mechanické čerpadlo 2.5 TDi V6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

mechanické čerpadlo 2.5 TDi V6

Příspěvek od honzamares »

Nevíte zda někdo dělá mechanické čerpadlo na tenhle motorek.
Případně kdo ?

Dík
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

To bude trochu oříšek. 2.5tdi má vysokotlaké čerpadlo bosch a je stavěné úplně jinak než klasika co je v 1.9. tam mechaniku nedáš.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

mtdi

Příspěvek od honzamares »

Hmm to je celkem pakárna. I když němčouři to maj hajzly a prodaj draho... S pár vychytávkama jako vše vodou chlazený (výfuk, turbo,IC) tak za to chtěj €24.500,-

Já se s 1.9mTDi i s výměníky vešel do 70.000,- Kč

http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... detail]=20
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... 1[data]=20


A šlo by nějak ořezat RJ o hovadiny :) stačilo by řídit vstřiky na základě otáček-polohy vačky.

Ostatně pokud někdo víte jak je čerpadlo zapojené. Uřídit se dají různé věci. A řídit délku vstřiku a načasování, není tak hrozné. Měl jsem jednočip a kolečko se zářezama na pincku (noteeth)

Mám totiž 1.9mTDI a jsem maximálně spokojenej. Známej potřebuje trochu víc kobyl.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: mtdi

Příspěvek od reesha »

honzamares píše:Hmm to je celkem pakárna. I když němčouři to maj hajzly a prodaj draho... S pár vychytávkama jako vše vodou chlazený (výfuk, turbo,IC) tak za to chtěj €24.500,-

Já se s 1.9mTDi i s výměníky vešel do 70.000,- Kč

http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... detail]=20
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... 1[data]=20


A šlo by nějak ořezat RJ o hovadiny :) stačilo by řídit vstřiky na základě otáček-polohy vačky.

Ostatně pokud někdo víte jak je čerpadlo zapojené. Uřídit se dají různé věci. A řídit délku vstřiku a načasování, není tak hrozné. Měl jsem jednočip a kolečko se zářezama na pincku (noteeth)

Mám totiž 1.9mTDI a jsem maximálně spokojenej. Známej potřebuje trochu víc kobyl.
V tom odkazu je ale 3.0TDI V6 common-rail, a ne 2.5 TDI V6.

Pokud chceš mechanický čerpadlo na vodu, a 1.9 TDI je ti málo (http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=31471#31471), tak můžeš použít 2.5 TDI R5 motor (5ti válec v sérii až 150hp, lze předělat na mechanické čerpadlo)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Už jste někdy vyděli starší model Landcruise?- 6hrnců, 4,2litru, mechanické čerpadlo Bosch, myšlenky tu jsou léta, čerpadla nerostou na stromech!!! Čao.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

3.0

Příspěvek od honzamares »

Máš recht to sem přehlíd je to 3L

v podobnem duchu ještě dělá motory volvo
http://www.volvo.com/volvopenta/global/ ... rd/d3-190/

a amíci
http://www.cmdmarine.com/recreationalsterndrives.html

To pro vás jen tak pro studijní účely :) Já nad tím slintám (rofl)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Nemá 2,5 V6 TDI mechanický čerpadlo jako 1,9 TDI 66 a 81kw? :?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

váha píše:Nemá 2,5 V6 TDI mechanický čerpadlo jako 1,9 TDI 66 a 81kw? :?
pro upřesnění jako mechanický,né úplně stejný,to by se blbě živilo 6 hrnku z čerpadla co má 4výstupy (noteeth) Popřípadě jaký jsou mezi nima rozdíly(1,9 a 2,5 V6)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Já myslel mechanické čerpadlo že je ovládané lankem od pedálu a ne počítačem. Na mechanickém principu pracují všechna čerpadla, protože jsou ze železa. Jaký je mezi nimi rozdíl, by bylo na dlouhé vyprávění a možná bys to těžko pochopil, vem to tak, že je rozdíl v počtu vstřiků a do V6 má navíc svůj vlastní počítač v těle čerpadla.Čao.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Ten landák má jakousy derivaci boscháckýho čerpadla a co třeba staré LT 2.4td. je to řadový šestiválec s mechanikou. tyhle motory se dávali i do starejch volvo 940.. to by byl slušnej základ. jinak s těma čerpadlama origo co jsou v 2.5tdi nic neuděláš. a jsou to pěkný mrchy. odcházi tan elektronika co je v hlavě toho čerpadla.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

spolehlivost

Příspěvek od honzamares »

Potřebuji spolehlivost takže původní padá. To stím z LT je dobbrý nápad. Teď jde o to aby tam šlo fyzicky uchytit a otáčet.

No pokud nevíte někdo o vyřešeném uspořádání, myslím že je to nad moje síly a možnosti.

Dík za názory a nápady.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

BMW 524, jestli jsem nespletl označení má 2,5l motor, rotační čerpadlo Bosch, možná by to tam šlo nějak nabastlit. Tohle je moje okamžitá úvaha, vždy je nějaká cesta zpátky na stromy.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Těch možností bude určitě víc, ted jsem měl pod rukama Nissan Patrol - taky řadový 6V. Čerpadlo Bosch samozřejmě.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

mTDI

Příspěvek od honzamares »

Včera jsem se bavil s člověkem co mi zařizovat to moje 1.9 mTDI k mé plné spokojenosti a tak říkal že by to řešil úpravou původního čerpadla s původní elektronikouv čerpadle jen malou řj. Toto řešení se mi trochu nelíbí z důvodu zůstatku jakékoliv elektroniky méně masivní než je startér ...

Uvidíme dál, třeba se někdo pochlubí že mu to běhá (rofl)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Motor vw-marine V6 vychází z motoru pro Touarega
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“