prosím zkontrolujte mi log a podělte se o váš názor.
Auto netáhne tak od třech tisíc. Mě se to jeví jako odcházející váha vzduchu, to co to má dávat tam prostě není. Turbo to je myslim v pohodě, výstupní tlak tam má podle ŘJ. Co vy na to?
váha dává málo a řek bych že ti přidrhává regulace turba
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Tak jsem to byl teďka projet se zánovní váhou vzduchu a auto jelo v pohodě. Ten úbyték výkonu nad tři jsem nazaregistroval. Táhlo v celým rozsahu otáček. Škoda, že jsem to nemoh lognout.
No jinak se chci ještě optat přidrhlá regulace se z logu dá vyčíst jak nebo podle čeho usuzuješ? S tímhle začínám. Díky
A ještě bych měl jeden dotaz ohledně váhy vzduchu...na té originální vaze od Bosche jsou svorky na termistor. Ten tam má být? Jelikož mě asi někam zmizel
Ještě se vrátim k tý váze vzduchu...dneska kolega donesl origo váhu Bosch ještě v krabici. koukal jsem po tom termistoru a taky nebyl. Neví někdo jak to s ním je?
podle toho jak se ti po zregulování nekolikrát zhoupne tlak
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Nechci zakládt novej topic tak to postnu sem:
1.9 TDi AFN 81 kW chip
už nějakou chvíli mi to padá do nouzáku, podtlakový hadice jsem přošel a některý vyměnil, nová váha. Chip nevím s přesností na kolik je a ani nevím od koho, prodejce mi to nesdělil. Poslední dobou padá do nouze už při 100 km/h. Nějaké rady co by to mohlo být? Nalítano 224 000 egr nečištěno, turbo nejspíš původní.
Výpis z VAGu :
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: XX - All to 2002
Scan: 01,11,41,02,12,22,03,13,14,24,34,44,54,15,25,35,45,55,65,75,16,26,36,46,56,66,76,17,37,47,67,08,18,09,19,29,39,49
chce to log napiš od kud jsi , třeba se ti na to někdo podívá
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4