Pískanie - nie TURBO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Pískanie - nie TURBO

Příspěvek od pepa3205 »

zdravim vsetkych

po vymene rozbiteho turba za nove, sa nove na druhy den rozpiskalo (a poriadne)
postup - reklamacia, a zase nove turbo, a kua piska aj to - chyba nebola na turbine
potom si mechanik vsimol zacierneny kusok na prirube - vid. obrazok, ako keby tade podfukovali spaliny
ja mechanik niesom a neviem co je to za priruba (spetne vedenie spalin azda?),
tak sa chcem opytat, moze to piskanie sposobovat poskodene tesnenie na tejto prirubke? da sa s tym normalne jazdit? :? :? :?

za skoru odpoved vopred vsetkym dakujem :)


Obrázek
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ano je to příruba zpětneho vedení vyfukovych plynů do EGR, je možne že je poškozene těsnění jak si psal, chce to vyndat a překontrolovat jestli je to v těsnění nebo jestli neni trubka (příruba) nějak mechanicky poškozená.
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od pepa3205 »

diky moc ;)
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

kdyby to bylo trubkou tak nejaky trubky doma mám .) jinak kdyby to nebylo timhle doporučuji ti kouknout na vlnovec :)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od pepa3205 »

co je to vlnovec a kde to mam hladat :?
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2008, 14:01

Příspěvek od Praetorio »

Ahoj,

Vlnovec je na obrázku zakroužkován červeně. Ilustrativní obrázek je z motoru 2.0 103 kW TDI PD kod BKD. Ale předpokládám, že u ostatních aut je podobný a lišit se bude jen průměrem a délkou.Obrázek
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od pepa3205 »

ak by to bolo vlnovcom, nepiskalo by to stale?
mne to piska iba ked tlaci turbo, cim viac tomu pritlacim tym tensie to piska
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od pepa3205 »

konecne vyriesene (nebol na to cas (LOL) )

problem - tesnenie na prirube spatneho vedenia spalin

konecne sa za mnou vsetci neotacaju - uz to nepiska, teraz keby ze nie tah, tak ani neviem ze tam je turbo (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
kenvelo1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2009, 13:08

Příspěvek od kenvelo1 »

zdravím.
Mám asi stejný problém T4 2,5TDI 65KW AJT 2001 .
Myslel jsem že píská turbo (350000km) a po výměně za jiné i když použité žádná změna jen vyšší výkon:-) . Staré sice mělo vůli na hřídeli a prasklý litinový plášť, ale toho nepříjemného pískání až vrzání dle otáček jsem se nezbavil. Zkusím zkontrolovat přírubu a trubku zpětného vedení spalin.
Má někdo další s něčím takovým zkušenosti.
Díky...
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Mě tohle dělalo právě to těsnění ;)
Nemám rád brzdy provozu!
Uživatelský avatar
pepa3205
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2009, 20:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od pepa3205 »

tak tak , skontroluj a daj vediet :D
Audi Quatro Allroad 3.0 CDYA
kenvelo1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2009, 13:08

Příspěvek od kenvelo1 »

Zdravím.
Takže těsnění jsou v pořádku.
Pískání se ozývá z pravé strany jak je rozvoďák u palivového čerpadla.
V jiném vláknu jsem se dočetl, že může být problém s kladkou tohoto řemene. Rozvody byli dělané asi před 30000km z replik.
Mám ale další poznatek.
Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí a bez sešlápnutého plynu to píská taky, míń ale píská ale pokud za jízdy vypnu zapalování klíčkem, pískat to ihned přestane !
Po zapnutí zapalování zase začne pískat.
To vše s kvaltem bez plynu.
Takže myslím že kladky ani těsnění to asi nebudou protože je to závislé na elektrice.
Teď babo raď :)
... :?
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 20:54

Příspěvek od Non1 »

A čo klimakompresor ?
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
kenvelo1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2009, 13:08

Příspěvek od kenvelo1 »

Ten je na druhe strane a nevim jestli by to mohl delat kdyz je klima vypnuta???
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“