tlumice koni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin

tlumice koni

Příspěvek od paulmoto »

Chtel bych pritvrdit zadek na me Bore a premyslem jsem nad tlumicemi koni.
Jake mate zkusenosti s koni,jsou dobry co se tyce tuhosti a zivotnosti?
Jinak na predku mam kayaba excel G.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Koni jsem montoval nějaké nastavitelné na mondeo. Tuhé byly hodně, ale asi za rok rezavé jak liška a za dalšího půlroku začaly téct...

Pokud máš vpředu Kayaby, tak ten samý model šupni dozadu. Je velká pravděpodobnost, že jsou planžety osazené tak, aby to chodilo ideálně na obou nápravách. Ovšem kayaba taky stojí za starou bačkoru. :-D
Pokud toužíš po tužším (a lepším) podvozku, tak našetři na nějaký set pružiny-tlumiče od SACHSe.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

U Sachsu se mi odšrouboval pístek od pístnice uvnitř tlumiče u 2 sad po sobě ! Na předku mam taky sachs najeto 250t. a porad ok. Jen ten zadek je problemovej.Kayaby vydržely 1,5 roku pak vytekly po cca 90t.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Po různých pokusech na servisovaných autech ,např. TRW,Sachs,AL-KO,Gabriel,mi vychází zatím nejspolehlivější a celkem komfortní BILSTEIN. :-)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Hmm... já jsem u SACHSů neměl nikdy problém a to jsem jich namontoval hafo a dodnes všechny OK. No, ale špatná sérka se může objevit... (wallbash)

BILSTEIN
Taktéž vyzkoušené, plynové, klasika nebyla k mání. Komplet P+Z OctaviaI v pohodě, ale pak jsem je dal na Boxera a to auto nepružilo, akorát poskakovalo na pneumatikách... (crazy) Takže vyhodit ven a namontovat nové origo.(bez plyn. přetlaku) a jízda jak po mechu. Takže záleží na konkrétním voze, zda ano, či ne. ;)

Jak ale říkám - pokud někdo chce sportovnější podvozek, tak pouze celý kit od slušnějšího výrobce, jinak riskuje nevyváženost odpružení a při sportovní jízdě může dostat pěkně nakopáno. Jestli-že dotyčný jezdí ťap-ťap a chce tvrdší zadek, protože tam vozí tchýni popř. jiný těžký a nebezpečný náklad, tak ty plynové Bilsteiny by mohli být OK.
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin

Příspěvek od paulmoto »

ja mam vzadu tlumice sachs super touring a zjistil jsem ze to neni ono.Potrebuji pouze pritvrdit zadek protoze,uz me stve jak se to porad houpe,predni kayaba excel-g mi vyhovuje,takze se mi jedna pouze o ten zadek.Tak jsem si rikal zebych tam koupil koni a podle potreby si nastavil tuhost,aby to auto konecne bylo stabilni.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Kam
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2006, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kam »

Mám na FRS Koni vepředu i vzadu, štelovací tuhost, nastaveno na 2/3 tuhosti. Malinko tvrdší, ale výrazně zlepšené jízdní vlastnosti. Řádově o třídy...
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Mám SACHS a max pokojenost!
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
paulmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 lis 2008, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin

Příspěvek od paulmoto »

Kam píše:Mám na FRS Koni vepředu i vzadu, štelovací tuhost, nastaveno na 2/3 tuhosti. Malinko tvrdší, ale výrazně zlepšené jízdní vlastnosti. Řádově o třídy...
A jake barvy mas ty tlumice koni cervene clasic nebo zlute sport?
Zajimal by me rozdil mezi nimi.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

My máme na Une turbo žlté tuhostne nastaviteľné koni a je to jak motokára, a drží to jak jeblé. ináč na octe mám bilstein, myslím B6. Auto sa mi zdá trocha tvrdšie, ale pri nakladačke drží dobre.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“