Stránka 1 z 2

zapojení řj 1.8 T

Napsal: 06 srp 2009, 21:04
od 1pavel
nemáte někdo čísla pinů řj AUM 1.8T octavia

Napsal: 07 srp 2009, 09:30
od m_toy
Obrázek

Napsal: 07 srp 2009, 14:10
od 1pavel
dík tohle jsem potřeboval

Napsal: 27 zář 2009, 19:56
od 1pavel
můžete mě napsat zapojení tempomatu do téhle jednotky co jsem našel zapojení na piny 34 35 36 46 to není některé jsou obsazený
Obrázek

Napsal: 27 zář 2009, 20:23
od TDI tech
Pokial ma mech. ovladanu skrtiacu klapku tak na tempomat zabudni. Pokial sa jedna o vyssie spomenute AUM to ma EPC takze tempomat sa da spravit. Dielensku prirucku nemas?

Napsal: 27 zář 2009, 21:05
od 1pavel
je to AUM s EL klapkou , dílenskou příručku nemám :( mám schémata zapojení od vw , ale to zapojení neodpovídá

Napsal: 27 zář 2009, 21:14
od GolfinoIV
piny osadzene musia byt kable su natiahnute do cierneho konektora ktory najdes vo vodnom zlabe pod torpedom

obr.14
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... pomatu.htm

Napsal: 27 zář 2009, 21:19
od 1pavel
GolfinoIV píše:piny osadzene musia byt kable su natiahnute do cierneho konektora ktory najdes vo vodnom zlabe pod torpedom
to právě nejsou prej škoda občas takle šetří a to je provedení LK

Napsal: 27 zář 2009, 22:00
od Holz-tdi
Já bych to viděl- 38, 76, 75, 57, jsou zapojeny do T10e- 3, 9, 1, 2, je to černý konektor pod stěrači. Čao. ( Ber to s rezervou- podklady VW)

Napsal: 27 zář 2009, 22:43
od Huml
ve schématech je, že ty káble tam vedou jen u naftových motorů, u benzínů ne, a za další, proč by neměl jít tempomat u motoru s plynovým lankem, běžně se s tempomatem dodávaly, jinak ty piny jsou jak píše Holz, i já to tak našel

Napsal: 28 zář 2009, 07:30
od TDI tech
Huml píše:ve schématech je, že ty káble tam vedou jen u naftových motorů, u benzínů ne, a za další, proč by neměl jít tempomat u motoru s plynovým lankem, běžně se s tempomatem dodávaly, jinak ty piny jsou jak píše Holz, i já to tak našel
Este som VAG co ma mech. skrtiacu klapku s tempomatom nevidel. Ako si ma RJ nastavit bohatost zmesi na udrzanie potrebnych otacok motora pre urzanie konstantnej rychlosti ked nevie pohnut skrtiacou klapkou??? Nechcem vediet na aku bohatu zmes by musel bezat motor pri zatorenej skrtiacej klapke aby udrzal napr. 2500ot./min. (ak by vobec na takuto presitenu zmes este bezal).

Napsal: 28 zář 2009, 07:48
od milhausek12
tempomaty na motoru s mech. skrtici klapou se delaly, jak 1.6 tak i 1.8T... klapka ma servomotorek!!

Napsal: 28 zář 2009, 08:27
od GolfinoIV
Presne jak pisou kluci auto s lankovym plynom moze mat tempomat ale je ina skrtiaca.
tu je uz zminena 1,6tkova
http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtic ... a-6_6.html

Napsal: 28 zář 2009, 12:04
od TDI tech
milhausek12 píše:tempomaty na motoru s mech. skrtici klapou se delaly, jak 1.6 tak i 1.8T... klapka ma servomotorek!!
Tak potom uz hej. Preto mi to nebolo jasne.

Napsal: 28 zář 2009, 13:54
od 1pavel
takže je to toto zapojení , sice to je ze staršího roku než auto , ale snad to bude ono
Obrázek