LOG 1.9 TDi 81kW

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Electroder
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2009, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

LOG 1.9 TDi 81kW

Příspěvek od Electroder »

Zdravím,

prosím zkontrolujte mi log a podělte se o váš názor.
Auto netáhne tak od třech tisíc. Mě se to jeví jako odcházející váha vzduchu, to co to má dávat tam prostě není. Turbo to je myslim v pohodě, výstupní tlak tam má podle ŘJ. Co vy na to?

Obrázek

LOG ke stažení zde:
http://lide.hkfree.org/~electroder/LOG- ... 03-011.CSV

Zkusil jsem vytáhnout váhu mrknul jestli není nějak moc zaprasená, moc nebyla, ale stejně jsem to trochu očistil. Pak jsem to projel a takhle:

Obrázek

LOG ke stažení zde:
http://lide.hkfree.org/~electroder/LOG- ... -011_2.CSV
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

váha dává málo a řek bych že ti přidrhává regulace turba
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
Electroder
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2009, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Electroder »

Tak jsem to byl teďka projet se zánovní váhou vzduchu a auto jelo v pohodě. Ten úbyték výkonu nad tři jsem nazaregistroval. Táhlo v celým rozsahu otáček. Škoda, že jsem to nemoh lognout.

No jinak se chci ještě optat přidrhlá regulace se z logu dá vyčíst jak nebo podle čeho usuzuješ? S tímhle začínám. Díky
Uživatelský avatar
Electroder
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2009, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Electroder »

A ještě bych měl jeden dotaz ohledně váhy vzduchu...na té originální vaze od Bosche jsou svorky na termistor. Ten tam má být? Jelikož mě asi někam zmizel (noteeth)
Uživatelský avatar
Electroder
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2009, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Electroder »

Ještě se vrátim k tý váze vzduchu...dneska kolega donesl origo váhu Bosch ještě v krabici. koukal jsem po tom termistoru a taky nebyl. Neví někdo jak to s ním je?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

podle toho jak se ti po zregulování nekolikrát zhoupne tlak
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
o.n.y.x.
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 kvě 2009, 20:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od o.n.y.x. »

Nechci zakládt novej topic tak to postnu sem:
1.9 TDi AFN 81 kW chip
už nějakou chvíli mi to padá do nouzáku, podtlakový hadice jsem přošel a některý vyměnil, nová váha. Chip nevím s přesností na kolik je a ani nevím od koho, prodejce mi to nesdělil. Poslední dobou padá do nouze už při 100 km/h. Nějaké rady co by to mohlo být? Nalítano 224 000 egr nečištěno, turbo nejspíš původní.

Výpis z VAGu :

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: XX - All to 2002
Scan: 01,11,41,02,12,22,03,13,14,24,34,44,54,15,25,35,45,55,65,75,16,26,36,46,56,66,76,17,37,47,67,08,18,09,19,29,39,49

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 028 906 021 EK
Komponent: G40SG 1438
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 00002
2 Nalezeny chyby:
65535 - rid.jedn. vadna
37-10 - Defekt - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
Readiness: N/A

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 25 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6H0 953 257 A
Komponent: IMMO VWZ3Z0W1395635 V68
Kódování: 09600
Opravna #: WSC 70670
0 Nalezeny chyby:

Konec -------------------------------------------------------
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

chce to log napiš od kud jsi , třeba se ti na to někdo podívá
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
o.n.y.x.
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 kvě 2009, 20:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od o.n.y.x. »

já vag mám 304, log se provádí jak? jsem z brněnského kraje
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

o.n.y.x. píše:já vag mám 304, log se provádí jak? jsem z brněnského kraje
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky

a hadice si pozeral ? nemas tam niekde dieru ? cooler je tesny ?
o.n.y.x.
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 kvě 2009, 20:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od o.n.y.x. »

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“