Stránka 1 z 1

Odkud je napájen uzavírací ventil 109.

Napsal: 20 črc 2009, 20:47
od Edmund
Odkud je napájen uzavírací ventil 109. Po asi 3-5 uspěšném startu přestane jít na 109 proud ,na poslední pokus zkoušečka jen problikne a pak už je to úplně hluché. 109 je napájená přímo od řídící jednotky motoru? Nebo od ř.j. imobilizéru ? Nedá se spojit s řídící jednotkou motoru,po kompletním prohledání napíší jednotky ABS a pohonu kol chybový kod 01314- řídící jednotka motoru 49-00 žádná komunikace ,přístrojová deska 01176-klíč 07-00- signal příliš malý. Ř.j. imobilizéru nemá žádné chyby. Druhý klíč dělá to samé.

Prosím poraďte :( :( :(

OCTAVIA AGR 66kW 1,9 TDI

Napsal: 20 črc 2009, 22:14
od lillo
Rozober a oprav /precinuj/ spoje na rele 109 nachadzajuce nad pedalmi.

Napsal: 21 črc 2009, 08:57
od Tomas.cz
Myslíš relé nebo stopventil na čerpadle?

Relé je napájeno ze spínačky, co jsem koukal tak je jen 3 pólový tudíž se spínačkou jen přikostří a sepne. Prošel bych vedení a nebo esi tam není tajnej spínač.

Uzavírací ventil na čerpadle ovládá jednotka, ale to asi nebyl tvůj dotaz.

Napsal: 22 črc 2009, 22:10
od Edmund
Dík za rady bylo to tím relátkem 109. Myslel jsem že uzavírací ventil paliva na čerpadle(označený v učební pomůcce N109) je ovládaný takto.ř.j.motoru sepne relé a to že otevře ventil. Ale když tam bylo to špatné relátko které se neseplo resp. seplo jen někdy nemohl vag najít ř.j. motoru , s toho usuzuji že relé 109 napájí ř.j. motoru a ta pak patrně přes nějaké další relé ten ventil na čerpadle. Jestli je to jinak tak mne prosím opravte.

Napsal: 22 črc 2009, 22:15
od Edmund
Nebyl by nějaký přehledný plánek el .instalace. ;)