Táhla stěračů + motorek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Táhla stěračů + motorek

Příspěvek od tukydydes »

Po deseti letech mi zarezli táhla stěračů tak jsem je rozebral (povolil jsem ty tři šrouby co drží motorek a ten hlavní prostřední od motorku, abych s tim mohl lépe manipulovat) všechno jsem to vyčistil a dal dohromady (běhá to krásně), ale když jsem to zapnul tak stěrače měli podivnou dráhu (lehce vyjeli nahoru potom hodně dolu a zase drobet nahoru). Tak jsem nad tím přemýšlel čím by to mohlo být a zjistil jsem že ten středový šroub od motorku je vlastně drážkovaný a že ta poloha musí bejt nějak daná, tak jsem to opět rozebral a hejbul asi o 5 zubů do leva a docela se to zlepšilo tak jsem to ještě jednou rozebral opět šoupnul asi o tři zuby a už to je docela v pohodě ale furt jak ten stěrač zaparkuje tak se jakoby cca o 1mm popojede nahoru. Tak jsem se chtěl zeptat jak ta hřídelka musí bejt natočená, nebo jestli má nějak danou polohu. Přeci když se mění motorek stěračů tak se to musí nějak správně natočit aby to šlapalo v pohodě. Nebo se to musí holt nějak poznačit.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

měl jsem ten samej problem a v pohodě jsem si to vycentroval sám asi na druhej pokus už
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Zhod stierace a zapni jeden ciklus. Motorek sa ti zastavi v spodnej polohe. Nahodis sterace podla potreby a jazdis.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Milos Beranek »

jj ;)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

(noteeth)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

alfik píše:Zhod stierace a zapni jeden ciklus. Motorek sa ti zastavi v spodnej polohe. Nahodis sterace podla potreby a jazdis.
to je pěkná kravina...musíš sundat to táhlo přímo z moturku, zapnout jeden cyklus stěračů a nechat ho dojet do konce, pak na to rovnopěžně s motorkem nasadit to táhlo, dotáhnout, nasadit na auto, a stěrače nasadit dolů k oknu jak budou v klidové poloze. Tohle jsem udělal já a chodí to jak víno;-)
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 04 srp 2009, 12:21, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

misa.89 má pravdu, ale už se mi to taky povedlo sice až na pátej pokus ale jde to, jinak vyndavání táhel s motůrkem docela ježek v kleci (LOL)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jj to je, ale dát to tam jde zpět dobře, to nechápu:-D
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

misa.89 píše:
alfik píše:Zhod stierace a zapni jeden ciklus. Motorek sa ti zastavi v spodnej polohe. Nahodis sterace podla potreby a jazdis.
to je pěkná kravina...musíš sundat to táhlo přímo z moturku, zapnout jeden cyklus stěračů a nechat ho dojet do konce, pak na to rovnopěžně s motorkem nasadit to táhlo, dotáhnout, nasadit na auto, a stěrače nasadit dolů k oknu jak budou v klidové poloze. Tohle jsem udělal já a chodí to jak víno;-)
Tak to mal blbu zakladnu polohu. Ale to ze sterac ide malo hore a moc dole,na to sa nemusi vyhadzovat tiahlo z motorku.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jenže on tenhle problem neměl, on měl problem právě s tím táhlem, je to fakt jednoduchý jako facka...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

misa.89 píše:jenže on tenhle problem neměl, on měl problem právě s tím táhlem, je to fakt jednoduchý jako facka...
Tak v tom pripade plne suhlasim. Na tiahle zalezi aby tie pohyblive klby vychadzali z krajnej polohy a vracali sa do krajnej polohy.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“