regenerace filtru -tuareg?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
regenerace filtru -tuareg?
zháním postup na regeneraci filtru pevných částic na tuareg 5.0tdi 10V
nebo má někdo s tím zkušenost u toho to objemu
nebo má někdo s tím zkušenost u toho to objemu
Ještě chvilku a to auto bude hořet! 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Spočívá to v tom, že se saze ve filtru začnou vypalovat. Pokud dojde k určitému zanesení, spustí se aktivní regenerace, pokud něco nefunguje a zanesení je větší, musí se v servisu po opravě spustit servisní regenerace.
Fígl je v tom, že se trochu omezí výkon tím, že se začne nafta vstřikovat za horní úvratí, palivo hoří později a tím se zvedne teplota DPF, aby ty saze vyhořely. Ony tam jsou ty stupně vpodstatě tři, pasivní, aktivní a servisní. V normálním provozu se spouští pouze pasivní a aktivní. Pasivní je v normálním režimu při klidné jízdě kolem 2000 - 2500 ot/m
Fígl je v tom, že se trochu omezí výkon tím, že se začne nafta vstřikovat za horní úvratí, palivo hoří později a tím se zvedne teplota DPF, aby ty saze vyhořely. Ony tam jsou ty stupně vpodstatě tři, pasivní, aktivní a servisní. V normálním provozu se spouští pouze pasivní a aktivní. Pasivní je v normálním režimu při klidné jízdě kolem 2000 - 2500 ot/m
re
no jde o to že mu řekli ve vw ,že se musí filtr vyměnit ,pač už je moc zanesen a material je 5000eur!!(vw hilek malacky)
přece nebude každých 100tis dávat 5000euro?!
Když to nechá má to na něco vliv výkon,spotřeba,nebo nějakej jinej problém?
Kurva to zase vymysleli .....
přece nebude každých 100tis dávat 5000euro?!
Když to nechá má to na něco vliv výkon,spotřeba,nebo nějakej jinej problém?
Kurva to zase vymysleli .....

Ještě chvilku a to auto bude hořet! 

- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
a není lepší to vykuchat a oblbnout v jednotce, aby nehlásila chybu? jasně, bude to max. trochu víc kouřit, ale furt lepší než vyhodit víc jak 100tis. za novej.
Nevim, jak u Touaregu, ale vim, že tehdá u 607čky stál novej kolem 30tis., v rajchu už je dávno repasovali za cca 5-10tis. a v Čechách s tím přiběhli až asi po 2-3 letech.
Nevim, jak u Touaregu, ale vim, že tehdá u 607čky stál novej kolem 30tis., v rajchu už je dávno repasovali za cca 5-10tis. a v Čechách s tím přiběhli až asi po 2-3 letech.
TDI 111kW
re
taky mám odkaz na člověka co to kuchá a pak upravuje jednotky.chce za to 7000kč
ale pořád bych raději vzhledem k majiteli to nechal nějak zrepasovat ?!neví někdo kde?
ale pořád bych raději vzhledem k majiteli to nechal nějak zrepasovat ?!neví někdo kde?
Ještě chvilku a to auto bude hořet! 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02
Všechno se dá, ale pozor. Pokud na to přijdou u německých soudruhů, nedávají za takovou úpravu pokutu, ale rovnou ohrožení životního prostředí. Ty DPF filtry vydrží více než 100.000km, to je nesmysl, aby se musely pořád měnit. Základ je jezdit rozumně (ne šlapat tomu ve městě, krátké vzdálenosti se studeným motorem) a hlavně pozor na kreténské čipy. Pokud se objeví závada signalizovaná kontrolkou, OKAMŽITĚ závadu odstranit a ne čekat, že se to možná opraví samo. Problém je spíše s motory, kde se navíc doplňovala močovina (Passaty B5, nekteré Superby) Ta je svinsky drahá a vydrží asi 90.000km. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 19 říj 2007, 20:02