1,8 T 110kW a 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

1,8 T 110kW a 132kW

Příspěvek od jack91 »

AHoj

pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?

dekuji

P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jojo 1.8T jede pekne, spis bych rekl ze v ubohem podvozku O1 nema 1.8T co delat :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jaykay píše:jojo 1.8T jede pekne, spis bych rekl ze v ubohem podvozku O1 nema 1.8T co delat :D
a jaky podvozek, jaky model
ani Cupra, Golf IV, Octavia I, RS nemeli vzadu nezavisle zaveseni kol
a Octavia II ci V Golf jsou na blbnuti drahe
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

tak RSo je na tom lip, to uz sedi slusne, ale seriova O1 nic moc :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jaykay píše:tak RSo je na tom lip, to uz sedi slusne, ale seriova O1 nic moc :)
to jo ale RSo jsou jen na podvozku jine tlumice, pruziny a kotouce ne, to se prehodi a O1 bude sedet:)

hlavne me zajima ten rozdil v motoru 110kW a 132kw

dik
Golf TDi PD 74kW, 03.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

110kw neznám, ale 132 ti můžu popsat docela slušně :-)
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

m_toy píše:110kw neznám, ale 132 ti můžu popsat docela slušně :-)
tak popis:)

dik
Golf TDi PD 74kW, 03.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Chytá se od cca 2tis. RPM a táhne až úplně do konce :-) Do 2tis. RPM je jako běžná 1,8. Vůbec není třeba vytáčet, nad 2 tis. RPM prostě jen přišlápneš a je při tom úplně jedno co tam máš z kvalt. Když chceš rychle předjet, stačí podřadit o jeden kvalt, plyn a hned máš na tacho 150. Tohle je snad jen jedna "nevýhoda". 130 km/h = cca 3 tis. RPM
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

m_toy píše:Chytá se od cca 2tis. RPM a táhne až úplně do konce :-) Do 2tis. RPM je jako běžná 1,8. Vůbec není třeba vytáčet, nad 2 tis. RPM prostě jen přišlápneš a je při tom úplně jedno co tam máš z kvalt. Když chceš rychle předjet, stačí podřadit o jeden kvalt, plyn a hned máš na tacho 150. Tohle je snad jen jedna "nevýhoda". 130 km/h = cca 3 tis. RPM

jak to mas se spotrebou, kdyz to jen šolícháš?
jak poruchovost, turbo, klapky......

porad zvazuji zda poridit 1,8T 180hp nebo 1,9Tdi RS Fabii a upravit na 180hp
Golf TDi PD 74kW, 03.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jack91 píše:
m_toy píše:Chytá se od cca 2tis. RPM a táhne až úplně do konce :-) Do 2tis. RPM je jako běžná 1,8. Vůbec není třeba vytáčet, nad 2 tis. RPM prostě jen přišlápneš a je při tom úplně jedno co tam máš z kvalt. Když chceš rychle předjet, stačí podřadit o jeden kvalt, plyn a hned máš na tacho 150. Tohle je snad jen jedna "nevýhoda". 130 km/h = cca 3 tis. RPM

jak to mas se spotrebou, kdyz to jen šolícháš?
jak poruchovost, turbo, klapky......

porad zvazuji zda poridit 1,8T 180hp nebo 1,9Tdi RS Fabii a upravit na 180hp


nafta jede líp ;)
kamoš má O1 RS a nechytá se
chce přejít na naftu (rofl)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Smoke píše:
jack91 píše:
m_toy píše:Chytá se od cca 2tis. RPM a táhne až úplně do konce :-) Do 2tis. RPM je jako běžná 1,8. Vůbec není třeba vytáčet, nad 2 tis. RPM prostě jen přišlápneš a je při tom úplně jedno co tam máš z kvalt. Když chceš rychle předjet, stačí podřadit o jeden kvalt, plyn a hned máš na tacho 150. Tohle je snad jen jedna "nevýhoda". 130 km/h = cca 3 tis. RPM

jak to mas se spotrebou, kdyz to jen šolícháš?
jak poruchovost, turbo, klapky......

