Audi A6 Quatro 3,2FSI USA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Audi A6 Quatro 3,2FSI USA

Příspěvek od karel4 »

Tak jsem tak trochu v koncích Audi A6 Quatro z USA r.v.2006,Kód motoru AUK Rozsvěcuje kontrolku motoru.


Vag píše tyto chyby:Adresa 01: Motor (AUK) Labely: 06E-910-559-BKH.lbl
Řídící jednotka SW: 4F1 910 559 E HW: 4F1 907 559 A
Díl: 3.2l V6 FSI 0050
Revize: --H15--- Seriové číslo:
Kódování: 01050109190F0120
Dílna #: WSC 02325 785 00200

3 závad nalezeno.
005491 - ventil ulozeni motoru vlevo (N144): preruseni
P1573 - 009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74075 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.03.17
Čas: 18:20:33

info o závadě:
Otáčky: 928 /min
Váha vzduchu: 147.2 mg/str
Teplota: 70.5°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 29.0 %
Rychlost: 13.0 km/h

001109 - system odvzdusneni nadrze: zjistena hruba netesnost
P0455 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100100
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 40
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74762 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.05
Čas: 09:56:02

info o závadě:
Lambda: -4.0 %
Teplota: 22.5°C
Teplota: 73.5°C
Rychlost: 45.0 km/h
Čas: 281.6 s
Teplota: 624.0°C

001089 - system odvzdusneni nadrze: spatna pruchodnost
P0441 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00001000
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 7
Počítadlo resetů: 17
Kilometry: 76241 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.06.06
Čas: 14:53:57

info o závadě:
Otáčky: 672 /min
Váha vzduchu: 136.3 mg/str
Teplota: 72.0°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 21.6 %
Rychlost: 0.0 km/h


Levý silentblok je jasný,bude vyměněn,Ale co ten průtok?Má to samostatné diagnostické čerpadlo,které přes akční členy vrčí,a nikde nic nesyčí,ani neteče.Ventil na odvětrávání nádrže take funguje a při pokusu profouknout těsní.Chci ho pro jistotu vyměnit,není až tak drahý cca 600kč .Předpokládám,že občas se může zaseknout,a proto ty chyby.Zase to nedělá stále,tak jen předpokládám. Co vy na to? :?
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

:? :? :?
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2007, 18:29

Příspěvek od wespe1 »

ano je to tak ako si to napisal,zakladne nastavenie m.b. 70
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

wespe1 píše:ano je to tak ako si to napisal,zakladne nastavenie m.b. 70
Základní nastavení čeho?
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2007, 18:29

Příspěvek od wespe1 »

test systemu odvzdusneni nadrze
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2007, 18:29

Příspěvek od wespe1 »

komplet test 200 m.b.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“