Stránka 1 z 6
Novy CR motor v uprave Cimbu
Napsal: 02 srp 2009, 16:40
od TDIfun
Tak tady ctu nove cislo autodieslu o novem motoru Oktavie RS-CR 125kw
a na konci reklama na upravu jednotky cimbu a graf upravy ze 125kw na 175kw v 4100ot to je 50kw narust a plocha krivka momentu 410Nm od 2000 do 4000 otacek tj narust 60Nm v 2500 ot a 110Nm v 4000 otackach.

ma nekdo takto upravane auto a graf ze zatezove brzdy kde slibovanej vykon je potvrzenej grafem z mereni????? Zda se mi to velmi velmi podezrele az zavanejici lzivou reklamou a klamanim zakaznika.

ani top motor ARL jsem nikde vzivote nevidel jen softwerove upravenej na 160kw tj.50kw narust a to nema ani DPF.

Napsal: 02 srp 2009, 17:55
od Forest
Omlouvam se za offtopic, nicmene taky mas ten vtiravy a nedobytny dojem, ze z Cimbu se zacina stavat druhy ABC?!

Napsal: 02 srp 2009, 17:58
od misoVW
Podla mna je ubohe klamat zakaznika nerealnymi hodnotami. Ak to ma skutocne take parametre, tak sa ospravedlnujem!
Napsal: 02 srp 2009, 18:15
od Bóďa
Stará záležitost...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=cimbu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=cimbu
Já chci dát to mrňavé turbo 1749VC do Transportéra, takže jsem moc rád, že se o něj při 240PS nemusím bát.

Napsal: 02 srp 2009, 18:47
od TDIfun
to neni stara zalezitost, je to novej CR motor, to stare RS uz nedelaj. Pajn Janda ho stahnul z nabidky. Osobne to tam pise. A vim jakej to melo tenkrat ohlas. Zde se jedna o novej CR s cerpadlem CP4.1 dle toho ohlasu jsem prave cekal ze uz neco takoveho nevypusti na verejnost a ejhle, a to dle jeho reklamy CITUJI: autory softweru jsou lide pracujici ve vyvoji motoru, Uprava cimbu Autosport motor nezatezuje, pouze mu umoznuje rozvinout charakteristiku odpovidajici fyzikalnim moznostem konstrukce.

Napsal: 02 srp 2009, 18:49
od alpiners2
soft od cimbu som nevidel, ale comon rail motory majú veľký potenciál. z cr motoru dostaneš väčší výkon ako z klasického tdi alebo tdi pd. už len keď si porovnáš koľko dokážu dodať paliva cr vstrekovače.
Napsal: 02 srp 2009, 18:51
od Smoke
to je sice hezký, ale myslíš že to turbo zvládne?

Napsal: 02 srp 2009, 19:03
od alpiners2
neviem aké je tam turbo

ale vstrekovače na to potenciál majú. životnosť ostatných komponentov však bohvie ako dlhá asi nebude.

Napsal: 02 srp 2009, 19:27
od Thopr
Třeba za ten soft chce CIMBU 55 tkč... - 40 tkč hybrid a zbytek soft... Dle mě nesmysl.

Napsal: 02 srp 2009, 19:36
od cupra
keby mal niekto take auto 2.0 TDI CR a dal by ho tam nachipovat a dame ho na brzdu,to by byla podivana

uz v minulej diskusii sa ich strasne zastaval marek77 a doteraz tam neodpovedal...

Napsal: 02 srp 2009, 20:02
od Tomas.cz
A nevíte někdo rozdíl olejových čerpadel motorů AGR a ALH? Co jsem se dočet tak to z AGR je míň výkonné.
Napsal: 02 srp 2009, 20:08
od cupra
Tomas.cz píše:A nevíte někdo rozdíl olejových čerpadel motorů AGR a ALH? Co jsem se dočet tak to z AGR je míň výkonné.
troska si sa netrafil do temy

Napsal: 02 srp 2009, 20:22
od Tomas.cz
Já vím jenže tohle bylo v článku do P. Jandy ve stejném časopisu o pár stránek vedle.
Ale máš pravdu je to ot.
Napsal: 02 srp 2009, 21:01
od Bóďa
TDIfun píše:to neni stara zalezitost, je to novej CR motor, to stare RS uz nedelaj. Pajn Janda ho stahnul z nabidky. Osobne to tam pise. A vim jakej to melo tenkrat ohlas. Zde se jedna o novej CR s cerpadlem CP4.1 dle toho ohlasu jsem prave cekal ze uz neco takoveho nevypusti na verejnost a ejhle, a to dle jeho reklamy CITUJI: autory softweru jsou lide pracujici ve vyvoji motoru, Uprava cimbu Autosport motor nezatezuje, pouze mu umoznuje rozvinout charakteristiku odpovidajici fyzikalnim moznostem konstrukce.

Stará záležitost jako utopie.
Podle mě to nedá turbo. Těžko je tam třeba 1756.
Napsal: 03 srp 2009, 06:07
od alpiners2
pozeral som ich stránku. žiadny seriózny graf, a ten čo tam majú vyrobí hockto za 5 min

kto býva poblízku tak treba to ísť pozrieť