porad zvazuji zda poridit 1,8T 180hp nebo 1,9Tdi RS Fabii a upravit na 180hp


nafta jede líp ;)
kamoš má O1 RS a nechytá se
chce přejít na naftu (rofl)
asi s tim neumi jezdit :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

FRS má v určitém rozsahu lepší akceleraci jako ORS. Ale to je všechno !! Jo abych nezapomněl na spořebu. ORS - klidná jízda - 50km/h obce, 120 mimo - 7,2 l a jde to za míň. Ale já si ty akcelerace neodpustím když už to mám v ruce. Zatím jsem se nedostal krátkodobě přes 10l, ale prý to není problém .... Dlouhodobě - kombinace - 8l. FRS bude určitě jezdit za míň. Taky jsem se nedávno rozhodoval, nakonec jsem i přes vyšší cenu vzal ORS. Líbí se mi daleko víc než FRS, má kufr, který potřebuju, climatronic atd. Navíc má jeden z nejvydařenějších motorů koncernu. Zatím jsem udělal rozvody ( intervalu 180 tis. km nevěřím ) oleje a alternátor ( kolísalo napětí v palub síti ). Jo abych nezapomněl, odešla jedna zapalovací cívka. Ostatní zatím klid, ale prý je to nejčastější porucha na tomto motoru, takže čekám, kdy se ozve další. Ale i tak si myslím, že to bude oproti TDi PD spolehlivější. Jinak se chystám na ložiska v př. kolech, mírně jsou slyšet a při té příležitosti uložení tlumičů nahoře.
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

rozhodování

Příspěvek od Andy-CZ »

Tak ono jde o to k čemu má auto sloužit. Oktávka rs 132kw je spíš rychlý auto pro rodinu nebo pro ty, kteří potřebujou kufr. Frs na rozjezd není tak rychlá ale zato je tvrdší a nabízí mnohem lepší jízdní vlastnosti (měl sem možnost porovnat), má pružnější motor a nižší spotřebu tak o 2litry. Uvnitř je místa překvapivě skoro stejně až na kufr v tom oktávka fakt nemá konkurenci. Spolehlivosti motoru ve frs bych se fakt nebál:) když dostane potřebnou péči tak je to ok. Navíc lze upravit docela dost slušně. Jestli chceš auto na hraní a ne na rodinné výlety doporučil bych fabii. Necpu ti ji protože ji mám ale jen se zkouším popsat objektivně svůj názor. Fabia jezdí bez poruch, jen sem musel investovat do nový baterky a nových silentbloků (z ibizy cupra) ramen. Jeli sme v tom 3 do chorvatska a nikdo si nestěžoval na nepohodlí. Jezdí se mi s ní příjemně. Dlouhodobá spotřeba je cca kolem 5.7 litrů. Záleží na stylu, de do i za 10 xD
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

já jsem zastánce nafty, nejen, že s ní od malička vyrůstám, ale jezdím na pohodu, nafta je na to jak dělaná, nižší spotřeba, bere dole a když chci svižnějc, tak to vytočím. Pro mě idilka. Nejel jsem tedy v FRS ale měl jsem možnost se svést v ORS, když jsem jí chipoval. Musím říct, že na benzín je to bomba. Jak už tu bylo řečeno, tak to bere už od 2000 jak blázen. Nechá se stim na ten výkon taky ject za slušnou spotřebu, ten známej jezdí klídek dálky za 6,8 když šlape nebo ve městě to tam teče víc no. Pokud ti nezáleží na spotřebe a jsi letec, tak bych volil asi benzín, protože má mnohem delší využitelnej rozsah otáček, v tom turbu bere od těch 2000 a točí víc jak nafta. Krouťák drží a ještě k tomu leze nahoru výkon, tudíš je to na sportovní jízdu. To je můj názor a záleží co od toho čekáš a na co to auto budeš používat.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

u me hovori pro 1.8T i ta zvukova kulisa, TDI PD jede fajn, ale ten kraval, rev, duneni a vibrace - tfuj tfuj a taky pouzitelnej rozsah otacek nula nula nic
:D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“