tlumice koni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tlumice koni
Chtel bych pritvrdit zadek na me Bore a premyslem jsem nad tlumicemi koni.
Jake mate zkusenosti s koni,jsou dobry co se tyce tuhosti a zivotnosti?
Jinak na predku mam kayaba excel G.
Jake mate zkusenosti s koni,jsou dobry co se tyce tuhosti a zivotnosti?
Jinak na predku mam kayaba excel G.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
Koni jsem montoval nějaké nastavitelné na mondeo. Tuhé byly hodně, ale asi za rok rezavé jak liška a za dalšího půlroku začaly téct...
Pokud máš vpředu Kayaby, tak ten samý model šupni dozadu. Je velká pravděpodobnost, že jsou planžety osazené tak, aby to chodilo ideálně na obou nápravách. Ovšem kayaba taky stojí za starou bačkoru.
Pokud toužíš po tužším (a lepším) podvozku, tak našetři na nějaký set pružiny-tlumiče od SACHSe.
Pokud máš vpředu Kayaby, tak ten samý model šupni dozadu. Je velká pravděpodobnost, že jsou planžety osazené tak, aby to chodilo ideálně na obou nápravách. Ovšem kayaba taky stojí za starou bačkoru.

Pokud toužíš po tužším (a lepším) podvozku, tak našetři na nějaký set pružiny-tlumiče od SACHSe.
Hmm... já jsem u SACHSů neměl nikdy problém a to jsem jich namontoval hafo a dodnes všechny OK. No, ale špatná sérka se může objevit... 
BILSTEIN
Taktéž vyzkoušené, plynové, klasika nebyla k mání. Komplet P+Z OctaviaI v pohodě, ale pak jsem je dal na Boxera a to auto nepružilo, akorát poskakovalo na pneumatikách...
Takže vyhodit ven a namontovat nové origo.(bez plyn. přetlaku) a jízda jak po mechu. Takže záleží na konkrétním voze, zda ano, či ne.
Jak ale říkám - pokud někdo chce sportovnější podvozek, tak pouze celý kit od slušnějšího výrobce, jinak riskuje nevyváženost odpružení a při sportovní jízdě může dostat pěkně nakopáno. Jestli-že dotyčný jezdí ťap-ťap a chce tvrdší zadek, protože tam vozí tchýni popř. jiný těžký a nebezpečný náklad, tak ty plynové Bilsteiny by mohli být OK.

BILSTEIN
Taktéž vyzkoušené, plynové, klasika nebyla k mání. Komplet P+Z OctaviaI v pohodě, ale pak jsem je dal na Boxera a to auto nepružilo, akorát poskakovalo na pneumatikách...


Jak ale říkám - pokud někdo chce sportovnější podvozek, tak pouze celý kit od slušnějšího výrobce, jinak riskuje nevyváženost odpružení a při sportovní jízdě může dostat pěkně nakopáno. Jestli-že dotyčný jezdí ťap-ťap a chce tvrdší zadek, protože tam vozí tchýni popř. jiný těžký a nebezpečný náklad, tak ty plynové Bilsteiny by mohli být OK.
ja mam vzadu tlumice sachs super touring a zjistil jsem ze to neni ono.Potrebuji pouze pritvrdit zadek protoze,uz me stve jak se to porad houpe,predni kayaba excel-g mi vyhovuje,takze se mi jedna pouze o ten zadek.Tak jsem si rikal zebych tam koupil koni a podle potreby si nastavil tuhost,aby to auto konecne bylo stabilni.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
A jake barvy mas ty tlumice koni cervene clasic nebo zlute sport?Kam píše:Mám na FRS Koni vepředu i vzadu, štelovací tuhost, nastaveno na 2/3 tuhosti. Malinko tvrdší, ale výrazně zlepšené jízdní vlastnosti. Řádově o třídy...
Zajimal by me rozdil mezi nimi.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
My máme na Une turbo žlté tuhostne nastaviteľné koni a je to jak motokára, a drží to jak jeblé. ináč na octe mám bilstein, myslím B6. Auto sa mi zdá trocha tvrdšie, ale pri nakladačke drží dobre.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY