uprava motoru grande punto

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

uprava motoru grande punto

Příspěvek od grander »

ahoj mam fiata GR punto199 1.9jtd 96kw 130cv 8V(sport 6kv) rok 9/2006
chtel bych se zeptat na upravu motoru ...
pokud by mi moch nekdo poradit?

auto ma danej vetsi IC,je odstarnen EGR,filtr a je po chipu ma mit 168cv a kroutak 360Nm ale pri srovnani s fabii RS je to opoznani slabsi ta je nachipovana na 170cv a kroutak 400nm (samozrejme sou to odlisna auta ale do kopce po rovine to proste jede lip...)
Nevite nekdo kolik by se dalo z tohodle auta vyzdimat ;) aby to nebyla hranice!kolik by sneslo turbo -jestli by slo nejak sestelovat na vetsi tlak a jestli by se to dalo navisit jeste upravou softu...

a jeste jedna otazka na Snímač tlaku sacího potrubí jestli by sel zamenit za jiny?hledal jsem ale u zadnyho tipu auta sem nenasel vetsi hodnoty cidla ...
diky
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

ja bych na tu turbinu moc netlacil tak max 0.1 pridat jdou radi hned do kytek jak se to prezene . Jestli to ti tam nekdo nasolil vic a ze to delaj jako kdyby to bylo VW :-)))
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

no tlak tam je podle budiku max 1,3 bar myslis ze to je moc oproti nejakejm 1,0barum?tak ja nevim je to turbo garrett to myslis jako ze VW ma jinou stavbu turb nez italove?kdys to vyrabi jeden vyrobce ne?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

ne 1.3 ma 96ka orig
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Este je otazka,ci tam mas taky vykon ako pises. Mas to odbrzdene na meraci?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

no hele to je prave ono,puvodni majitel rikal kdys sem to kupoval ze na brzde byl ma napsanej takovej divnej papirek vypada jak od bit poweru ale graf prej nekde stratil takze ted uz se mu nedovolam pac ma asi jinej tel a pecu nato ho nekde nahanet.nevim jestli je to pravda ale jako muzu rict ze to jezdi hodne slusne.... tak jen jestli by slo jeste neco udelat nebo se mam nato vyprdnout a bejt spokojenej s timhle :)
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

Brouk-T5 píše:ne 1.3 ma 96ka orig
takze aha, :) tak na tlak turba uz nesahat radsi rikas jo tak se nato vyprdnout jo a da se teda soft upravit jeste na vic nez rekneme tech 160koni co davaj vsichni chipari jako max jelikoz by to slo potom na doraz komponentu a zivotnost by tim sla teda do kytek je to tak?

Manualne si udelam vcelku vsechno (ale tyhle technice jeste tolik nehovim)ale netusim kde se da dohledat nebo zjistit treba jak se tu vsude resi kolik vydrzej trysky-turbo cerpadlo,spojka a tak kolik byto slo nasponovat ... :)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

koukal jsem na toto cislo ecu Grande punto1.9MJTD 96kw 0281012303-378691 a to tlaci v originale 2300 = 1.3 coz pises ze ti tlaci na budiku cili tlaci ti to orig proto pisu ze jde pridat tkak + 0.1 na 2400= 1.4 max .
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

Brouk-T5 píše:koukal jsem na toto cislo ecu Grande punto1.9MJTD 96kw 0281012303-378691 a to tlaci v originale 2300 = 1.3 coz pises ze ti tlaci na budiku cili tlaci ti to orig proto pisu ze jde pridat tkak + 0.1 na 2400= 1.4 max .
to jo to sem pochopil,ale nez tam nasteluju tu 10tinku,pak to prezenu a bouchne mi to :) jinak dik za informaci a myslis ze mi ta 10tinka nejak vyrazne pomuze?
dalo by se delat jetse neco krom turba aby to pridalo par kobylek?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jasne ale ne jen tlak cela uprava , tlak ti moc nepomuze jen to bude mit chudci smes mozna ;-)
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

Brouk-T5 píše:jasne ale ne jen tlak cela uprava , tlak ti moc nepomuze jen to bude mit chudci smes mozna ;-)
takze ten tlak nato prdim a ta celka uprava by asi tak zahrnovala coz?

ted je tam davanej jinej IC velikoste jednou tak vetsi nez origo,ma to vykuchanej kat a je tam trubka az k poslednimu tlumici je odpojenej EGR a ma to chip ... ted jsem se domlouval s jednim panem co repasuje turba ze tam je moznost upravy turba na vetsich vrtulkach ...co myslis je to mozno a realne na zvednuti vykonu 20-25 koni jak pan povidal?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

chiptuning lehky jedne tim to pridas to je o cca 20% to co pises 20-25k Softwarova uprava lehka
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Dal by som ten chip skontrolotat niekomu,kto tomu rozumie. Dalsia vec,oni mozno povedia 20-25% navysenie vykonu,ale ktovie,ci to auto nemalo s origo softom len 87 kw namiesto 96 - priklad. A turbo pridavas softom,takze tam kludne tu desatinu das... Pridanie na turbe o 0,1 atm moze zvysit vykon az o 10 koni...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

naftou z toho 25k jen tak nevymackne aby to nehulilo a pokud je to jen naftou i tak by to zatlacilo vic nez original .... je to jednoduche
grander
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 srp 2009, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od grander »

no jako huli to dost kdys to seslapnes kord kdys roztocis 1-2 tak to nejni zamnou videt jinak nevim jak je to stim chipem nevim ani puvodce a vy o nekom vite kdo by to zvlad skouknout?popripade poupravit? jako rozdil od originalu je znatelnej to sem se vez v origi pak sem kupoval tohle takze znat to je dost hlavne nastup turba ...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“