Omega B - špatné starty

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavel6
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2009, 13:58
Bydliště: Ostrava

Omega B - špatné starty

Příspěvek od Pavel6 »

Ahoj, zdravím všechny a zvu všechny ty, kteří dokážou poradit. Koupil jsem Omegu 2.2 DTi. Neskutečný bordel v nádrži a paliváč byl stejně černý jako filtr olejový. Špatné starty přes léto, nic, nic, nic, pak to chytlo, chytla se i nespálená nafta ve výfuku, spousta šedého i černého dýmu a pak to jelo. S postupem času to začalo stávkovat a nedávalo to už ani naftu při startu. Starty už je na startovací spray. Vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo, ale starty stojí stále za ........ .Musím tak 10 - 15 sekund točit, než to chytne. Do 2000 otáček je to lenivé. Čím to je, čím to je? Vstřiky? Řídící jednotka? Teplotní čidla? (hm)
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Re: Omega B - špatné starty

Příspěvek od Csala »

Pavel6 píše:Ahoj, zdravím všechny a zvu všechny ty, kteří dokážou poradit. Koupil jsem Omegu 2.2 DTi. Neskutečný bordel v nádrži a paliváč byl stejně černý jako filtr olejový. Špatné starty přes léto, nic, nic, nic, pak to chytlo, chytla se i nespálená nafta ve výfuku, spousta šedého i černého dýmu a pak to jelo. S postupem času to začalo stávkovat a nedávalo to už ani naftu při startu. Starty už je na startovací spray. Vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo, ale starty stojí stále za ........ .Musím tak 10 - 15 sekund točit, než to chytne. Do 2000 otáček je to lenivé. Čím to je, čím to je? Vstřiky? Řídící jednotka? Teplotní čidla? (hm)
Vyskusaj jednoduchu vec: Odpoj konektor od cidla teploty chladiacej zmesi. Je k nemu trochu horsi pristup - je tam nad nim trubka od klimatizacie. Potom zapni zapalovanie - rozsvieti sa kontrolka zhavenia. Nechaj ju svietit cca 6 sekund a startuj. Malo by to okamzite naskocit, pretoze to zhavi a dava maximalnu startovaciu davku. Po nastartovani musis konektor cidla nahodit naspat, pretoze inac by to trvale hlasilo poruchu motoru a riadiaca jednotka by si myslela, ze je teplota vody -40°C a tlacila by tam prilis mnoho paliva (noteeth)
Potom sa ozvi ;)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
1NIO1
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 07:08

Příspěvek od 1NIO1 »

odpoj vahu vzduchu, zkontroluj prepadovy hadicky od vstriku, a nech zmerit tlak nafty pred vstrik. muzou byt praskle tesnici krouzky nad vstrikama a pak se to takto chova.

1NIO1@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Opel“