hodili na 30 minut do mrazáku. (LOL) Možná to vypadá, že jsme na hlavu padlí, ale ono to fakt zafungovalo. Jakmile se trochu jednotka ohřeje, nastartuju tak na 50-90 pokus, než mi problikne žhavení. Takže pro příští generace, kdyby měl někdy někdo tenhle problém. Mrazák to vyřeší. :D Teď už jen sehnat jinou jednotku a můžu konečně začít bez starostí jezdit nakupovat a nebát se, že mě budou muset opět odtahovat. :(
george72
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 15 led 2007, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od george72 »

možná by stačilo proletovat znova paměti 27C010 psal jsi že to máš čiplý , asi se na nějaké možičce udělal studeňák
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

bylo to přesně tak, jak píšeš.. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“