2.0 TFSI

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

2.0 TFSI

Příspěvek od Lusťa »

hoj, má někdo nějaký zkušenosti z motorem 2.0 TFSI 240hp?

bez dalších otázek,děkuji.....
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

mam skusenost s tymto motorom v audi S3 ale ten ma 265ps ale je momentalne chipnuty na udajne 340PS a s tym autom sa jednoducho neda pomaly chodit...spotreba pri konstantnej rychlosti na okreske max do 100km/h pri zaradenej 6ke 9,2l/100km ale to je pr velkom sebazapreni...za normalnych okolnosti pocitaj s 15 litrami ked tomu budes slapat...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

o jedný S3 ze slovenska vim taky, asi se bavíme o té samé.
Motor 240hp by měl být jenom uškrcený oproti S3, jinak to samé.
Spotřeba snad bude za klidné jízdy dobrá, při ostré to asi nemá cenu řešit.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jediný na co si pamatuju tak provozem je ko 1 cívka jinak nic...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

nuz a este je to pekny zrut gum :D ako pove dunloopy port maxx tam vydrzali necele 4 mesiace :)
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

tak mam za sebou prvních pár desítek km v cupře a musim říct,že se mi ten benzín začíná líbit,ale nafta jede zatim pořád líp :-)
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

Brácha má cupru a jede docela slušně :) Byl stím na brzdě a je tam 269 hp bez upravy ecu, což si myslím je hodně dobrý. Zatím ma max rychlost 280km/h a ještě by to určitě šlo :)


Tohle je info o jeho autě :

Motor code BWJ 177kw,Milltek exhaust vč.downpipe,Forge Cold Air Induction,Forge twin intercooler,pružiny Eibach,spojka ABT sport race,Forge BOV + atmospheric spacer,Forge coolant,Tarox brakes B34-GT10 350x30mm.Nyní 269Ps a 338Nm bez úpravy ECU

Do budoucna:,APR High Pressure Fuel Pump + S3 Injector,GT2871R Turbo Kit,pak snad 380 až 400 Ps a ??? Nm

http://starek.rajce.idnes.cz/Moje_Cupra_prestavba/


To Lusta: Jinak byl i v Panenčáku, tak ses mohl klidně svést ;)
seat toledo 1M - tak trochu série
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

Mongo píše:nuz a este je to pekny zrut gum :D ako pove dunloopy port maxx tam vydrzali necele 4 mesiace :)
Nové Yokohama Parada tam vydržely na předku asi 6000km (LOL)
seat toledo 1M - tak trochu série
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ten kužel nahoře je dost na pikaču (je tam teplo a nemá to kde sát) a dostat ho dolu je problém kvůli světlům ale jde to :D jinak Milltek dělá divy co?hlavně s výkonem :arrow: :D ,kámoš ji má a už jsem s Lusťou mluvil 340hp po čipu a jede to jak píča :P ovšem nad 300HP jsi na mokru stejně nahranej pořád to jen hrabe musí se lochtat s citem... poloslicky jsou ideální ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

to je škoda, bych se docela rád někdy svezl,jak to šlape. Chtěl bych vidět rozdíl mezi serií a pak třeba 300hp, jestli je to tolik znát.

Jinak,co dal brácha za ten Milltec? ceny komplet vejfuká na ty benály, to je hrůza, hrozný rakety to jsou.

Jestli mi to zůstane,tak chci řešit jenom výfuk,sw a pak už jenom jezdit.

A potom chci taky vyloupit nějakou čerpací stanici, kdyby jste do toho někdo chtěl jít se mnou,tak parťáka uvítám,abych pak nebručel kdyžtak sám (LOL).
Naposledy upravil(a) Lusťa dne 12 srp 2009, 20:43, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

věř mi že 320Hp jede šíleně je to jako 1,9 81KW a 2,0 103KW po čipu.. neboj domluvím ti průbefár ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

kámo,už jsem na něj sehnal kontakt a on to prodává, to jsi věděl?
Jinak taky si myslim,že 320hp musí jet jako kráva už. Ten krouták tam bude už taky velkej a ten dlouhej zátah musí bej parádní
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chvílema prodává chvílema ne :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

Ten kužel se určitě bude řešit, a myslím že už stím dokonce i něco prováděl. Hold soudruzi od FORGE udělali někde chybu (LOL) .

Jinak je veliká škoda, že to není 4x4, určitě by jí to moc slušelo a ten zátah ve vyších otáčkám je bombovej (noteeth)

Jinak výfuk stál asi 40tis, ale raději se zeptám at neplácám kraviny. Zvuk je bomba. Kupoval to snad v Praze od sportmotor. Dokonce snad to je i jeho auto (noteeth) http://www.sportmotor.cz/index3.htm

Nevím jestli se bavíte o prodeji bílé cupry s D2 brzdama? Protože Tommy to také prodával (přenechával leasing). Je to blázen. Nasypal do toho plno peněz (mít sponzora nemá chybu :) ) a pak se toho zbavit (LOL) .


Vím že dával sprint na minulém Panenčáku s Martinem -POLO a brácha měl v autě celkem 3lidi a polo mu samozřejmě ujelo, ale opravdu o malinkej kousek :)

Jinak ten cooler a sání a ještě nějaké blbosti montoval Michal - Dieselpower
seat toledo 1M - tak trochu série
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Myslim,ze Michala pod tim jmenem tady
zna asi malokdo:),moc lidi mu tak nerika.

Jinak 40tis za vyfuk je peklo,aspon teda pro me.By me zajimalo,co vyjde vyroba a kolik pak platis za znacku.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“