Stránka 1 z 2

ELM 327 Statistika úspěšnosti

Napsal: 25 srp 2009, 09:54
od jramtj
Ahoj, když procházím toto fórum nacházím samé negativní zkušenosti s diagnostickým kabelem s čipem ELM 327, naopak pozitivní chybí, ale nevěřím tomu, že je naprosto nefunkční. Rád bych zde udělal malou statistiku. Chtěl bych, aby zde každý, kdo tuto diagnostiku má napsal, na jakém autě mu pracuje, nebo nepracuje (případně, jak je s touto diagnostikou spokojený, jaký používá sw a zda si je jistý originálností kabelu). Dík Jirka

Re: ELM 327 Statistika úspěšnosti

Napsal: 25 srp 2009, 18:01
od pett
jramtj píše:Ahoj, když procházím toto fórum nacházím samé negativní zkušenosti s diagnostickým kabelem s čipem ELM 327, naopak pozitivní chybí, ale nevěřím tomu, že je naprosto nefunkční. Rád bych zde udělal malou statistiku. Chtěl bych, aby zde každý, kdo tuto diagnostiku má napsal, na jakém autě mu pracuje, nebo nepracuje (případně, jak je s touto diagnostikou spokojený, jaký používá sw a zda si je jistý originálností kabelu). Dík Jirka
Velký ohlas na stistiku úspěnosti téhle hračky moc nečekej (LOL) ,jde pouze o čtečku v rámci EOBD a ne diagnostiku ,za kterou se to vydává.Spoléhat se v dílenské praxi u dnešních vozů na tento kablík je asi jako být vybaven pouze nejlevnější sadou plochých klíčů, možná ani to ne.
A originálnost kabelu vůbec nezkoumej ,jde o naprogramovaný chip ,zbytek zbastlíš za večer doma na koleni.
Nic ve zléma,ale tohle téma je už tak opředené,že dělat tu nějakou anketu úspěšnosti je stejně časově strátové asi jako práce se samotným kabelem.Toť můj názor.

Napsal: 25 srp 2009, 18:17
od origoš
Co chceš mít za originálnost? Pro chipy ELM ixistuje zapojení,podle datasheetu a je úplně jedno, kdo to dá dohromady.
http://www.datasheetarchive.com/ELM327-datasheet.html
Umí to to, co to umí. Dělat na to anke tu je jako, kdyby se dělala anketa na multimetr, komu měří napětí a proud líp, nebo hůř. Jestli ses v to zhlédl, tak si to kup a zahodíš to nakonec jako většina lidí.

Napsal: 25 srp 2009, 20:05
od jramtj
Ok, díky...půjdu do tohoto http://www.auto-diagnostika.cz/autodiag ... OM-Max2008 , víc jak 20 000 se mi do toho dát nevyplatí a toto se zdá, že by něco umět mohlo :-)

Napsal: 25 srp 2009, 21:51
od origoš
Ano na VW group. Jinak pouze OBD protokol. Záleží na tom, jaká auta budeš dělat. Pokud chceš mimo VW group, tak s tím toho moc neuděláš.

Napsal: 26 srp 2009, 07:05
od jramtj
origoš píše:Ano na VW group. Jinak pouze OBD protokol. Záleží na tom, jaká auta budeš dělat. Pokud chceš mimo VW group, tak s tím toho moc neuděláš.
jj, bohužel nic lepšího se mi najít za ty peníze nepovedlo, tak to snad bude stačit.

Napsal: 26 srp 2009, 07:19
od stefi
skus uzivatela joe ma KTS 502 je to asi najlacnejsia funkcna multiznacka

Napsal: 26 srp 2009, 07:22
od jramtj
stefi píše:skus uzivatela joe ma KTS 502 je to asi najlacnejsia funkcna multiznacka
Můžu se zeptat za kolik je?

Napsal: 26 srp 2009, 08:00
od joe
jramtj píše:
stefi píše:skus uzivatela joe ma KTS 502 je to asi najlacnejsia funkcna multiznacka
Můžu se zeptat za kolik je?
ahoj,
KTS 502 je za 590 Euro. Ak potrebujes aj CANbus a osciloskop, ponukam aj KTS 550 s roznym prislusenstvom, cena od 1090 Euro.
Viac na SZ,mail alebo ICQ.

