Stránka 1 z 1
predvstrik
Napsal: 07 zář 2009, 18:40
od adi
ahoj chlapi delal jsem predvstrik,co znamena tohle?ze tam neni ta druha cara co se ma protnout?znamena to ze mam jeste otocit cerpadlem bliz k motoru a nebo zpatky?
Napsal: 07 zář 2009, 18:55
od Package
mas hodnotu 119..ta sa neda zobrazit a preto je to taka vysoka ciara..ty by si mal byt uprostred okolo tej modrej ciary.hodnota cca okolo 60
Napsal: 07 zář 2009, 18:55
od dodiak
Mas vysoky predvstrek musis ho znizit .
v smere tocenia motora ho zvysujes a proti ho znizujes
Napsal: 07 zář 2009, 18:57
od origoš
Napsal: 08 zář 2009, 20:43
od mirec
dodiak píše:Mas vysoky predvstrek musis ho znizit .
v smere tocenia motora ho zvysujes a proti ho znizujes
tú druhú vetu si povedal presne naopak
Napsal: 08 zář 2009, 20:48
od TDI tech
mirec píše:dodiak píše:Mas vysoky predvstrek musis ho znizit .
v smere tocenia motora ho zvysujes a proti ho znizujes
tú druhú vetu si povedal presne naopak
Ano, dodiak mal na mysli motor gen. A4. U golfa III je starsi typ TDI motor gen. A3 a tam sa netoci s oskou cerpadla, ale s cerpadlom. Mirec ma pravdu
Napsal: 09 zář 2009, 11:02
od dodiak
to ze ma golfa 3 som prehliadol u tychto sa toci celym cerpadlom

Napsal: 09 zář 2009, 14:12
od adi
jasny toci se celym cerpadlem,a jak se to dela treba u 4generace golfu a nebo novych octavek,...?
Napsal: 09 zář 2009, 14:24
od kevino
adi píše:jasny toci se celym cerpadlem,a jak se to dela treba u 4generace golfu a nebo novych octavek,...?
nastavuje sa remenica na cerpadle. 3 sruby... uvidis pochopis

Nastaveni pocatku vstriku
Napsal: 11 zář 2009, 21:07
od piloun
Postup Golf III: Demontuj kryt rozvodu motoru (uvnitr najdes ozubena kola u remen se zuby).
Nejdriv zkontroluj casovani rozvodu motoru (pouze v pripade, ze si nejsi jisty zda motor nepreskocil treba o jeden zub, to by bylo v pripade napr. pridrene vodni pumpy atp.). Dopurucuji prizvednout auto aby jsi mohl otacet jednim kolem pri zarazene rychlosti (4-5), pritom druhe ti musi nekdo pridrzet. Demontuj krytku prostoru setrvacniku. Otacej kolem tak dlouho dokud neuvidis v souladu znak na setrvacniku proti znaku na pevne casti. Stejne tak musis najit ve stejne chvili znacku na ozubenem kole palivoveho cerpadla proti znacce na bloku motoru. Prvni valec motoru se potom nachazi v horni uvrati. Upozornuju te, ze nejdriv je nutne doladit si znacky palivoveho cerpadla (jinak by jsi to nastavoval pro jiny valec nez prvni a znacky na paliv. cerpadle oproti bloku motoru by se mohly vyrazne rozchazet pri jiz spravne sladenych znackach pod krytkou prostoru setrvacniku.
Ted proved nastaveni predstriku nasledovne. Motor musi byt zahraty na provozni teplotu (pri studenem motoru motormanagement reguluje davkovani paliva s korekci a pocatek vstriku nema smysl nastavovat). Pouzij napr. kabel s programem VAGCOM (VCDS). V programu VAGCOM se spoj s RJ motoru - zakladni nastaveni - kanal O1 - stiskni tlacitko TDI Graf. Povol 3 srouby z vnitrni strany uzubeneho kola palivoveho cerpadla. V uzubenem kole jsou kruhove otvory pro nastrceni klice. Jakmile povolis cerpadlo muzes pootacet telesem cerpadla. POZOR, posouvej velmi malo (desetiny milimetru). Podle toho zda chces predstrik drive nebo pozdeji posouvej na jednu nebo druhou stranu. Po prvnim posunuti dotahni sroub a nastartuj motor, zmena bude mimo jine provazena snizenim, resp. zvysenim otacek coz te az tolik nezajima (pokud neprovadis serizeni stylem garaznika bez diagnostiky...). Zkontroluj krivku TDI Grafu, ktera se musi nachazet mezi zelenou a cervenou sikmou linkou. Pokud se nachazi je pocatek vstriku paliva OK! Pokud je mimo tolerance povol cerpadlo a znovu s telesem cerpadla pootoc. Tento postup opakuj dokud se zlom pohybujici se zlute krivky nebude nachazet ve vymezenem tolerancnim pasmu.
Omluv me pokud jsem neco vynechal, atp.
Napsal: 12 zář 2009, 09:26
od adi
diky moc,dneska to zkusim.jeste mam otazecku,myslim si ze tohle se toho predvstriku netyka.normalne kdyz startuju,tak se mi nekdy stane ze pri zapnuti klicku zacne v oblasti ridici jednotky nebo na ty strane v motoru,nevim presne odkud,neco strasne rychle zacne cvakat.a uz vim ze to auto nechytne.vypnu zapalovani,a startuju znovu a auto uz chytne na otoceni,akorat jede v nouzovym rezimu,nema vykon jede jak bez turba a chvilema strasne cuka.tak to chcipnu nekde na odpocivadle,zapnu znovu a auto jede jak drak.VAG mi na tuto zavadu napise nesmyslny signal rychlosti a brzdovy spinac.ten modry brzdovy spinac jsem nemenil,ptz v autodilech mi nejsou schopny objednat ten sami a ja se ho bojim vyndat abych ho nejak nerozhodil.to cvakani se projevuje treba i nad 2000otacek,ale cvaka to pomalu,a mam treba 1500otacek a necvaka,malinko pridam a zacne cvakat.nevite co to cvaka?a to cukani muze delat brzdovy spinac?
Octavia 1,9 74kW PD
Napsal: 18 zář 2009, 13:04
od welltech
Poradte, ako nastavím predvstrek na tomto aute Octavia 1,9 74kW PD pomocou vag-com. Teraz mám 128, teplota 173, graf je mimo tabulky.
Napsal: 18 zář 2009, 13:52
od milhausek12
na PD tdi graf nefunguje
Re: Octavia 1,9 74kW PD
Napsal: 18 zář 2009, 14:19
od karel4
welltech píše:Poradte, ako nastavím predvstrek na tomto aute Octavia 1,9 74kW PD pomocou vag-com. Teraz mám 128, teplota 173, graf je mimo tabulky.
Hledej!!
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47910
Napsal: 23 lis 2010, 15:03
od dudo02
Zdravim.
Mam golf III,1.9tdi,AHU,98,66kw
Robil som si diagnostiku a zistil som,ze zaciatky vstrekovania sa pohybuju na hranici cervenej ciary.Chcem sa opytat,ze aky to moze mat vplyv na chod auta,ked je to zle nastavene...Ja mam pocit,ze auto niekdy taha pekne a ma tichy zvuk a inokedy mam pocit,ze huci a ma slabsi tah-moze toto sposobovat zle nastavene vstrekovanie?