Akurva,asi budeme bez práce.
 
   
   
   
  
Moderátoři: šulda, Moderátoři

a já dnes vyměnil ve svém olej a už po 10 tis kmkarel4 píše:http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ

 nikdo by mě nevěřil co ten motor je zač  ale z vlastní zkušenosti vim  že ten motor najede  z brna do šumperka bez oleje !!!!!!!!!!!  dá se jiný turbo  nalije novej  olej  a jede se dál !!!  šumperáci věděj čí bylo to auto
   nikdo by mě nevěřil co ten motor je zač  ale z vlastní zkušenosti vim  že ten motor najede  z brna do šumperka bez oleje !!!!!!!!!!!  dá se jiný turbo  nalije novej  olej  a jede se dál !!!  šumperáci věděj čí bylo to auto  
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL ) a daly do starýho naftovýho Tipa. Ve 40000 se měnil jen fitr. V 90 jsme to nevydrželi a vylili. Poslali do výzkumáku na testy. Výsledek překvapil. Kvalitativně mazivosti na úrovni tehdejších olejů M6AD a spol. Pouze vyšší pevné častice , ale ne nad normu. Kdyby se tam po třeba po 20 měnil filtr, tak by to bylo o hodně lepší. A pak babo raď, kdyby to neviděl na vlastní oči tak nevěřim. Na druhou stranu, kdysi soused zapomněl na oleje u Žigulu a po 40 tis. to byla jen vazelína M8AD. vačky na 4 válci totálně vyjetý, ale to tenkrát bylo normál, málo která vačka přežila 100 tis.
 ) a daly do starýho naftovýho Tipa. Ve 40000 se měnil jen fitr. V 90 jsme to nevydrželi a vylili. Poslali do výzkumáku na testy. Výsledek překvapil. Kvalitativně mazivosti na úrovni tehdejších olejů M6AD a spol. Pouze vyšší pevné častice , ale ne nad normu. Kdyby se tam po třeba po 20 měnil filtr, tak by to bylo o hodně lepší. A pak babo raď, kdyby to neviděl na vlastní oči tak nevěřim. Na druhou stranu, kdysi soused zapomněl na oleje u Žigulu a po 40 tis. to byla jen vazelína M8AD. vačky na 4 válci totálně vyjetý, ale to tenkrát bylo normál, málo která vačka přežila 100 tis.