přepájení pojist.skříňky u Escorta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
přepájení pojist.skříňky u Escorta
má někdo vůbec Escorta, co si tímto "skoro povinným obřadem escortistů, hlavně těch cca do r.1992", ještě neprošel? Zdá se, že mě to také čeká, v deštivých dnech, pár gramů cínu a pájedla a smrad, že budou sousedi zavírat okna. Jak to mohli projektanti u Fordu vůbec navrhnout (nemluvím o motorech, hlavně dieslech, "nesmrtelném" fordím klíčku - tyčince apod.). Ford zkrátka musí být "svůj"...
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
uz som to robil..neni to nic strasne...ja som ale neodletovaval tie spoje dookola ale rovno som to ustrihol..pekne roztvoril a preletoval vsetko co som videl..potom som tie bocne pliesky pekne povyberal jemnym nahrievanim a malymi kliestikmi..islo to bez problemov..ked to bolo vsetko ok porobene tak som tam namiesto tych plieskov daval medenny drot tusim hrubky 2mm a ten som tam letoval ..znicene 3 hroty do letovacky a robota asi na cca 2,5 hodky..ale odvtedy to borcovi funguje bez problemov a idu mu aj veci co ani nevedel ze ma..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
rada
Dík za radu, kdyby to vzalo "jen" 2,5-3 hodiny práce, slyšel jsem ale, že se to dělá třeba i celou noc...ale říkala mi to baba a blondýna, takže...(:-)). Možná je to dobré udělat preventivně, jako rozvody, ne až se něco sere...akorát že u rozvodů jsou škody většinou 100x větší ):-(
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu