motor ti nechcípne? Za jízdy, nebo na volnoběh? Z vlastní zkušenosti vim, že i když zavřeš vstupní ventil, tak to trvá na volnoběh dost dlouho, než to zdechne, myslim, že přes minutu klidně.
Jinak to neotvírání - přeměř si přímo na ventilu napětí - jestli je tam 12V a nemaká, je to chyba ventilu. Může ale bejt, že to máš někde blbě napojený (Studenyho spoj nebo Waklyho kotakt = pod zátěží velkej úbytek napětí

) a ventil to neotevře, přitom na sundaným drátku naprázdno to těch 12V má...
3 kontakty = jeden směr, druhej směr, kostra, ne? Já bych řek, že bys měl použít všechny, ale tenhle ventil nemam, tak možná kecam blbosti...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007