Zkrácené řazení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Zkrácené řazení

Příspěvek od devonrex »

Zdravím vespolek,

tohle téma se tu snad ještě nerozebíralo a myslím, že v rámci vylepšování mazlíků bychom se na toto téma mohli pobavit. Rád získám jakékoli informace...třeba to někdo má na voze. Jinak já pojal úmysl, že si to pořídím a zjistil jsem toto:

1. Forge Motorsport.... dělá Quick Shifter jak na zkrácení kulis řazení (vertikální pohyb), tak na zkrácení horizontálního pohybu (prostě máte 2.,4. a 6. RS blíže u sebe, stejně tak 1.,3. a 5. RS). Bohužel jsem zjistil, že to jde snad na každé auto vyjma Fabie, Ibizy, Pola a jakýchkoli koncernových 1.9 dieselových aplikací. Tudíž je to jen pro benzíňáky a pro majitele 2.0 TDI.

2. na High performance parts prodávají něco obdobného, ale od jiného výrobce a tak to také není určeno pro 1.9 TDi.

3. Neuspeed dělá Quick Shiftery za docela raketu a navíc to mají odstupňovaný po letech a ne po motorizaci, takže se v tom taky absolutně nevyznám.

Tudíž bych ocenil dobré rady, zkušenosti a případnou pomoc při možné koupi tohoto udělátka. ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Před časem jsem na to jen koukal (nekoukal jsem na motorizace), třeba najdeš něco víc:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ja co som pozeral,tak na 1,9tdi 6kvalt sa to da bezne zohnat,ale na 5kvalt som este nevidel
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

tak první dvě fotky neznám, ta třetí je Forge a není určen pro 1.9 TDI motorizace. Čtvrtá a pátá je sice zkrácení řízení, ale zkrácením řadící páky a to se mi moc nezamlouvá.
Jinak kdo má, nebo ví o nějakém takovém udělátku pro 1.9 TDI 6kvalt, nechť dá odkaz...ale nejlépe ať je to internetový obchod. ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ty píšeš, že není pro 1,9, ale nikde nerozlišuješ jestli 5q nebo 6q, podle mě jestli tam nemaj chybu, s tou 1,9 a není to spíš 5q, když píšeš, že to pasuje na 2,0 TDI to je 6q, někde jsem viděl na škodaforu, že se dá ta páka na zkrácení řazení sehnat v originále, mělo by to být z TT, je to na 6q
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady to máš, tak na to mrkni, nevím jestli ti to něco vyřeší, teď jsem to znova nečetl ;) http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=44324
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

k tomu 5kvaltu nic nevím. Mám 6kvalt, tak mne zajímá spíše ten. Tady je odkaz:

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... uct=FMVWQS

Je tam seznam vozidel koncernu, na které to jde a pod ním je napsáno.
Ve spodní části je napsáno: Please note: this does not fit the Skoda Fabia/ VW Polo / Seat Ibiza or 1.9 diesel applications". To znamená již mnou několikrát uvedené tvrzení, že to není určeno pro 1.9 TDI. Nevím, do jaké míry jsou si podobné 6kvalty u dvoulitrů a např. mého ASZ. Možná díky Vašim zkušenostem se dozvím, že to tam jde také. ;)

For Huml..na ten odkaz se kouknu. Tak jsem na to koukal a vypadá to na super řešení a za pár kaček (než dávat bůra za Neuspeed) ;)
Bez kouře není legrace.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

tak jsem si to trošku nastudoval na škodahome a je to celkem jednoduché. i ten díl z tt není drahý. v tomto odkazu http://www.vwgolfclub.it/forum/lofivers ... 5-900.html mrkněte na poslední obrázek. je tam srovnání origo dílu a dílu, který dodává eip.
myslím, že by šel upravit i stávající díl - posunout díru pro čep - a nemělo by to dělat problémy. kulisa 8J0 711 046B (tt) to má posunuté jen o několik mm, ten díl od eip to má posunuté o poznání víc.

..protože co se na to tak dívám, tak, ať je to od forge, nebo od někoho jiného, tak se posouvá jen ten čep.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

já vyzkouším to pro TT/S3 a uvidím...už ho mám objednané, tak snad do týdne bude v autě. Pak dám vědět. ;)
Bez kouře není legrace.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

ok. kolik to aktuálně stojí a je to i s tím jedním štelovákem nebo jen kus kovu?
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcsolle »

staci posunut koliky, ja tak mam asi rok a ziadne problemy...

http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... rt+shifter
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

mcsolle píše:staci posunut koliky, ja tak mam asi rok a ziadne problemy...

http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... rt+shifter
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil ;)


Je to videt tady:

Obrázek

par vterin ve photoshopu a tady je videt jak to jen rizli a posunuli kolik...

Obrázek
Naposledy upravil(a) miš dne 20 srp 2009, 20:44, celkem upraveno 1 x.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

miš píše:
mcsolle píše:staci posunut koliky, ja tak mam asi rok a ziadne problemy...

http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... rt+shifter
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil ;)


Je to videt tady:

Obrázek
Mišo na kolik to tak vyjde?
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Slajchy píše:
miš píše:
mcsolle píše:staci posunut koliky, ja tak mam asi rok a ziadne problemy...

http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... rt+shifter
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil ;)


Je to videt tady:

Obrázek
Mišo na kolik to tak vyjde?
Mrkni výš doplnil jsem jeden pokus a je to fakt jen fikly a posunuty ma pravdu mscolle ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

ano, je to úplně stejné. rozteč "čep-střed" je u gti 65mm, u tt 59mm a eip ma 34mm. eip je, jak je vidět i z fotek trošku seřízlé. v podstatě stačí vyvrtat díru o "kousek blíž" k ose otáčení - to je nejlevnější varianta, ale nezadá si s několikatisícovýma investicema za díl od renomovaných tuningových firem.. :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“