Táhla stěračů + motorek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Táhla stěračů + motorek
Po deseti letech mi zarezli táhla stěračů tak jsem je rozebral (povolil jsem ty tři šrouby co drží motorek a ten hlavní prostřední od motorku, abych s tim mohl lépe manipulovat) všechno jsem to vyčistil a dal dohromady (běhá to krásně), ale když jsem to zapnul tak stěrače měli podivnou dráhu (lehce vyjeli nahoru potom hodně dolu a zase drobet nahoru). Tak jsem nad tím přemýšlel čím by to mohlo být a zjistil jsem že ten středový šroub od motorku je vlastně drážkovaný a že ta poloha musí bejt nějak daná, tak jsem to opět rozebral a hejbul asi o 5 zubů do leva a docela se to zlepšilo tak jsem to ještě jednou rozebral opět šoupnul asi o tři zuby a už to je docela v pohodě ale furt jak ten stěrač zaparkuje tak se jakoby cca o 1mm popojede nahoru. Tak jsem se chtěl zeptat jak ta hřídelka musí bejt natočená, nebo jestli má nějak danou polohu. Přeci když se mění motorek stěračů tak se to musí nějak správně natočit aby to šlapalo v pohodě. Nebo se to musí holt nějak poznačit.
měl jsem ten samej problem a v pohodě jsem si to vycentroval sám asi na druhej pokus už
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 22 led 2007, 18:11
- Bydliště: Litoměřice
to je pěkná kravina...musíš sundat to táhlo přímo z moturku, zapnout jeden cyklus stěračů a nechat ho dojet do konce, pak na to rovnopěžně s motorkem nasadit to táhlo, dotáhnout, nasadit na auto, a stěrače nasadit dolů k oknu jak budou v klidové poloze. Tohle jsem udělal já a chodí to jak víno;-)alfik píše:Zhod stierace a zapni jeden ciklus. Motorek sa ti zastavi v spodnej polohe. Nahodis sterace podla potreby a jazdis.
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 04 srp 2009, 12:21, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jj to je, ale dát to tam jde zpět dobře, to nechápu:-D
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tak to mal blbu zakladnu polohu. Ale to ze sterac ide malo hore a moc dole,na to sa nemusi vyhadzovat tiahlo z motorku.misa.89 píše:to je pěkná kravina...musíš sundat to táhlo přímo z moturku, zapnout jeden cyklus stěračů a nechat ho dojet do konce, pak na to rovnopěžně s motorkem nasadit to táhlo, dotáhnout, nasadit na auto, a stěrače nasadit dolů k oknu jak budou v klidové poloze. Tohle jsem udělal já a chodí to jak víno;-)alfik píše:Zhod stierace a zapni jeden ciklus. Motorek sa ti zastavi v spodnej polohe. Nahodis sterace podla potreby a jazdis.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
jenže on tenhle problem neměl, on měl problem právě s tím táhlem, je to fakt jednoduchý jako facka...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tak v tom pripade plne suhlasim. Na tiahle zalezi aby tie pohyblive klby vychadzali z krajnej polohy a vracali sa do krajnej polohy.misa.89 píše:jenže on tenhle problem neměl, on měl problem právě s tím táhlem, je to fakt jednoduchý jako facka...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU