
Omega B - špatné starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Omega B - špatné starty
Ahoj, zdravím všechny a zvu všechny ty, kteří dokážou poradit. Koupil jsem Omegu 2.2 DTi. Neskutečný bordel v nádrži a paliváč byl stejně černý jako filtr olejový. Špatné starty přes léto, nic, nic, nic, pak to chytlo, chytla se i nespálená nafta ve výfuku, spousta šedého i černého dýmu a pak to jelo. S postupem času to začalo stávkovat a nedávalo to už ani naftu při startu. Starty už je na startovací spray. Vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo, ale starty stojí stále za ........ .Musím tak 10 - 15 sekund točit, než to chytne. Do 2000 otáček je to lenivé. Čím to je, čím to je? Vstřiky? Řídící jednotka? Teplotní čidla? 

Re: Omega B - špatné starty
Vyskusaj jednoduchu vec: Odpoj konektor od cidla teploty chladiacej zmesi. Je k nemu trochu horsi pristup - je tam nad nim trubka od klimatizacie. Potom zapni zapalovanie - rozsvieti sa kontrolka zhavenia. Nechaj ju svietit cca 6 sekund a startuj. Malo by to okamzite naskocit, pretoze to zhavi a dava maximalnu startovaciu davku. Po nastartovani musis konektor cidla nahodit naspat, pretoze inac by to trvale hlasilo poruchu motoru a riadiaca jednotka by si myslela, ze je teplota vody -40°C a tlacila by tam prilis mnoho palivaPavel6 píše:Ahoj, zdravím všechny a zvu všechny ty, kteří dokážou poradit. Koupil jsem Omegu 2.2 DTi. Neskutečný bordel v nádrži a paliváč byl stejně černý jako filtr olejový. Špatné starty přes léto, nic, nic, nic, pak to chytlo, chytla se i nespálená nafta ve výfuku, spousta šedého i černého dýmu a pak to jelo. S postupem času to začalo stávkovat a nedávalo to už ani naftu při startu. Starty už je na startovací spray. Vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo, ale starty stojí stále za ........ .Musím tak 10 - 15 sekund točit, než to chytne. Do 2000 otáček je to lenivé. Čím to je, čím to je? Vstřiky? Řídící jednotka? Teplotní čidla?

Potom sa ozvi

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
odpoj vahu vzduchu, zkontroluj prepadovy hadicky od vstriku, a nech zmerit tlak nafty pred vstrik. muzou byt praskle tesnici krouzky nad vstrikama a pak se to takto chova.
1NIO1@seznam.cz
1NIO1@seznam.cz