regenerace filtru -tuareg?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Bydliště: Rosice u Brna

regenerace filtru -tuareg?

Příspěvek od passak »

zháním postup na regeneraci filtru pevných částic na tuareg 5.0tdi 10V
nebo má někdo s tím zkušenost u toho to objemu
Ještě chvilku a to auto bude hořet! (noteeth)
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Nevím, jak třeba u vagcomu, ale servisní regenerace se spouští přístrojem VAS v řízených funkcích. Pozor, pokud je zanesení více než 90%, nemělo by se provádět, hrozí, že to chytne.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

sarkafarka píše:Nevím, jak třeba u vagcomu, ale servisní regenerace se spouští přístrojem VAS v řízených funkcích. Pozor, pokud je zanesení více než 90%, nemělo by se provádět, hrozí, že to chytne.
ale treba to niekdy risknut :D
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Jistě, ale s hasičákem v autě a tretrama na nohou (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

V čem to vůbec spočívá?Kolegovi se to na oplu astře spustilo nějak za jízdy a spadl i trošku výkon motoru....
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Spočívá to v tom, že se saze ve filtru začnou vypalovat. Pokud dojde k určitému zanesení, spustí se aktivní regenerace, pokud něco nefunguje a zanesení je větší, musí se v servisu po opravě spustit servisní regenerace.
Fígl je v tom, že se trochu omezí výkon tím, že se začne nafta vstřikovat za horní úvratí, palivo hoří později a tím se zvedne teplota DPF, aby ty saze vyhořely. Ony tam jsou ty stupně vpodstatě tři, pasivní, aktivní a servisní. V normálním provozu se spouští pouze pasivní a aktivní. Pasivní je v normálním režimu při klidné jízdě kolem 2000 - 2500 ot/m
Uživatelský avatar
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Bydliště: Rosice u Brna

re

Příspěvek od passak »

no jde o to že mu řekli ve vw ,že se musí filtr vyměnit ,pač už je moc zanesen a material je 5000eur!!(vw hilek malacky)
přece nebude každých 100tis dávat 5000euro?!
Když to nechá má to na něco vliv výkon,spotřeba,nebo nějakej jinej problém?
Kurva to zase vymysleli ..... (LOL)
Ještě chvilku a to auto bude hořet! (noteeth)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

vymysleli to moc dobre...normalni clovek si to doma neudela a tak se napakujou servisy.Bude odbyt Nd....no a pritom udajne setri prostredi.Otazka je jestli pri vyrobe too filtru nevznika vice sajrajtu nez to auto za dobu zivotnosti vyprodukuje (LOL)
Jsou to hovada.....zlaty rotacky a kat off (hm)
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 čer 2007, 19:54

Příspěvek od Rudi »

a není lepší to vykuchat a oblbnout v jednotce, aby nehlásila chybu? jasně, bude to max. trochu víc kouřit, ale furt lepší než vyhodit víc jak 100tis. za novej.
Nevim, jak u Touaregu, ale vim, že tehdá u 607čky stál novej kolem 30tis., v rajchu už je dávno repasovali za cca 5-10tis. a v Čechách s tím přiběhli až asi po 2-3 letech.
TDI 111kW
Uživatelský avatar
passak
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 26 led 2006, 21:44
Bydliště: Rosice u Brna

re

Příspěvek od passak »

taky mám odkaz na člověka co to kuchá a pak upravuje jednotky.chce za to 7000kč
ale pořád bych raději vzhledem k majiteli to nechal nějak zrepasovat ?!neví někdo kde?
Ještě chvilku a to auto bude hořet! (noteeth)
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Všechno se dá, ale pozor. Pokud na to přijdou u německých soudruhů, nedávají za takovou úpravu pokutu, ale rovnou ohrožení životního prostředí. Ty DPF filtry vydrží více než 100.000km, to je nesmysl, aby se musely pořád měnit. Základ je jezdit rozumně (ne šlapat tomu ve městě, krátké vzdálenosti se studeným motorem) a hlavně pozor na kreténské čipy. Pokud se objeví závada signalizovaná kontrolkou, OKAMŽITĚ závadu odstranit a ne čekat, že se to možná opraví samo. Problém je spíše s motory, kde se navíc doplňovala močovina (Passaty B5, nekteré Superby) Ta je svinsky drahá a vydrží asi 90.000km. (LOL)
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1531
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

Příspěvek od Roman 101 »

to stačí oprat fafkou saze vyletí a jeto vpohodě.
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

Zdravim. Nechcem zakladat novu temu tak sa spytam : Mam alteu 06 ako je v podpise mam aj na nej DPF ? Dakujem ...
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Asi ne, Seat s DPF je v naších končinách zatím dost vzácný
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 19 dub 2009, 13:26

Příspěvek od AndrewN »

Taky lehce OT. Tatkova Octavia II 2.0 TDI s DPF - kanal 75, pole 3 zaplneno ze 37%, je to jeste v poho nebo bych mel zpustit regeneraci filtru? Najeto 85tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“