Ránní kouřivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Ránní kouřivost

Příspěvek od cendler »

Tak jen se zeptám, kdyby někdo náhodou věděl, po ránu, když přijdu k autu a nastartuji, se mi vyvalí z výfuku hrozný bílí dým, je to jako stará Avie a otáčky chvilku houpají, myslel jsem, že budou špatné žhavičky, ještě jsem je na autě neměnil, tak mě napadlo jedna nepálí a tím dochází k nedokonalému spalování nafty, žhavičky jsou nové, při té příležitosti jsem vyměnil i palivový filtr, ale problém přetrvává. Je to jen po ránu a chvilku, jakmile se rozjedu, tak to zmizí, auto jinak jezdí normálně bez nějakého problému na VAGu taky nic, denně jezdím cca 100-500Km.
Tak jestli Vás něco nenapadne, co by to mohlo být, mě napadly vstřiky, ale nevím, zatím to nic nedělá, ale nerad bych kdyby mě auto někde nechalo.
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

gumičky na vstřicích
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

Deivid píše:gumičky na vstřicích
a jak se to projevuje, přijde mi že by to dlouho startoválo ráno, ale mě to starutje na škrtnutí, stím vůbec nemám problém
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
alna
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 18 lis 2008, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: vych.cechy

Příspěvek od alna »

olej nebo voda nemizí?
octavia tdi asv
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

budou to ty gumky,když je vyměníš preventivně nic nepokazíš a taková pálka to není.Ta sada myslím stojí něco okolo 500,-
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

200 Kč... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cendler píše:
Deivid píše:gumičky na vstřicích
a jak se to projevuje, přijde mi že by to dlouho startoválo ráno, ale mě to starutje na škrtnutí, stím vůbec nemám problém
pokud ti to startne na brnk tak ty gumky to nebudou zkusil bych tunap 332 chenické čistění palivové soustavy miloš
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

zkusím sehnat ten Tunap, ty gumičky nechám na potom, přijde mi že to nebude ono, ale jak říkám zkusím to potom
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

Tak dnes nový poznatek, přes VAGínu je motor bez chyby, ale našel jsem docela vysokou teplotu vody, ráno před nastartováním byla podle čidla 128,7°C a jinak venkovní cca 9°C, takže jsem ho vyměnil a zítra se uvidí co bude ráno
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Však jsem ti to "u nás" psal už v týdnu, abys mrknul na to teplotní čidlo. :tajny:
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

majkl1 píše:Však jsem ti to "u nás" psal už v týdnu, abys mrknul na to teplotní čidlo. :tajny:
já vím, ale nebyl čas se na to mrknout, no jsem zvědaví co ráno, jak to bude
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Držím palce. Dokážu se představit v tvé situaci.
Je to jak když pětiletej kluk čeká celej den, co bude pod stromečkem, co? :D
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

majkl1 píše:Držím palce. Dokážu se představit v tvé situaci.
Je to jak když pětiletej kluk čeká celej den, co bude pod stromečkem, co? :D
no jo mi povídej, čekat jestli mě oprava stála 500Kč nebo mě bude stát mnohem víc, zrovna v době, kdy jsem se rozešel s mladou, tak nevím kam peníze dřív dát, tak by to bylo právě super, kdyby to vyšlo
(noteeth)
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Uživatelský avatar
cendler
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 07 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cendler »

Tak vyřešeno, nakonec to bylo teplotní čidlo na vodu. Ukazovalo pořád, že je venku 128°C a proto to po ráno ani nežhavilo(v teplých dnech normální jev) a pak se nespalovala dokonale nafta, takže se vyměnilo čidlo a dneska po ránu venku cca 4°C a z výfuku ani ťuk, takže super


Možno zavřít
passat B5 1,9TDI PD 85kw origo - turbo z 96kw a chip a už to zase jede lépe
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“