Napsal: 26 srp 2009, 09:51
od jramtj
joe píše:
jramtj píše:
stefi píše:skus uzivatela joe ma KTS 502 je to asi najlacnejsia funkcna multiznacka
Můžu se zeptat za kolik je?
ahoj,
KTS 502 je za 590 Euro. Ak potrebujes aj CANbus a osciloskop, ponukam aj KTS 550 s roznym prislusenstvom, cena od 1090 Euro.
Viac na SZ,mail alebo ICQ.
Zní to zajímavě, ještě kdybyste mi poslal nějaké technické údaje (může být i v Aj). Děkuji

Napsal: 26 srp 2009, 10:00
od joe
jramtj píše:
joe píše:
jramtj píše: Můžu se zeptat za kolik je?
ahoj,
KTS 502 je za 590 Euro. Ak potrebujes aj CANbus a osciloskop, ponukam aj KTS 550 s roznym prislusenstvom, cena od 1090 Euro.
Viac na SZ,mail alebo ICQ.
Zní to zajímavě, ještě kdybyste mi poslal nějaké technické údaje (může být i v Aj). Děkuji
mas SZ.

Napsal: 26 srp 2009, 11:57
od zizuzidan
jramtj píše:Ok, díky...půjdu do tohoto http://www.auto-diagnostika.cz/autodiag ... OM-Max2008 , víc jak 20 000 se mi do toho dát nevyplatí a toto se zdá, že by něco umět mohlo :-)
Uměl bych to sehnat i za lepší peníz. :)

Napsal: 27 srp 2009, 06:48
od jramtj
[/quote]
Uměl bych to sehnat i za lepší peníz. :)[/quote]

ok a za kolik :-) mimochodem četl jsem, že kkl kabel spolupracuje s DDT2000 hex-can v sobě asi kkl nemá, že? :-)

Napsal: 27 srp 2009, 22:08
od origoš
Komu není rady, tomu není pomoci. Prosím zapomeň na to, že něco free bude něco umět. Jsou jenom dvě možnosti:
1. Koupíš si bazmek, který něco umí a není laciný ale dá se s tím něco spravit.
2. Koupíš, nebo si, nebo stahneš něco levného-free a neumí to skoro nic a budeš se s tím zlobit a nakonec to zahodíš.
Záleží na tom, jestli chceš spravovat, nebo si "hrát".
Pokud si vybereš jednu značku, tak můžeš sehnat za rozumnej peníz soft+hardware.
Pokud chceš multiznačku, tak si připrav jiný peníze a smiř se s tím, že žádná multiznačka neumí úplně všechno na 100%.
Pokud někdo dá do kupy systém, jak je KTS, ATAL, TEXA, tak se mu vyplatí to hardwarově ochránit, aby mu to nekradli.
Nějaký DDT2000? (LOL)
Zapomeň na to, že s OBD2 protokolem budeš spravovat auta. Dokážeš akorát přečíst paměť a něco smazat. Občas. A jenom chyby, které mají vliv na emise. Žádné airbagy, ABS, budíky atd. O BSI, nebo IMMO nemluvě.

Napsal: 27 srp 2009, 22:37
od zizuzidan
origoš píše:Komu není rady, tomu není pomoci. Prosím zapomeň na to, že něco free bude něco umět. Jsou jenom dvě možnosti:
1. Koupíš si bazmek, který něco umí a není laciný ale dá se s tím něco spravit.
2. Koupíš, nebo si, nebo stahneš něco levného-free a neumí to skoro nic a budeš se s tím zlobit a nakonec to zahodíš.
Záleží na tom, jestli chceš spravovat, nebo si "hrát".
Pokud si vybereš jednu značku, tak můžeš sehnat za rozumnej peníz soft+hardware.
Pokud chceš multiznačku, tak si připrav jiný peníze a smiř se s tím, že žádná multiznačka neumí úplně všechno na 100%.
Pokud někdo dá do kupy systém, jak je KTS, ATAL, TEXA, tak se mu vyplatí to hardwarově ochránit, aby mu to nekradli.
Nějaký DDT2000? (LOL)
Zapomeň na to, že s OBD2 protokolem budeš spravovat auta. Dokážeš akorát přečíst paměť a něco smazat. Občas. A jenom chyby, které mají vliv na emise. Žádné airbagy, ABS, budíky atd. O BSI, nebo IMMO nemluvě.
Přesně tak