tak to teda nevim co si o tom mam myslet
nejlepsi byl ten rolbař 500tis v mrazech a no problem, nevim no.
me stacilo u svyho auta, pretahl sem asi 3tis a kdyz sem ho menil, nevypadal nic moc
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
To je nezmysel, motorovy olej je ci uz na mineralnej alebo syntetickej baze je produkt ktory s casom chemicky degraduje. A to nespominam ake teplotne zatazenie znasa pocas prevadzky motora. Dalej v dosledku nie idealneho tesnenia piestnych kruzkov sa urcita cast vyfukovych plynov dostava do motora atd.
Třeba je způsob,aby olej vydržel v autě 100000.........ale mi se to dozvědět nemáme,jako spoustu věcí. Proč ale vyrábět olej na 100tis.
když mám ropu za barákem?Mohamed není debil.
Vím o jednom co to testoval a při 65000 se to kouslo
Protože šetřil a nedal PS 26.
A taky nepoužil leštěnku, po které se může do auta střílet z brokovnice a lesk na laku zůstane zachován, v některých případech se i zvýší.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
hoši jen to pošlete dál tohle video ať si to ti lidi myslej !!!!!!!
jelikož až si to tam nalejou tak po 50 000 km bude tolik generálek že nebudeme vědět kterou dřív !!!! na jednu stranu pochopim 30 000 km když je ten motor na to stavěněj (filtr , tech. zpracování kroužků ,přesnost výroby , emise ) ale kurňa né že přijde nějakej chalan co do vyběhané svině dá olej a 100 000km se na to nešáhne , a ten dorec s tim ducatem
měl na 100% 2,5 TD nikdo by mě nevěřil co ten motor je zač ale z vlastní zkušenosti vim že ten motor najede z brna do šumperka bez oleje !!!!!!!!!!! dá se jiný turbo nalije novej olej a jede se dál !!! šumperáci věděj čí bylo to auto
Divily by jste se kolik lidí nemění olej vůbec nikdy, jen sem tam dolejvá a jezděj furt i bez nějakých zadření motorů a podobně. Já osobně na jednom ze svých starších aut mám najeto víc jak 80 tisíc kilometrů bez výměny. Druhé auto co mělo skoro 60tis mi nezničil olej ale divoký prase přes cestu. Nedávno ke mě přijel pán na opravu serva a říkal ať se rovnou mrknu na ostatní věci co je na autě potřeba do budoucna udělat, tak mu říkám co třeba olej , filtry, atd a on že olej tam je že ho minulej rok dolejval ale poslední výměnu měl před 150tisíci km. A taky jezdí, žádný zadření se nekonalo.
Ono zoberte si len ako priklad nejaky TDI motor od VW napr. PD ktory jazdi na LongLife olej. Uplne normalne vidno na vackovych loziskach silne opotrebenie a motor ma iba nejakych 60.000km. Kdezto rovnaky motor ktory nejazdi na LL a ma pravidelny servis, vymeny napr. kazdych 10.000 alebo 15t.000 km aj po 200.000km je vodstatne lepsom stave (tolerancie voli a medze opotrebenia) ako ten ktory jazdil na LL po 60.000km. Take su moje skusenosti. A tych 50-100eur na vymenu nikoho nezabije.
To mě pobavilo, znám paní co jezdila 60 000 s Meganem coupé 1.6 16V bez výměny oleje (na první náplň). Ten olej, který jsem z toho vypustil měl po vychladnutí podstatně hustší konzistenci než nový, i když jsem tam dal 350 ml výplachu
nevim jestli je to fake nebo ne, ale osobně jsem se učastnil před zhruba 15 lety testu oleje, který měl být napřed myšlen jako sranda. Vzaly jsme to nejkvalitnější od jisté švýcarské značky ( Motorex ) a daly do starýho naftovýho Tipa. Ve 40000 se měnil jen fitr. V 90 jsme to nevydrželi a vylili. Poslali do výzkumáku na testy. Výsledek překvapil. Kvalitativně mazivosti na úrovni tehdejších olejů M6AD a spol. Pouze vyšší pevné častice , ale ne nad normu. Kdyby se tam po třeba po 20 měnil filtr, tak by to bylo o hodně lepší. A pak babo raď, kdyby to neviděl na vlastní oči tak nevěřim. Na druhou stranu, kdysi soused zapomněl na oleje u Žigulu a po 40 tis. to byla jen vazelína M8AD. vačky na 4 válci totálně vyjetý, ale to tenkrát bylo normál, málo která vačka přežila 100 tis.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa