Ventil zp. vedení výf. plynů VW PASSAT 2.0TDI DPF BMP
Napsal: 20 črc 2009, 21:30
Zdravím Vás všechny, prosím o pomoc při řešení problému s mým pašíkem 2006, 103kW, dovezen ťuknutý z D, při opravě byl měněn ventil zpětného vedení výfuk. plynů, byl namontován nový za poškozený, po startu teplého motoru se rozsvítí kontrolka žhavení, motor do dílny, motor přejde do nouzového režimu po jízdě na plný plyn zhasne kontrolka žhavení a motor jede normálně, zůstane však svítit žlutá kontrolka motoru a chybou je ventil zp. vedení výfuk. plynů nesprávná funkce. Dle Elsa nebylo provedeno nastavení:
q bude-li vyměněn ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18- s potenciometrem zpětného vedení výfukových plynů -G212-, musí se následně zapnout a vypnout zapalování; poté počkejte jednu minutu na doběh řídicích jednotek (ventil se učí, hlavní relé přitom musí cvakat)
q nastartujte motor a alespoň jednu minutu jej nechte běžet na volnoběh
q následně vypište paměť závad řídicí jednotky motoru; v paměti závad nesmí být uložena žádná závada
Udělal jsem Readiness code včetně regenerace filtru částic a pokaždé se mi závada vrátila, máte někdo nějakou zkušenost s tím jak lze daný problém vyřešit? V bloku nam. hodnot ventil pracuje v rozmezí 0 - 40%, je to v pořádku nebo má jet 0-100% případně jak lze provést opětovné zákl. nastavení, zkoušel jsem i znovu odpojit štekr do ventilu ale bez změny.
Díky všem za info.
q bude-li vyměněn ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18- s potenciometrem zpětného vedení výfukových plynů -G212-, musí se následně zapnout a vypnout zapalování; poté počkejte jednu minutu na doběh řídicích jednotek (ventil se učí, hlavní relé přitom musí cvakat)
q nastartujte motor a alespoň jednu minutu jej nechte běžet na volnoběh
q následně vypište paměť závad řídicí jednotky motoru; v paměti závad nesmí být uložena žádná závada
Udělal jsem Readiness code včetně regenerace filtru částic a pokaždé se mi závada vrátila, máte někdo nějakou zkušenost s tím jak lze daný problém vyřešit? V bloku nam. hodnot ventil pracuje v rozmezí 0 - 40%, je to v pořádku nebo má jet 0-100% případně jak lze provést opětovné zákl. nastavení, zkoušel jsem i znovu odpojit štekr do ventilu ale bez změny.
Díky všem za info.